op een eenbaansweg laat ik mijn gas los. Ik rem niet, maar ga gewoon langzamer rijden. Geef daarna weer wat gas bij en is het kwartje nog niet gevallen doe ik het voorgaande nog een keer. Dat is vaak wel genoeg.Ik kan het net zo vervelend vinden als de klever, maar ja he, ook ik kan er niet overheen dus hou je gemak en wat afstand. Als je geen afstand houdt is langzamer rijden veiliger dus daarom doe ik dat.
Ik heb nog nooit zo'n autootje gezien met een trekhaak, laat staan met daadwerkelijk iets erachter!
daarna auto omgedraaid wat ook niet ging. Toen kwam ook politie er nog even bij kijken. Hele sensatie. Na 3 pogingen uiteindelijk zelf maar in de auto gestapt en hem heeeel voorzichtig erop gereden. Gelukt gelukkig. Toen weggebracht naar een dorpje bij de grens. Daar weer wachten op de Nederlandse anwb… duurde wat langer omdat ik van het kastje naar de muur gebracht werd met bellen maar uiteindelijk gelukt. Hij had de auto getest en daarna na inspectie wiel eraf gehaald. Bleek er een steen in de remschijf te zitten
gelukkig niks beschadigd en kon dus weer mijn weg vervolgen maar wat een sensatie voor een steentje 

Het was ook zeer bijzonder om te zien