Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fleurtjeuh

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 21:01

Dat ik uit verveling als het lekkers uit huis aan het opvreten ben...

Jessol

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 21:13

Kak hyperventilatie. Al een ganse week weer intens last, kan geen enkele keer diep ademhalen en continue dat gapen dat niet "lukt". Zo ontzettend vermoeiend en soms oon beangstigend.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 21:23

Dat ik zo statisch als de pest ben vandaag. Al zoveel opdonders gekregen vandaag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 21:35

M'n knie doet pijn... :\ Jaar geleden een klein ongelukje te paard gehad en m'n knieschijf ofwel zwaar gekneusd ofwel gebroken, maar ik had er, eigenwijs als ik ben, pas na twee maanden naar laten kijken en werd ook niet héél serieus genomen door de arts.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 01:29

Westerntrail schreef:
Dat vanmorgan na het NL-Alert ik vanmiddag nog steeds hordes mensen buiten zag in de natuur, wat snapt men daar nu niet aan.....

Ja ik noem dit inmiddels gewoon natuurlijke selectie hoor...

@Daenerys misschien een oproepje doen met coronahelpt? Ik durf het zelf niet aan ivm werk om iemand te gaan helpen maar er is vast wel iemand die voor jullie wat boodschappen wil halen

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-20 01:48

laraxXxemma schreef:
Westerntrail schreef:
Dat vanmorgan na het NL-Alert ik vanmiddag nog steeds hordes mensen buiten zag in de natuur, wat snapt men daar nu niet aan.....

Ja ik noem dit inmiddels gewoon natuurlijke selectie hoor...

Alleen jammer dat ze niet alleen zichzelf ermee hebben maar ook kwetsbare bevolkingsgroepen onnodig in gevaar brengen met dit soort acties.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 02:28

Knudd schreef:
Dit... we hebben zeker geen woningnood ofzo hoor :(
Aantal reacties op een loting woning
[ [url=m/xDxkFK.png]Afbeelding[/url] ]

Hoe lang sta je al ingeschreven?

En Steeph, dat is een lastige situatie zeg! -O-

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 03:14

Mars schreef:
Bejaarden die s ochtends een uur winkeltijd krijgen en dan nog zeuren dat t te vroeg is. Maar de jeugd is lui :+

Veel bejaarden zullen ook afhankelijk zijn van thuiszorg die douchen en/of wassen,aankleden, steunkouzen etc. Persoonlijk vind ik het ook geen handige tijd die ze hebben bedacht.

Waar ik mij dan aan erger is dat ik al 2 weken probeer week boodschappen te doen online omdat ik zelf niet gezond ben. Nu gaat partner maar savonds en dan is er geen brood meer,partner werkt overdag tussen 05.00 tm gemiddeld 18.00 uur dus kan niet tussen die tijden. Afgelopen 2 weekenden ook zo goed als lege schappen dus heb nog steeds niet veel in huis. Hulp die ik evt kan vragen doet al voor 2 boodschappen en voel mij te bezwaard om meer boodschappen te vragen dan brood.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 03:18

Ik vind de vroege tijd voor bejaarden ook niet fijn.
Onze overbuurvrouw krijgt rond 9 uur haar thuiszorg dus dat is heel lastig.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 04:13

Jessol schreef:
Kak hyperventilatie. Al een ganse week weer intens last, kan geen enkele keer diep ademhalen en continue dat gapen dat niet "lukt". Zo ontzettend vermoeiend en soms oon beangstigend.

Hier kan ik over meepraten midden in de nacht nog wakker door de hele week lopen hyperen. Heb ook van die stomme klachten zoals nu soort van branden maagzuur met een brok gevoel alsof ik stik. Ademhaling direct weer mis natuurlijk en de slaap niet kunnen vatten. Zo toch maar weer eens een poging doen. Misschien had ik een uur geleden toch niet iets meer moeten eten dom van mijzelf. Ach ja heb het gevoel al een uur dus stikken zal ik wel niet haha

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 05:07

Cayenne schreef:
Knudd schreef:
Dit... we hebben zeker geen woningnood ofzo hoor :(
Aantal reacties op een loting woning
[ [url=m/xDxkFK.png]Afbeelding[/url] ]

Hoe lang sta je al ingeschreven?

