De visjes vallen in de smaak

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fennadev schreef:mariekeoo schreef:ik denk maar dat ik wacht tot de gene die overblijft hahah.
Ik ook, vind mijn hints echt niet leuk zoeken zo. Ik heb meer met tekst en al gezocht op de Graafschap en op kreeft/kreeftjes/kreeften en vind gewoon niks. Dat gedicht weet ik ook niet wat ik ermee moet
obelix schreef:Sorry SS, het vriendinnetje besloot om te gaan bevallen, dus ik zit in 't zkhs. Mijn pakketje Moet dus nog even wachten.![]()
Choce schreef:Poging nr 2cnterpstra schreef:Zo, ben anderhalf uur bezig geweest met graven door oude foto's om aan het verzoek van mijn Secret Santa te kunnen voldoen. Ben nu al moe van de dag en die is pas net begonnen.
cnterpstra (ik lees steeds center parcs) ben jij mijn secret santa?
Ook omdat je met een administratieve opleiding bent begonnen?
Pikkepor schreef:MarlonNaldo schreef:Ik ben er uit. Zo zie je dat ik niet zo vaak op bokt zit en niet zo logisch nadenk hoe je de zoekfunctie kan gebruiken.
Pikkepor ben jij mijn lieve SSS?
Jaaaa!!![]()
Ik denk ik zal je wat uitdagends bieden![]()
Zo blij dat de cadeautjes in de smaak vallen!!
Junia schreef:Iejoorr schreef:
Woeps, helemaal overheen gelezen! Maar helaas, ik ben niet jouw SS
Whaa ongelofelijk dit! Ik wist het zo zeker. In het gedicht staat ook iets over wachten op het lootje en toen ik jouw berichten naliep zag ik dat jij je lootje niet meteen had gekregen. Dat en het gehaakte ezeltje maakte dat ik bij jou uitkwam.
Ik ga verder zoeken!
Choce schreef:Poging nr 2cnterpstra schreef:Zo, ben anderhalf uur bezig geweest met graven door oude foto's om aan het verzoek van mijn Secret Santa te kunnen voldoen. Ben nu al moe van de dag en die is pas net begonnen.
cnterpstra (ik lees steeds center parcs) ben jij mijn secret santa?
Ook omdat je met een administratieve opleiding bent begonnen?
Fennadev schreef:mariekeoo schreef:ik denk maar dat ik wacht tot de gene die overblijft hahah.
Ik ook, vind mijn hints echt niet leuk zoeken zo. Ik heb meer met tekst en al gezocht op de Graafschap en op kreeft/kreeftjes/kreeften en vind gewoon niks. Dat gedicht weet ik ook niet wat ik ermee moet
Kimmiee_D schreef:mariekeoo schreef:ik denk maar dat ik wacht tot de gene die overblijft hahah.