Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 13:45

florence123 schreef:
Dates zonder verwachtingen zijn de beste!

Ik ga vanavond terug op date, iets gaan eten. (deze week is echt overdreven, uitgaan, dates, lekker eten, drinken) Amai volgende week gaat de rem erop! Het single leven is niet goed voor mijn lijn. :')

Ik heb eventjes jullie advies nodig. In januari was ik aan het daten met 2 jongens, uiteindelijk voor de ene gekozen om verder te daten. Dat is dan niets geworden (de jongen waarmee ik op skireis ben geweest, met 'bindingsangst'). Zaterdag kwam ik dan de andere jongen tegen in het uitgaan en van het één kwam het ander. Nu gaan wij dus vanavond iets gaan eten, we hebben ookal tickets gekocht voor de obstakelrun in september samen te lopen. Maar ik ben nog niet klaar om me nu te binden. De laatste tijd was nogal hectisch, en eigenlijk weet ik niet goed wat ik wil. Hoe breng ik dit best aan zonder de date te verpesten vanavond?

edit: en zonder ervoor te zorgen dat ik alleen moet lopen in september

Zou het nog helemaal niet aankaarten. Je bent elkaar tegen het lijf gelopen, gaat nu wat eten en wat leuks ondernemen over een poosje. Waarom meteen al aangeven dat je niet weet wat je wilt? Kan me voorstellen dat je hem daar alleen maar mee wegjaagt. Hou het voor jezelf gewoon in je achterhoofd en geniet van de leuke dingen die je gaat doen. Komt tijd, komt raad. Mocht het serieuzer worden, dan kun je t altijd nog mededelen. Maar nog niet zo vroeg. Voor hetzelfde geldt staat hij er ook zo in als jij en is het aankijken hoe het loopt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 15:11

Dates waar je niks van verwacht zijn soms idd verrassend leuk!

Ik had geen eens zin in date 1, echt 0,0 moeite gedaan er beetje extra leuk uit te zien. En kwam te laat aanzetten. Ondertussen alweer half jaar geleden en bijna 5 maanden officieel samen <3

Vriend zei gister nog: goed dat ik toch besloten heb dat vak wel te volgen. Want ik had m eigk enkel de goede kant op geswiped, om even hoi te zeggen en te vragen hoe het met zijn verslag schrijven ging. Anders was die de verkeerde kant op gegaan :')

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 18:28

Citaat:
Gewoon op laagdrempelige date gaan? Zonder verwachtingen beide? Of wil hij dat niet? Ik had namelijk dezelfde instelling en ging op zo'n laagdrempelige date met als uitkomst dat ik echt een geweldig leuke vent heb ontmoet <3

Heb gewoon gezegd dat ik het wel leuk zou vinden om gewoon een keer af te spreken, gewoon niet als date en dat vond hij wel leuk, dus we gaan zondag naar de dierentuin nu waarschijnlijk haha. Hoop nu alleen dat die niet te leuk is en straks niks wil :') :')

Zinzi_jewel

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 20:51

Niet gelijk met de deur in huis vallen
Gewoon op t gemak zien wat er van komt !
Miss wordt je wel dik vet verliefd
Of misschien helemaal niet
Misschien een leuke LAT relatie om te beginnen
Komt tijd komt raad
Genieten van t leven

Bridleless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 00:14

Ik had toch zo'n raar gesprek met een match vandaag. Eerst leek het wel een normale jongen, maar na 20 minuutjes chatten vroeg hij of ik een trio met hem en z'n hond wilde doen. Uhm, what?! 8)7 :')

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 04:45

en dat was toch niet serieus mag ik hopen :x >;)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 07:01

Bridleless schreef:
Ik had toch zo'n raar gesprek met een match vandaag. Eerst leek het wel een normale jongen, maar na 20 minuutjes chatten vroeg hij of ik een trio met hem en z'n hond wilde doen. Uhm, what?! 8)7 :')

Ik zou vragen of hij dat in het bos of in een park wil doen. :') raaar

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 07:06

Bridleless schreef:

:wow: :wow: :')
Delete delete delete

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 07:30

Whahaha meeen je niet.. Was vast als grap bedoelt, dat scheelt ;) Maar wel en erg verkeerde opmerking!

