Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 22:55

Foto’s maken doe ik zo af en toe zelf als ik iemand heb die wil helpen want ben ook fotograaf :) Daarnaast ook een aantal vriendinnen die ik mijn camera in handen druk voor wat leuke foto’s van ons samen. Verder hebben we best vaak portfolio shoots met fotograferen want ik ben gek op foto’s dus heb al een aardige verzameling van afgelopen jaren :) Ik plaats eigenlijk alleen shoot foto’s, ben benieuwd wat jullie daarvan vinden en of jullie ook juist gewone mobiel foto’s erbij wel of niet zouden doen..

Hebben jullie ook wel eens dat je door anderen in een foto getagd wordt waar je niks mee te maken hebt? Vind het zelf nogal onhandig omdat ik dan steeds meldingen heb en vind het toch een beetje raar als er ineens een foto van een andere tussen de foto’s staat waarin ik getagd ben.. volgens mij zijn het vooral vaak jonge meiden die dat doen, maar snap het nut ook niet helemaal..

Nog 1 volger en dan zit ik op 1000 :D in een maand verdubbeld :j
Laatst bijgewerkt door Jets op 07-02-19 22:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Captain

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 22:57

Ja dat onnodig getagd worden heb ik ook, tag verwijderen en klaar. :)

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 22:58

Oh ik voel me heel dom, hoe doe je dat dan? :’)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 22:59

Rechtsbovenin bij de drie puntjes bij de foto, dan berichtopties en dan tag verwijderen.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 23:04

Daphara schreef:
Qimm schreef:
Hoe doen mensen dat zo snel, ik ben ruim 2 maanden bezig om er 160 te verzamelen :=

Ik volg je toch! :D

Zoeken op de hashtags die je zelf veel gebruikt, die gaan volgen en dan mensen volgen die deze hastags ook veel gebruiken helpt.

Ja klopt! +1 :D maar ik wil alleen maar feeds volgen die ik ook echt boeiend vind. Wat ik vrijwel altijd doe is terug liken en soms dus volgen als ik een feed echt tof vindt. Verder ben ik wel actief met liken in de hashtags die ik zelf gebruik. Ik ben waarschijnlijk onterecht elitair :') nou ja. Dan maar langzaamaan. Mijn filmpje van vandaag gaat als een speer :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 23:06

Ik vind de foto's die je hebt super mooi Jets!
Denk dat het toch wel het meeste aantrekt, als ik via de tags kijk ed zijn het toch ook altijd de goede kwaliteit-foto's die er uit springen. Denk dat mensen eerder geneigd zijn om daarvoor te gaan :j

Ik heb het idee dat ik altijd zo beperkt ben .. qua omgeving .. qua pony's .. qua wat de pony's kunnen ... Ik heb geen 25 setjes of andere toestanden ... Misschien moet ik op een andere manier gaan denken voor leuke foto's? Maar weet niet goed hoe. Heb ook geen goed materiaal, hahaha. Ik ben sielugh :+

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 08:59

Afbeelding

:oo

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-19 09:00

Qimm schreef:
[ [url=m/4zyJs2.jpg]Afbeelding[/url] ]

:oo

Yay wat goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 09:18

Goed bezig!

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 09:50

Lau schreef:
Ik heb er vandaag bijna 100 volgers bij :')
Thanks pre spekkie! Deze winactie heeft meer succes.

Ik schrok! Ik zag de collage voorbijkomen op story's en ik zag die foto van mij. Dacht huh ik doe helemaal niet mee aan die actie.
Pas later viel het kwartje dat jij de foto gemaakt hebt natuurlijk :')

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 09:57

Wat goed Qimm!

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 10:00

Voor mij zijn dit ongekende hoeveelheden

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-19 10:30

Dayanara schreef:
Lau schreef:
Ik heb er vandaag bijna 100 volgers bij :')
Thanks pre spekkie! Deze winactie heeft meer succes.

Ik schrok! Ik zag de collage voorbijkomen op story's en ik zag die foto van mij. Dacht huh ik doe helemaal niet mee aan die actie.
Pas later viel het kwartje dat jij de foto gemaakt hebt natuurlijk :')

Haha _/-\o_
Ben wel heel benieuwd hoeveel er blijven hangen hoor.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 13:34

Ik had net 400 volgers, maar weer 2 ontvolgers. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 13:42

Wat is het verschil op insta als je aangeeft dat je jonger bent dan 18, of wanneer je aangeeft ouder dan 18 te zijn?

ninaphilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 14:23

Shanna schreef:
Wat is het verschil op insta als je aangeeft dat je jonger bent dan 18, of wanneer je aangeeft ouder dan 18 te zijn?

