Rare mensen op marktplaats deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 15:13

Puppetje schreef:
Een vrouw heeft een kledingkast te koop op Marktplaats en heeft maar 1 foto met dichte deuren.
Ik heb een berichtje gestuurd met de vraag wat de maten van de kast zijn en hoe de indeling van de kast is.
Krijg als antwoord dat ze een kind heeft en dus niet kan meten en dat ze ook niet weet hoe de kast uit elkaar moet.....
Laat maar ik zoek wel verder.

Wel een bijzondere reden om niet te kunnen meten.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 20:47

Nou had nu blijkbaar pb op Facebook van een vriendin over de deken. Gelijk verteld dat ze deken terug mocht sturen, maar dat ze kozen had om zonder mijn toestemming deken te laten maken. Persoon gelijk geblokkeerd erna. :')

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 23:50

Marcella schreef:
Nou had nu blijkbaar pb op Facebook van een vriendin over de deken. Gelijk verteld dat ze deken terug mocht sturen, maar dat ze kozen had om zonder mijn toestemming deken te laten maken. Persoon gelijk geblokkeerd erna. :')

Pff kinderachtig anderen op jouw dak te sturen.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 00:37

Amber_anne schreef:
Jeetje wat walgelijk dat mensen zo aan hun geld willen komen. Mag ik vragen wat je hiervoor hebt betaald?

100,- -O- Gelukkig geen mega bedrag, maar voor zo'n mobiel wel echt veel te veel.. Het is een Oppo A5, dus zijn nieuw al niet erg duur. De meeste Oppo A5 staan voor rond de 100 te koop op marktplaats.

Suzanne F: Bedankt voor de tip, zal daar eens kijken de volgende keer!

Voel me zo stom hé.. Normaal koop ik ook geen mobiel via marktplaats, haal ze altijd bij de mediamarkt of soms bij mensen die wat partijen opkopen en verkopen. En nou trap ik er direct keihard in..

Heb er nu een hoesje om en een glaasje erop en nou zie je er niks meer van gelukkig. Maar het is wel balen..

Edit: Om het nog pijnlijker te maken is ie nu in de aanbieding bij de mediamarkt voor 140 euro, splinternieuw %)

Jolliegirl

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 09:07

Waarom denk je meteen dat je 5 sterren eraan gaan?
Kreeg je geen fijne reactie terug?

Wat vervelend van die mobiel zeg, echt heel rot.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 16:16

Pfff ik heb zo geen geduld -O-
Ik heb een supergaaf paard gezien op mp, eigenlijk nog niet op zoek maar als er 1 op mijn pad komt waar ik denk wauw dit kan hem wel eens worden ga ik er zeker achteraan.
Dit is dus het 1e paard wat ik denk ja!!!
Al bericht gestuurd dat ik graag meer info wil en hem een super huisje kan bieden, wel al gelezen maar nog geen antwoord, dit lijkt echt een paard wat perfect mijn nieuwe maatje voor het leven zou kunnen worden, al hoop ik dat zijn huidige eigenaresse dat ook wil uitvinden.

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 16:20

Romy1234 schreef:
Pfff ik heb zo geen geduld -O-
Ik heb een supergaaf paard gezien op mp, eigenlijk nog niet op zoek maar als er 1 op mijn pad komt waar ik denk wauw dit kan hem wel eens worden ga ik er zeker achteraan.
Dit is dus het 1e paard wat ik denk ja!!!
Al bericht gestuurd dat ik graag meer info wil en hem een super huisje kan bieden, wel al gelezen maar nog geen antwoord, dit lijkt echt een paard wat perfect mijn nieuwe maatje voor het leven zou kunnen worden, al hoop ik dat zijn huidige eigenaresse dat ook wil uitvinden.
als het werkelijk een supergaaf paard is, dan ben je niet de enige die reageert. dan "enkel" extra info willen, daarmee kom je wat achterop de "stapel" aan reacties.

Een reactie met daarin, "ik wil graag een afspraak maken om te komen kijken als paard aan x/Y/z voldoet." Daarmee ben je sneller aan de beurt.

Staat er geen tel. Nummer bij, zodat je kan bellen? Een beller is vaak sneller bij dit soort gevallen.

Ik heb nooit een berichtje gehad dat iemand een paard van mij wou kopen maar er geen goed tehuis voor ging regelen. Ik zou dat soort verhalen over goed tehuis meer gebruiken als je ter plekke bent. Tenzij er iets specifieks in de tekst genoemd wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 16:34

Er staat helaas geen telefoonnummer bij, heb wel mijn nummer doorgegeven.
Diegene zoekt een goed huisje voor het liefst recreatief gebruik, ik kan wel aangeven dat ik langs wil komen maar paard staat aan de andere kant van NL dus wil wel graag wat meer info voor ik bijna 2,5 uur in de auto zit enkele reis.
Ben bang dat ze wel aardig overspoeld wordt door berichten maar weet niet zo goed wat ik nog meer kan doen, wil ook niet opdringerig overkomen en heb al 3 berichten gestuurd

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 20:06

Romy1234 schreef:
Er staat helaas geen telefoonnummer bij, heb wel mijn nummer doorgegeven.
Diegene zoekt een goed huisje voor het liefst recreatief gebruik, ik kan wel aangeven dat ik langs wil komen maar paard staat aan de andere kant van NL dus wil wel graag wat meer info voor ik bijna 2,5 uur in de auto zit enkele reis.
Ben bang dat ze wel aardig overspoeld wordt door berichten maar weet niet zo goed wat ik nog meer kan doen, wil ook niet opdringerig overkomen en heb al 3 berichten gestuurd