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 08:07

Florence, ik zou gewoon kijken tot wanneer het leuk is. Als het super gezellig samen, is waarom dit niet zo door gaan? En anders gewoon duidelijk aangeven dat je niet gelijk een hele week bij iemand wil zijn maar ook nog gewoon elk zn vrije tijd wil hebben.
Niet gelijk zeggen dat je niks wil, want je vind hem wel heel leuk, en wie weet moet je even over die drempel...

Zo, pff 2 drukke weken gehad! Gister weer op wedstrijd. Gelukkig wel 2 wp en 2x prijs, maar ben van 3u tot half 11 s avonds weg geweest :P
Normaal had ik vanavond wel met R afgesproken, maar ga vanavond echt maar even vroeg op bed!

Morgenochtend nog gauw rijden en dan denk ik dat we even een middag/avondje weg gaan. Heb nog kaartjes voor Amsterdam Dungeon, dus denk dat we daar even heen gaan en even uit eten ofzo.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 08:32

MarlindeRooz schreef:
Bridleless schreef:

Ik zou vragen of hij dat in het bos of in een park wil doen. :') raaar

:D _/-\o_

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 08:56

Bridleless schreef:

:wow: ik neem aan dat het een grap was maar wel een zieke... :r debiele mensen zijn er toch zeg :+

Ik begin een beetje de zenuwen te krijgen voor m'n date vanavond.. ga er met 0 verwachtingen heen omdat ie gewoon echt m'n type verder niet is wat uiterlijk betreft, maar tis verder wel een leuke gast. Hoop gewoon dat we een gezellige avond hebben :D

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 09:06

Als het maar gezellig is! En wie weet.. dat het toch meer is ;)

Mijn ex is kaal en wel wat steviger, val ik eigenlijk totaal niet op. Maar de gesprekken gingen zo leuk etc, dat ik toch op hem viel..

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 09:50

Bridleless, wat een foute opmerking := :')

anne-bento, veel plezier alvast voor vanavond!

Ik heb zondag mijn tweede date en maandag avond een date met een nieuwe match. We zouden eerst donderdag wat gaan doen, maar dat duurde ons te lang :') Hele leuke gast! :D

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 09:54

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wtf zou deze vent willen?! :')

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 09:57

Hahahah ik had die zeker naar rechts geswiped, puur uit nieuwsgierigheid want dit is echt te vaag.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 10:00

florence123 schreef:
Dates zonder verwachtingen zijn de beste!

Ik ga vanavond terug op date, iets gaan eten. (deze week is echt overdreven, uitgaan, dates, lekker eten, drinken) Amai volgende week gaat de rem erop! Het single leven is niet goed voor mijn lijn. :')

Ik heb eventjes jullie advies nodig. In januari was ik aan het daten met 2 jongens, uiteindelijk voor de ene gekozen om verder te daten. Dat is dan niets geworden (de jongen waarmee ik op skireis ben geweest, met 'bindingsangst'). Zaterdag kwam ik dan de andere jongen tegen in het uitgaan en van het één kwam het ander. Nu gaan wij dus vanavond iets gaan eten, we hebben ookal tickets gekocht voor de obstakelrun in september samen te lopen. Maar ik ben nog niet klaar om me nu te binden. De laatste tijd was nogal hectisch, en eigenlijk weet ik niet goed wat ik wil. Hoe breng ik dit best aan zonder de date te verpesten vanavond?

edit: en zonder ervoor te zorgen dat ik alleen moet lopen in september

Hoe was je date? :)

Ik zou er nog niet teveel een ding van maken maar wel duidelijk zijn. Ik heb tot nu toe vaak van te voren gezegd dat ik niet goed weet of ik toe ben aan een relatie, maar er wel voor open sta. Dan hou je het een beetje open.... zou het misschien nog heel even rustig afwachten en daarna aankaarten.

Je hebt kans dat je dan alleen moet lopen ja haha.. ik weet niet welke het is en welke afstand maar ik loop ze haast allemaal (de grotere/bekendere dan) dus dan haak je maar bij ons aan :+

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 10:17

haha wat lief anne_bento! Het is de viking run in Gent (ben van België dus) :)

De date ging goed! Ik voel me er zo op mijn gemak bij, misschien een beetje téveel op mijn gemak.
We kregen ook het idee om een citytripje naar NY te doen in september. Toen heb ik gezegd dat ik dat zeker wil plannen, maar we ook als vrienden kunnen gaan, ongeacht de situatie. Maar of dat nu zo duidelijk is voor hem?

pfff het leed dat daten heet :Y)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 10:19

Haha Florenca, dat kan echt niet. ''Zullen we naar NYC gaan?" "- Ja leuk, als vrienden!"

