Normaal gesproken zouden er komende zomer wel weer wat nieuwe foto's komen maar ja die evenementen zijn ook geannuleerd
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Flessuh schreef:MarcoBorsato schreef:Hoe zit jij in je matches tegenwoordig?
Ik heb er geen pratende meer over, laat ik het zo zeggen![]()
Wat dat betreft geloof ik toch steeds meer dat een Mars-rover meer kans heeft iemand tegen te komen
Bij mij staat netjes in m'n profiel welke foto de meest recente is. Nadeel van niet veel foto's hebben, aangezien ik ze juist vaak van anderen maak. Hoewel zo'n die m'n team van me gemaakt heeft misschien ook wel humor is, met zo'n super gefocuste blik naar m'n drone afstandsbediening
Resistance schreef:Hebben jullie soms ook dat je iemand tegenkomt op bumble en diegene gewoon iets heeft waardoor je instantly iemand heel leuk vindt? Niet per see omdat ie zo knap is ofzo, maar gewoon de algehele uitstraling.
Ik had dat net haha. Gelukkig is 't een match, dus hopen dat ie reageert!
Resistance schreef:Hebben jullie soms ook dat je iemand tegenkomt op bumble en diegene gewoon iets heeft waardoor je instantly iemand heel leuk vindt? Niet per see omdat ie zo knap is ofzo, maar gewoon de algehele uitstraling.
echt ontzettend leuk!
thirteenn schreef:Flessuh schreef:Haha doe ik ook niet, maar ik ben wel nieuwsgierig.. nogmaals, normaal kom je wel eens mensen weer tegen, maar zo vaak achter elkaar lijkt bijna op meerdere profielen
maar wat wil je dan doen/zeggen
Verder geen idee. Niet voor niets dat ik er niets mee doe
We appten net een weekje. We hebben elkaar nog nooit gezien. Ik geef eerlijk toe dat ik erachter ben gekomen dat ik er allemaal nog even niet aan toe ben. Wat is het probleem? En sowieso, hij had al twee keer iets geregeld ondanks dat het überhaupt coronatijd is en er sowieso niets was afgesproken?
Ailill schreef:Gewoon ff een vraagje hoor, maar kan het afkraken van mannen wat minder? Ik snap dat het hier voornamelijk om vrouwen gaat, en dat is ook prima. Maar dit komt best banketstaaf over.