Het kwam hier net met bakken uit de hemel. Ook flink onweer pffff. De putten konden het niet meer aan en de wc's begonnen te borrelen. Gelukkig stopte het om kwart over 4 zodat het water weer kon zakken.
Tancreda4
Geplaatst: 23-05-18 07:06
Bizar hoeveel water er dan kan vallen. Hier zeer weinig regen. Een flinke bui is eigenlijk wel welkom. Helft van wat jij had dat wel
Anoniem
Geplaatst: 23-05-18 08:26
Vannacht is er het een en ander gevallen. Goed voor de tuin. Heb dit liever dan van die hoosbuien. Want die laten alles onderlopen en de grond slaat dicht.
Biebz
Geplaatst: 23-05-18 09:09
Voor het eerst door de onweer heen geslapen.. Tot mijn telefoon flipte door een NL Alart. Flinke brand bij ons achter.
Deze foto is niet door mij gemaakt maar vanuit de andere kant van Ede. Hier stond de hele straat blauw van de rook.
Mooie foto wel alleen die brand de zoveelste al gaat goed in ede. Hier vannacht niet veel geloof ik. Tenminste niks gehoord of gemerkt. Regen is wel erg welom mits niet teveel in een keer
Hoewel wij nog geen wateroverlast hebben gehad, mogen jullie toch de voorspelde regen wel hebben haha.
Travellust
Geplaatst: 24-05-18 11:40
Zie inderdaad fijne beelden voorbij komen, gisteren welgeteld 3 druppels regen. Ik ben benieuwd voor vanavond, zie wel onweer overtrekken maar eerst maar zien of dat daadwerkelijk gebeurd.
Limburg die kant krijgt het maar zwaar, was 2 jaar geleden toch ook zo erg daar? Ook een ramp voor de boeren..