florence123 schreef:Dates zonder verwachtingen zijn de beste!
Ik ga vanavond terug op date, iets gaan eten. (deze week is echt overdreven, uitgaan, dates, lekker eten, drinken) Amai volgende week gaat de rem erop! Het single leven is niet goed voor mijn lijn.![]()
Ik heb eventjes jullie advies nodig. In januari was ik aan het daten met 2 jongens, uiteindelijk voor de ene gekozen om verder te daten. Dat is dan niets geworden (de jongen waarmee ik op skireis ben geweest, met 'bindingsangst'). Zaterdag kwam ik dan de andere jongen tegen in het uitgaan en van het één kwam het ander. Nu gaan wij dus vanavond iets gaan eten, we hebben ookal tickets gekocht voor de obstakelrun in september samen te lopen. Maar ik ben nog niet klaar om me nu te binden. De laatste tijd was nogal hectisch, en eigenlijk weet ik niet goed wat ik wil. Hoe breng ik dit best aan zonder de date te verpesten vanavond?
edit: en zonder ervoor te zorgen dat ik alleen moet lopen in september
Zou het nog helemaal niet aankaarten. Je bent elkaar tegen het lijf gelopen, gaat nu wat eten en wat leuks ondernemen over een poosje. Waarom meteen al aangeven dat je niet weet wat je wilt? Kan me voorstellen dat je hem daar alleen maar mee wegjaagt. Hou het voor jezelf gewoon in je achterhoofd en geniet van de leuke dingen die je gaat doen. Komt tijd, komt raad. Mocht het serieuzer worden, dan kun je t altijd nog mededelen. Maar nog niet zo vroeg. Voor hetzelfde geldt staat hij er ook zo in als jij en is het aankijken hoe het loopt.