Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 15:14

Nou ja van de 5 foto's die er op staan is de oudste denk ik 6 jaar oud. Maar om nou te zeggen dat ik er heel anders uit zie... :P

Normaal gesproken zouden er komende zomer wel weer wat nieuwe foto's komen maar ja die evenementen zijn ook geannuleerd -O-

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 15:21

Flessuh schreef:
MarcoBorsato schreef:
Hoe zit jij in je matches tegenwoordig?

Ik heb er geen pratende meer over, laat ik het zo zeggen :P

Wat dat betreft geloof ik toch steeds meer dat een Mars-rover meer kans heeft iemand tegen te komen :+

Bij mij staat netjes in m'n profiel welke foto de meest recente is. Nadeel van niet veel foto's hebben, aangezien ik ze juist vaak van anderen maak. Hoewel zo'n die m'n team van me gemaakt heeft misschien ook wel humor is, met zo'n super gefocuste blik naar m'n drone afstandsbediening :')

Voor mij woon je toch te ver weg _O-
Plus mijn tindermatch is tot dusver nog leuk.... Kijken hoe het na de mocoroniecrisis is

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 15:58

Hebben jullie soms ook dat je iemand tegenkomt op bumble en diegene gewoon iets heeft waardoor je instantly iemand heel leuk vindt? Niet per see omdat ie zo knap is ofzo, maar gewoon de algehele uitstraling.

Ik had dat net haha. Gelukkig is 't een match, dus hopen dat ie reageert! :D

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 16:14

Resistance schreef:
Hebben jullie soms ook dat je iemand tegenkomt op bumble en diegene gewoon iets heeft waardoor je instantly iemand heel leuk vindt? Niet per see omdat ie zo knap is ofzo, maar gewoon de algehele uitstraling.

Heb dat vooral in het gewone leven als je iemand fysiek tegen komt. Vooral door uitstraling en mimiek.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 17:15

Resistance schreef:

Op RP, ben inmiddels bijna 5 jaar met hem getrouwd :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 18:38

Hahaha huts, hij reageerde en toen videobelde hij me meteen. Hebben een uur zitten banketstaaf. :+ echt ontzettend leuk!

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 19:12

Resistance schreef:
Hahaha huts, hij reageerde en toen videobelde hij me meteen. Hebben een uur zitten banketstaaf. :+ echt ontzettend leuk!

Leuk! Heb ik nou nooit :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 20:00

nee ik normaal ook niet haha. Maar dacht "okee, waarom niet he". Wel fijn, nog in pyjama en een volledig onopgemaakt en verward hoofd met een enorme puist. Maar ach, heeft 'ie dat ook meteen gezien. Kan alleen maar beter worden. :')

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 08:51

Resistance schreef:

Yup, op Tinder. Zit er eigenlijk aan te denken haar op te zoeken en te vragen of ze meerdere Tinder profielen heeft.. aangezien ik haar nu (tenzij ik wat vergeten ben) 12x tegen ben gekomen. :=
Tuurlijk normaal kom je wel eens iemand vaker tegen, maar haar kom ik vreemd genoeg ook ontzettend vaak tegen :')

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 09:12

Dat zou ik niet doen... Als ze met je wou praten had ze je wel geliked. Ik vind het ook irritant als mensen me gaan opzoeken en me gaan berichten op insta / fb. :=

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 09:24

Ik zou haar ook niet opzoeken, vind dat anders bijna stalkerig lijken en dan wek je wel een verkeerde indruk.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 09:28

Ik zou het gewoon doen. Is heel normaal gedrag.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 10:00

MarcoBorsato schreef:
Ik zou het gewoon doen. Is heel normaal gedrag.

:+ :')

Ja van die mannen je opzoeken op facebook of Instagram en daar dan contact proberen te krijgen.
Kansloos en vrouwen hebben daar geen behoefte aan, anders hadden ze je wel geliked. Creepy...niet doen dus :Y)

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 13:38

Haha doe ik ook niet, maar ik ben wel nieuwsgierig.. nogmaals, normaal kom je wel eens mensen weer tegen, maar zo vaak achter elkaar lijkt bijna op meerdere profielen :P

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 13:44

Flessuh schreef:
Haha doe ik ook niet, maar ik ben wel nieuwsgierig.. nogmaals, normaal kom je wel eens mensen weer tegen, maar zo vaak achter elkaar lijkt bijna op meerdere profielen :P

maar wat wil je dan doen/zeggen :+

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 16:55

Er is er hier 1 met zeker 8 profielen en verschillende foto's door elkaar heen gebruikt maar wel veel overlap met de andere profielen. Vind het vooral heel wanhopig overkomen.

Hier lijkt het wel alsof hoe meer ik Tinder/hinge/bumble, hoe meer weido's ik chat en des te meer ik afvraag of ik maar niet beter single kan blijven.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 10:13

Ik moet concluderen dat je gelijk hebt.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 13:56

thirteenn schreef:
Flessuh schreef:

maar wat wil je dan doen/zeggen :+

Vragen of ze werkelijk meerdere accounts heeft :+ Verder geen idee. Niet voor niets dat ik er niets mee doe :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-20 18:27

Mijn god zeg. Appte met een gozer van Inner circle en was wel leuk, maar ik kwam er gewoon achter dat ik, ongeacht coronavirus, nog niet toe was aan een nieuw persoon ivm nog "gevoelens" voor iemand anders die ik nog even moet verwerken. Krijg ik een hele preek van "ja, en zo zorg je ervoor dat iemand meteen al een achterstand heeft, en je geeft het geeneens een kans, en ik had al 2x iets geregeld maar je trekt de stekker er steeds uit, en je moet de volgende keer voorzichter zijn in je aanloop naar andere mensen"

sorry maar wtf? :') We appten net een weekje. We hebben elkaar nog nooit gezien. Ik geef eerlijk toe dat ik erachter ben gekomen dat ik er allemaal nog even niet aan toe ben. Wat is het probleem? En sowieso, hij had al twee keer iets geregeld ondanks dat het überhaupt coronatijd is en er sowieso niets was afgesproken?

Of zit ik hier verkeerd?

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-20 19:46

Mannen zijn echte drama queens
Ik heb er even genoeg van
Voor dat stukkie worst hoef je geen heel varken in huis te halen

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-20 20:03

Gewoon ff een vraagje hoor, maar kan het afkraken van mannen wat minder? Ik snap dat het hier voornamelijk om vrouwen gaat, en dat is ook prima. Maar dit komt best banketstaaf over.

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-20 20:26

Ik ben wel benieuwd hoe mannen praten over vrouwen? Denk dat er qua vrouwen toch ook wel een boel ‘gekkies’ tussen zitten :+

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-20 20:33

Ailill schreef:
Gewoon ff een vraagje hoor, maar kan het afkraken van mannen wat minder? Ik snap dat het hier voornamelijk om vrouwen gaat, en dat is ook prima. Maar dit komt best banketstaaf over.

Mee eens. Direct alle mannen over een kam scheren als je één banketstaaf treft. Alsof vrouwen altijd allemaal zo onwijs makkelijk zijn. :D

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-20 20:35

Zinzi_jewel schreef:
Voor dat stukkie worst hoef je geen heel varken in huis te halen

:') :') :') _/-\o_ :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-20 20:37

Ach hou toch op.. We weten allemaal dat vrouwen net zo erg zijn, maar hier zijn nu eenmaal veel meer vrouwen. Laat ons lekker.. :+