Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Westerntrail schreef:Dat vanmorgan na het NL-Alert ik vanmiddag nog steeds hordes mensen buiten zag in de natuur, wat snapt men daar nu niet aan.....
laraxXxemma schreef:Westerntrail schreef:Dat vanmorgan na het NL-Alert ik vanmiddag nog steeds hordes mensen buiten zag in de natuur, wat snapt men daar nu niet aan.....
Ja ik noem dit inmiddels gewoon natuurlijke selectie hoor...
Mars schreef:Bejaarden die s ochtends een uur winkeltijd krijgen en dan nog zeuren dat t te vroeg is. Maar de jeugd is lui
Jessol schreef:Kak hyperventilatie. Al een ganse week weer intens last, kan geen enkele keer diep ademhalen en continue dat gapen dat niet "lukt". Zo ontzettend vermoeiend en soms oon beangstigend.
Cayenne schreef:Knudd schreef:Dit... we hebben zeker geen woningnood ofzo hoor![]()
Aantal reacties op een loting woning
[ [url=m/xDxkFK.png]Afbeelding[/url] ]
Hoe lang sta je al ingeschreven?
oomens schreef:GUSTIxBILL schreef:Heb het alleen van mijn collega moeten horen ipv mijn werkgever....
Dat is toch niet zo vreemd? Volgens mij mág je werkgever je niet eens vertellen waarmee een van je collega's zich heeft ziekgemeld.
Cayenne schreef:Nayomie schreef:Dat mijn school weer vanouds lekker op tijd was met rooster(wijziging) doorgeven. Het was gisteravond 23.41
Misschien een domme vraag maar alle scholen zijn nu toch dicht?Of heb je online les?