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 10:22

Hahhah nee dan is er wel meer aan de hand hoor Florence!

R is natuurlijk een Leeuwarder, dus geloof dat we zondag bij een vriend en vriendin van hem Cambuur gaan kijken haha..
Scheelt dat ik wel een beetje verstand van voetbal heb :P Niet mijn hobby maar kan er wel wat over mee praten gelukkig haha..

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 10:46

florence123 schreef:
haha wat lief anne_bento! Het is de viking run in Gent (ben van België dus) :)

De date ging goed! Ik voel me er zo op mijn gemak bij, misschien een beetje téveel op mijn gemak.
We kregen ook het idee om een citytripje naar NY te doen in september. Toen heb ik gezegd dat ik dat zeker wil plannen, maar we ook als vrienden kunnen gaan, ongeacht de situatie. Maar of dat nu zo duidelijk is voor hem?

pfff het leed dat daten heet :Y)

Haha plannen kan geen kwaad, gewoon niks boeken. Ik denk alleen wel dat je hiermee hem het idee geeft dat je wel meer wilt, ondanks je opmerking.. :+ Ik heb zoiets met 2 dates meegemaakt, met beiden was het echt wel gezellig maar meer wilde ik niet. Dat had ik in beiden gevallen ook aangegeven, maar evengoed wel sportevenementen of festivals plannen samen, waardoor hun blijkbaar toch het idee kregen dat ik wel meer wilde.. ik heb ervan geleerd toch duidelijk te zijn haha. Heb het over dit soort situaties met mannelijke vrienden gehad, en die zeggen ook, mannen denken zo ontzettend anders als vrouwen en zouden in dit geval echt wel denken dat er meer is dan alleen vriendschap.

Zo heb ik ook weleens tegen iemand gezegd, waar een mannelijke vriend van me naast stond, ik wil geen vaste relatie maar wil best met je daten. Waarop mijn mannelijke vriend zegt, je snapt natuurlijk wel dat ie nu denkt yes, een fiets-maatje zonder verdere verplichtingen :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 13:17

MMIDV schreef:
[ [url=m/kJ4AH3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xRun9r.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/d1fjXN.jpg]Afbeelding[/url] ]

die heb ik naar rechts geswiped want ben super benieuwd maar helaas geen match

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 14:12

Alja schreef:
MMIDV schreef:
[ [url=m/kJ4AH3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xRun9r.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/d1fjXN.jpg]Afbeelding[/url] ]

die heb ik naar rechts geswiped want ben super benieuwd maar helaas geen match

Ja ik naar links :') heb ik straks weer een mafkees aan m'n broek hangen hahaha. Ben iets te gemakkelijk te vinden op internet :=

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-17 16:01

Jildau schreef:
Maar welke voorzieningen mis je dan in zulke provincies? Gaat dit hele topic natuurlijk niet over maar ook in Friesland of Groningen heb je verharde wegen inmiddels. :D In the middle of nowhere wonen maar met een halfuur in Leeuwarden of Groningen stad zijn, volgens mij mis je dan weinig voorzieningen.

Ik heb mannen met kinderen altijd weggeswyped. Was 24 toen ik actief was op Tinder dus vond dat ik nog best een man zonder kinderen kon vinden. :D Maar snap heel goed dat als je ouder wordt er steeds meer zijn die ze al hebben. Lijkt me erg lastig..

Ik bedoel meer in het praktische, dus winkels/supermarkten die alle dagen open zijn, of tot 10 uur 's avonds, afhaaltoko's/restaurantjes in de buurt (als in, 10 min loopafstand). In een afgelegen dorpje is dat toch echt wel een ander verhaal dan in de stad. Merk ik bij mij al en ik zit 10 min van de stad af met de auto. Gelukkig is het een toeristisch dorp, dus dat scheelt, maar toch sta ik vaak genoeg met zo'n oh oliebol, hij is al dicht moment :')

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 16:06

Ik had in eerste instantie wat twijfels over mijn match... die zijn er nogsteeds... maar hij begint nu toch wel errugg leuk te worden <3