jumpyhorse schreef:Aan het feit dat ik nu al 7 kleuren nutella schijt door de zenuwen van een wedstrijd die pas over 2 maand is
En ik heb het nog ff wat erger gemaakt door mn merrie ook in te schrijven. Man, ik ga zó dood gaan daar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ScarOfWars schreef:Aan de buren naast onze directe Buren, het is verdomme 10 uur 's ochtends en dan steek je nu al een vuurton aan of een vuurtje, hallo, sommige mensen willen ook nog hun ramen open om te luchten!!
oomens schreef:ScarOfWars schreef:Aan de buren naast onze directe Buren, het is verdomme 10 uur 's ochtends en dan steek je nu al een vuurton aan of een vuurtje, hallo, sommige mensen willen ook nog hun ramen open om te luchten!!
Die zijn nu vast hun schuurtje aan het opruimen of in de tuin aan het werk, en dan komen mensen wel eens zooi tegen die weg moet. Woon je in het buitengebied?
DezeNaam schreef:België/Europa waar homofobie en seksisme zogezegd niet bestaat maar waar toch één van mijn vrienden vanavond in haar gezicht gespuugd is. Maar goed, zal totaal niet met onze seksualiteit te maken gehad hebben nadat ze vrij letterlijk vroegen of we van pride kwamen.
Om dan vervolgens (opnieuw!) als een stuk stront behandelt te worden door het personaal in de club. Per persoon 15 euro, nog niet eens binnen kunnen geraken omdat lockers blijkbaar verplicht zijn en wij geen kleingeld hadden. Na wat denigrerende opmerkingen zijn we het zelf maar afgebolt.
Om dan buiten nog de O zo beleefde vraag te krijgen van twee dudes; “Mag ik u n*uken”. (Oh man, ik heb maar wijs mijn mond gehouden met de vraag of ik op zijn gezicht mocht kloppen.)
Echt, geweldige wereld waar we in leven toch.
Nee echt, slechtste ‘pride’ in mijn leven. Shout out to Antwerpen by the way, ik raad het iedereen af. :’)
ScarOfWars schreef:oomens"
[quote="ScarOfWars schreef:Aan de buren naast onze directe Buren, het is verdomme 10 uur 's ochtends en dan steek je nu al een vuurton aan of een vuurtje, hallo, sommige mensen willen ook nog hun ramen open om te luchten!!
Die zijn nu vast hun schuurtje aan het opruimen of in de tuin aan het werk, en dan komen mensen wel eens zooi tegen die weg moet. Woon je in het buitengebied?