Weet wel dat als er staat ‘voor recreatief gebruik’ er meestal iets aan mankeert. Dus let goed op. Je bent niet de eerst die verliefd wordt op een paard en die er een paar maanden later niks meer mee kan en leegloopt op de veeartskosten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 23:10

Dank je wel suzanne voor je tip, staat ook in de advertentie dat het paard een bemerking heeft (al weet ik niet wat) en daardoor niet geschikt is voor de hogere sport.
Maar goed, ik heb nog steeds geen antwoord gekregen, ze heeft in de advertentie ook staan op vragen enkel wat de bemerking en prijs is word niet gereageerd, maar daar heb ik niet eens naar gevraagd.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 23:17

Romy1234 schreef:
Dank je wel suzanne voor je tip, staat ook in de advertentie dat het paard een bemerking heeft (al weet ik niet wat) en daardoor niet geschikt is voor de hogere sport.
Maar goed, ik heb nog steeds geen antwoord gekregen, ze heeft in de advertentie ook staan op vragen enkel wat de bemerking en prijs is word niet gereageerd, maar daar heb ik niet eens naar gevraagd.

Hm ga dan maar gewoon verder zoeken naar een gezond paard. Ellende krijg je er vaak wel bij en hoef je niet te kopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 01:58

Suzanne F. schreef:
Romy1234 schreef:

Hm ga dan maar gewoon verder zoeken naar een gezond paard. Ellende krijg je er vaak wel bij en hoef je niet te kopen.

Je hebt helemaal gelijk, zelf even gezocht naar meer into en kwam het paard tegen met eigen insta account en zat wel meer als een bemerking op, heb met mijn vorige paardje al teveel zorgen en kosten gehad.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 02:44

Romy1234 schreef:
Suzanne F. schreef:

Je hebt helemaal gelijk, zelf even gezocht naar meer into en kwam het paard tegen met eigen insta account en zat wel meer als een bemerking op, heb met mijn vorige paardje al teveel zorgen en kosten gehad.

Na wat speurwerk vond ik het paard en de insta pagina. Heel leuk paard, maar dat zou ik zeker ook niet aandurven hoor!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 08:53

Wat was er nog meer aan de hand dan? (Via pb).

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 09:56

Marcella schreef:

Staat jou deken verhaal nu ook open en bloot op opgelicht in de paardenwereld?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 10:12

Alja schreef:
Marcella schreef:

Staat jou deken verhaal nu ook open en bloot op opgelicht in de paardenwereld?

Dat zou niet best zijn

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 10:14

Ik moest ook aan dit topic denken net

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 10:17

Zo te zien wel, ze probeerden een Marcella te taggen. Ik hoop dat je goede foto's hebt van de staat waarin je de deken hebt verstuurd..

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 10:44

Klopt is mijn deken. Foto's heb ik al verwijderd. |o

En ook al contact met beheer gehad.

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 10:46

Oh die kwam ik ook tegen. Wat is daar gebeurd joh.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 10:47

Hmmm.. Maar de foto's van die beschadiging zijn dus na de reparatie die zij heeft gedaan?

Volgens mij gaan ze je aan de schandpaal nagelen als ik het zo zie. Best onterecht als dit de nafoto is van de reparatie. Daarom is het ruk dat je je eigen foto's niet meer hebt. Staan ze niet toevallig ergens automatisch opgeslagen in je cloud?

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 10:55

Oh ...
Toen ik de deken zag dacht ik : het zal toch niet die deken zijn.
Hopelijk vind je nog iets van foto !

eva92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 11:02

Marcella schreef:
Zou een gat erin zitten.

Maar gelukkig ook nog positieve ervaringen. En zelfs van de persoon die de 3 zweetdeken + rhino uitrijdeken gekocht heeft compliment gekregen. Vandaag iemand die hoofdstel kwam ophalen en gelijk laatste restje spullen overgenomen heeft. Moet de uitnodiging dat als ik een keer zin heb dan mocht ik wel langs komen (zo balen van mijn gezondheid). <3

Als de deken echt zo kapot geweest was had ik die nog niet eens verkocht, maar of beneden in de container gegooid of aan paarden vriendin met sloopgrage paarden gegeven. :')

Je bent niet helemaal eerlijk mevrouw.. ik was erbij toen het pakket werd geopend.. zo stuur je geen deken op toch? Zonder het even te vermelden
Afbeelding

Afbeelding

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 11:06

eva92 schreef:
Marcella schreef:
Zou een gat erin zitten.

Maar gelukkig ook nog positieve ervaringen. En zelfs van de persoon die de 3 zweetdeken + rhino uitrijdeken gekocht heeft compliment gekregen. Vandaag iemand die hoofdstel kwam ophalen en gelijk laatste restje spullen overgenomen heeft. Moet de uitnodiging dat als ik een keer zin heb dan mocht ik wel langs komen (zo balen van mijn gezondheid). <3

Als de deken echt zo kapot geweest was had ik die nog niet eens verkocht, maar of beneden in de container gegooid of aan paarden vriendin met sloopgrage paarden gegeven. :')

Je bent niet helemaal eerlijk mevrouw.. ik was erbij toen het pakket werd geopend.. zo stuur je geen deken op toch? Zonder het even te vermelden
[ [url=m/fN0fz6.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/c5Nhgp.jpg]Afbeelding[/url] ]

Lijkt wel verbrand of door een muis kapot gevreten >;)

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 11:06

@Eva; volgens mij ziet de deken er zo uit doordat de koper de deken heeft laten "maken"? Of is het verhaal toch anders?

Als koper zonder overleg met Marcella het (op deze manier) heeft laten maken dan zou ik ook als verkoper mijn handen er vanaf halen. Als de deken in dezelfde staat was als tijdens verkoop dan was er nog wat over te zeggen, maar nu...