Iets meer dan twee jaar pas, dus kans op een woning met inschrijftijd heb ik al helemaal niet :( En het vervelendste, meteen ook echt een grote ergernis, is wanneer mensen zeggen "Ja, maar je hebt mensen die bij de twee of derde keer reageren al een woning hebben!". _-:(

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 07:37

Dat mijn collega (met wiens wagen ik heb moeten rijden), vermoedelijk Corona heeft.
Hij heeft alle symptomen, moet alleen nog door arts bevestigd worden.
Heb het alleen van mijn collega moeten horen ipv mijn werkgever....

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 07:43

GUSTIxBILL schreef:

Dat is toch niet zo vreemd? Volgens mij mág je werkgever je niet eens vertellen waarmee een van je collega's zich heeft ziekgemeld.

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 07:49

oomens schreef:
GUSTIxBILL schreef:

Dat is toch niet zo vreemd? Volgens mij mág je werkgever je niet eens vertellen waarmee een van je collega's zich heeft ziekgemeld.

Ik denk dat als een werkgever op de hoogte is van een vermoedelijk Corona geval ze hun werknemers wel degelijk op de hoogte mogen stellen...
Al was het maar een aanmaning naar al het personeel dat iedereen zich aan alle afspraken moet houden. Aangezien ook blijkt dat mijn collega zijn wagen dus niet ontsmet heeft voor hij hem naar de garage bracht.

In iedergeval hoop ik dat het allemaal vals alarm is. Anders weet ik zelf ook niet hoe ik het met mijn ouders moet gaan doen,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 10:01

Amerikaanse geschiedenis.
Ga nog eerder dood van verveling dan van covid 19. :O

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 10:03

Uren weggehaald op werk. Als dit zo door gaat dan halveert mijn salaris... heb zo geen zin om daar achteraan te moeten gaan. Maar geld missen is ook niet echt een optie. -O-

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 10:39

Dat mijn school weer vanouds lekker op tijd was met rooster(wijziging) doorgeven. Het was gisteravond 23.41 :')

Carnivoria

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 10:42

Al 2 weken geen tv en nu ook geen wifi meer. :')

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 10:53

Dat ik pas op mijn werk hoor wat ik vandaag moet doen. En daar schiet ik dan zo ontzettend van in de stress. Met gelijk weerslag op mijn lijf. Af en toe word ik zo ontzettend moe van mezelf.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 11:06

oomens schreef:
GUSTIxBILL schreef:

Klopt.

Hoe lang heeft de wagen stil gestaan tussen hem en jou?

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 11:07

Nayomie schreef:
Dat mijn school weer vanouds lekker op tijd was met rooster(wijziging) doorgeven. Het was gisteravond 23.41 :')

Misschien een domme vraag maar alle scholen zijn nu toch dicht? :o? Of heb je online les?

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 11:09

Afbeelding

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 11:10

Dat de kinderen vragen of ik boodschappen ga doen.Nee,twee keer per week niet vaker nu.Snappen ze niet.Normaal ga ik op maandag even.Ze zijn 17 en 19.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 11:14

Cayenne schreef:
Nayomie schreef:

Misschien een domme vraag maar alle scholen zijn nu toch dicht? :o? Of heb je online les?

Ja, wij krijgen online skypesessie voor de lessen. Zaterdag was er (eindelijk) een rooster bekend. 9 uur starten tot half 10. Gisteravond om half 10 was het 1 uur starten tot half 3, en om kwart voor 12, toen ik dus al lekker lag te maffen, was het kwart voor 11 starten tot half 3 :')

Het was dat ik hier al op voorbereid was hoor. En dat heeft niet met corona te maken dat ze zo laat zijn, dat heeft met de school zelf te maken _O- Normaliter komt er een rooster ook pas 1 dag van te voren online. Was lekker handig met rijlessen en doktersafspraken plannen. Heb nu maar opgegeven om dan rekening met school en nieuwe roosters te houden. :Y)

Felien_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 11:19

Britta31 schreef:
Dat de kinderen vragen of ik boodschappen ga doen.Nee,twee keer per week niet vaker nu.Snappen ze niet.Normaal ga ik op maandag even.Ze zijn 17 en 19.
Jeetje -O- lekker aan het puberen?