Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
shirleyp schreef:Alwiene, dat boek lag er idd los in! Wel helemaal bovenop. Dacht dat het misschien zo’n cadeau was dat op het laatst toch nog is toegevoegd vlak voor de verzending! Die zes kan zeker een hint zijn... 6+7+8+1=22? Of iemand die in 1867 is geboren?Iemand nog ideeën?
Giolli schreef:Citaat:Citaat:
@Giolli, jouw Santa wil graag weten of jij van thee of koffie houdt, of jij een liefhebber bent van lezen, wat jouw sokken en schoenmaat is en ... hoe zat het ook alweer met snoep??
Mijn Santa heeft in elk geval net zo veel humor als mijn man.![]()
Ik drink geen thee en soms maar koffie!Lastig hè!
Ik lees graag, maar ik heb daar zoooo weinig tijd voor. Ik doe veel liever andere dingen, zoals haken! Ik haak altijd met katoen. Ik ben dol op vrolijke kleurtjes katoen, dus misschien kun je daar wat leuks mee.![]()
Ik heb schoenmaat 39 en over snoep wil ik het niet hebben vanwege de emotionele schade.
Oja en Santa, ik besefte me dat als je mijn berichten door zou lezen je waarschijnlijk veel zeer agressieve berichten tegen komt uit de Speelkamer. IK BEN NIET ZO. [niet altijd], maar Weerwolven van Wakkerdam haalt het slechtste in mij naar boven denk ik.
M_D_H schreef:Secret Santa Lootjes VerzoekCitaat:@Giolli, jouw Santa wil graag weten of jij van thee of koffie houdt, of jij een liefhebber bent van lezen, wat jouw sokken en schoenmaat is en ... hoe zat het ook alweer met snoep??
M_D_H schreef:Even deze opnieuw want ik heb nog niet iedereen zien antwoorden
Pepperrr schreef:Superleuk dat je enthousiast bent hoor, en ik denk niet dat het alwienes intentie was om boos te lijken oid. En jij had ook niet kunnen weten dat ik niet wist wat het plaatje was. Niks om je aangevallen over te voelen, no worries!
Anyway, ik heb de woonplaats en de tekst kunnen decoden en puzzelen. Mijn santa komt uit lunteren het huisdier van mijn santa kun je aantrekken