
Ik kan het net zo vervelend vinden als de klever, maar ja he, ook ik kan er niet overheen dus hou je gemak en wat afstand. Als je geen afstand houdt is langzamer rijden veiliger dus daarom doe ik dat.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Unwritten schreef:De afwijking op de teller hangt ook af van je wielformaat. Ik heb het laten checken en ik heb bijv maar 2 tot 3km afwijking (afhankelijk zomer / winterbanden) maar wel 20” velgen erop. Met 107 op de teller had ik een prent voor 1km te hard in België.
purny schreef:Automobilist die van een korte invoegstrook kwam en even haar auto voor de mijne gooide. Terwijl ik met 100 km per uur reed daar.
Jilletje schreef:purny schreef:Automobilist die van een korte invoegstrook kwam en even haar auto voor de mijne gooide. Terwijl ik met 100 km per uur reed daar.
In dit geval was je mijn ergenis geweest want ik kan moeilijk mn auto in de vangrail rijden.....dus jij had ook voor ruimte kunnen zorgen door gas te geven of juist even los te laten...
xPabloBokt schreef:Jilletje schreef:In dit geval was je mijn ergenis geweest want ik kan moeilijk mn auto in de vangrail rijden.....dus jij had ook voor ruimte kunnen zorgen door gas te geven of juist even los te laten...
Verkeer op de hoofdbaan heeft voorrang, dus als invoeger dien je je daarop aan te passen. Over het algemeen heb je toch genoeg zicht om je snelheid aan te passen als invoeger.
Rennie89 schreef:Ghostattack, als je 105/110 rijd op je teller dan rijdt je in feite gewoon 95-100. Je hebt een teller afwijking van gemiddeld 8 km. Dan komt correctie van 4 km er nog bovenop.
Nayomie schreef:Vraag me vooral af hoe die motor van de auto dat aan kon, maar enfin. Ik heb ook wel eens gezien dat iemand een gevulde aanhanger achter zijn scootmobiel had hangen.
zelfs zo veradelijk dat op de A27 ervoor de mensen gevraagd worden om links te rijden gezien de korte invoegstrook. Ik moest ook gelijk aan die denken (kom uit die buurt).Citaat:Oosterhout-Zuid is wat dat betreft een hele verraderlijke.