Volgens mij mag je niet meer onder de 18 op insta, of iniedergeval niet meer een account aanmaken. Was vorig jaar volgens mij bedacht. Daarom staat er bij mijn doelgroepstatistieken dat het grootste deel 18-24 jaar is. Klopt helemaal niets van maar iedereen zegt gewoon dat ze 18+ zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 14:28

Ik heb voor mn dochtertje een account aangemaakt, kreeg eerst de vraag of ze onder of boven de 18 was. Dat aangevinkt als onder, en als geboortedatum mn eigen datum ingegeven (haar datum deed het inderdaad niet) maar dat is ruim boven de 18. Is haar doelgroep nu anders? Of haar bereik? Of haar voorgestelde suggesties? Omdat ik wel heb aangevinkt dat ze onder de 18 is?

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 14:43

Ik heb geen idee.

Mijn insta gaat lekker, zit nu rond de 650 volgers. Soms wat meer, soms wat minder.

ninaphilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 14:47

Voorgestelde suggesties enzo worden volgens mij gebaseerd op accounts die je volgt en foto's die je liked. Misschien zullen alleen gesponsorde advertenties dan niet altijd bij haar leeftijd passen, maar dat is denk ik het enige.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 20:19

[***] schreef:
Dat je bij je paarden echt meer bezig bent met "wat is een leuk moment voor een leuke foto" dan het genieten van wat je samen aan het doen bent. Dus nu al eventjes geen posts meer, terwijl ik op zich wel nog materiaal heb maar heb het even gehad denk ik :o

Dat moment heb ik daarwerkelijk nog nooit gehad, ik maak me echt niet druk om het feit dat ik een foto voor mijn instagram moet maken.. :')

Tinniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 20:26

Idd heb ik ook nooit... ik neem gewoon 1 x per week ofzo mijn camera mee naar alle paardjes en neem dan een reeks foto’s van hen die ik weer kan gebruiken.. zeker bij Mo geen gebrek want die heeft deze week ook weer 3 fotografen op bezoek gehad :')

En ook nog een heel leuk nieuwtje maar die kan ik nog niet posten :o :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 20:45

Maar als je ze niet maakt heb je niks, dus ergens zal je er toch moeten maken :+
Vaak ben ik bezig en dan denk ik ineens 'heh, heb nog geen materiaal" en dan probeer ik iets te bedenken of uit te lokken maar dat werkt dus niet altijd. Heb ook maar weinig opties. Maar misschien zoals Tinniie het doet dat dit wel kan werken, gewoon 1x per week even een momentje maken voor allerhande foto's, en daarbuiten gewoon bezig zijn met de pony's. Ik probeer nu elke keer dat ik ga iets nieuws te maken, misschien komt het wel daardoor.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 20:55

Dan is het wel heel geforceerd en ik kan me voorstellen dat dat niet fijn is.

Hebben jullie een beetje succes met vragen/polls in je story?

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 21:14

Qimm schreef:
Dan is het wel heel geforceerd en ik kan me voorstellen dat dat niet fijn is.

Hebben jullie een beetje succes met vragen/polls in je story?

Polls wel, vragen totaal niet :n

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 21:18

[***] schreef:
Maar als je ze niet maakt heb je niks, dus ergens zal je er toch moeten maken :+
Vaak ben ik bezig en dan denk ik ineens 'heh, heb nog geen materiaal" en dan probeer ik iets te bedenken of uit te lokken maar dat werkt dus niet altijd. Heb ook maar weinig opties. Maar misschien zoals Tinniie het doet dat dit wel kan werken, gewoon 1x per week even een momentje maken voor allerhande foto's, en daarbuiten gewoon bezig zijn met de pony's. Ik probeer nu elke keer dat ik ga iets nieuws te maken, misschien komt het wel daardoor.

Waarom laat je niet gewoon een keer een fotograaf komen voor kwalitatief goede en mooie foto´s? Jouw foto's zijn vaak de echt simpelere telefoonkiekjes en zou het zelf zonde vinden als mijn paard er straks om wat voor reden niet meer is en ik geen goede, mooie en hele scherpe foto's zou hebben. Niet eens zozeer voor instagram, maar gewoon voor mezelf. Niet aanvallend bedoeld hoor.