Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 19:15

Scharrel? Jij had toch die tinderguydie je vriendin wilde zoenen?

Ik heb/ had ook meelezers. Weet niet of dat nog zo is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 19:23

Ik zeker wel :')

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 19:27

Nou mijn Tinderupdate:

Vorige week Woensdag Tindermans nog gezien. Was superleuk en gezellig zoals ik hier al vermeld had.
Sinds toen eigenlijk vrij weinig contact gehad en ik had er n vreemd gevoel over, dus ik daarnaar gevraagd uiteraard want is me al vaak genoeg overkomen nu dat ik dat gevoel negeer en er toch echt wel iets aan de hand was/is.
Nou hij wist het gewoon niet zei ie dus ik gaf hem even tijd om er even over na te denken.
Dit weekend moest hij mega lang en veel werken dus logischerwijs weinig contact gehad.
En toch, dat gevoel bleef bij mij dus vandaag echt even zitten porren bij m (via app) van wat is er nu gooi het eruit!
Nu kwam de aap uit de mouw, hij had het weekend op seventh sunday festival gewerkt en daar was hij n oude klasgenoot van zn broertje tegen het lijf gelopen, leuk mee gekletst en zei had hem op date gevraagd.
Hij is met haar op date geweest afgelopen week en sindsdien weet hij het dus niet.
Niet leuk voor mij natuurlijk maar ben wel blij dat ik dat nu weet. Heb hem gezegd dat ik best even wil wachten op wat hij nu gaat doen maar daar vanzelfsprekend geen weken voor uittrek.
Gezegd dat hij goed naar zijn gevoel moet luisteren.

Het kan ook nooit eens gewoon gewoon gaan bij mij lijkt het.

Vandaag heeft rocker ook weer ineens contact opgenomen...
Vaagheid hier dus even :? :')

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 19:30

Hmmm ik zou denken je kent mij al. Blijkbaar ben ik niet 'the one' als hij een nieuwe date wil daten.

Wel mooi balen!

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 19:34

Ja ik moet er zelf ook even over nadenken hoor. Als je mij leuk genoeg vond had je niet ingestemd in een date met haar denk ik.
Maar ga het nog even op me in laten werken.
We hebben natuurlijk ook nog maar drie dates gehad. Dus was nog niks vasts ofzo dus ja wat dat betreft is hij vrij om te gaan en staan waar hij wil!
Had hem nog gevraagd of hij het wel tegen haar gezegd had maar dat was niet zo, heb hem aangeraden het toch ook aan haar te vermelden. Lijkt mij wel zo netjes..

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 20:25

Zonnetje81 schreef:
Scharrel? Jij had toch die tinderguydie je vriendin wilde zoenen?

Ik heb/ had ook meelezers. Weet niet of dat nog zo is.

Dat is dezelfde.. Heb hem (met wat moeite) vergeven.. Sindsdien lijkt het eigenlijk een serieuzere kant op te gaan en lijkt hij echt voor me te gaan..

Waar hij eerst zo stellig zei geen relatie te willen, heeft hij me nu al een paar keer zijn vriendin genoemd naar andere..

Niet verwacht dat ik het zou kunnen, hem vergeven en weer vertrouwen.. Maar ik doe het wel en neem hem zonder problemen gewoon weer mee naar mijn vriendinnen. Ook dit gaat gelukkig gewoon goed, ook met de vriendin waar dit mee gebeurd was..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 21:50

Oh dat is ellendig Kenyada. Maar beter nu open kaart dan dat je straks gekwetst wordt.

Ik heb die jongen niet meer gesproken, hij heeft me toen ik op het station was al gelijk uit z'n tinder gegooid :+ Echt een nette jongen dus. Heel verbazingwekkend dat het op de chat wel zo gezellig was.

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 09:53

Sjonge allemaal onverwachte wendingen! Herkenbaar Kenyada dat 'het kan ook nooit eens gewoon gaan' gevoel. Vind je hem zelf wel leuk genoeg om verder mee te gaan of heb je ook twijfels?

En Renee16 voor jou ook toch heel anders gelopen, als het goed voelt en die stomme actie is uitgesproken ja waarom niet toch? Iedereen doet wel is iets stoms.

Jeeemig Renee wat een enorme hu.fter!!!

Ik ben gisteravond op onverwachte wijze toch weer bij de 33 jarige kleuterman beland ahum := ik merk wel dat ik geen verliefdheid voel ofzo dus dat is wel fijn gezien het feit dat deze man dus nog niet zo volwassen is als je zou verwachten haha.

Heb vrijdag een date staan met een andere vent maar jemig die kan via de app echt zo kortaf/raar reageren, ik heb er eigenlijk niet zoveel zin meer in. We kunnen inmiddels wel een boek uitbrengen met z'n allen over bizarre date ervaringen haha

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 09:56

Lougino schreef:
Sjonge allemaal onverwachte wendingen! Herkenbaar Kenyada dat 'het kan ook nooit eens gewoon gaan' gevoel. Vind je hem zelf wel leuk genoeg om verder mee te gaan of heb je ook twijfels?

En Renee16 voor jou ook toch heel anders gelopen, als het goed voelt en die stomme actie is uitgesproken ja waarom niet toch? Iedereen doet wel is iets stoms.

Jeeemig Renee wat een enorme hu.fter!!!

Ik ben gisteravond op onverwachte wijze toch weer bij de 33 jarige kleuterman beland ahum := ik merk wel dat ik geen verliefdheid voel ofzo dus dat is wel fijn gezien het feit dat deze man dus nog niet zo volwassen is als je zou verwachten haha.

Heb vrijdag een date staan met een andere vent maar jemig die kan via de app echt zo kortaf/raar reageren, ik heb er eigenlijk niet zoveel zin meer in. We kunnen inmiddels wel een boek uitbrengen met z'n allen over bizarre date ervaringen haha

Haha, dat laatste roep ik ook weleens tegen mijn vriendinnen, we kunnen gewoon een real life GTST beginnen.

Hier 2 oude bekenden van me die ik via Tinder ken, aan vriendinnen voorgesteld haha. Nieuwe bijnaam: Cupido :P !

Ja, ondanks dat die ene avond echt niet leuk was, heb ik het hem echt vergeven en daar heb ik vooralsnog niet bijna spijt van. Ben blij met hem :).

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 11:45

Ik ben nog wel geinteresseerd in mijn tinderboy. Ik weet dat hij morgen avond met haar heeft afgesproken dus zo om en nabij het weekend vind ik wel dat hij n "keus" gemaakt kan hebben , dan heeft hij ons beide drie keer gezien.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 11:46

Kenyada schreef:
Ik ben nog wel geinteresseerd in mijn tinderboy. Ik weet dat hij morgen avond met haar heeft afgesproken dus zo om en nabij het weekend vind ik wel dat hij n "keus" gemaakt kan hebben , dan heeft hij ons beide drie keer gezien.

Ohwja en n boek erover schrijven. Is eigenlijk helemaal geen gek idee haha! :')

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 11:50

Ik vind dat best wel brutaal van hem Kenyada :o Zou voor mij echt exit zijn!

Van deze kant even goed bericht :D Had mijn eerste date 15 april met mijn tinderman, inmiddels zijn we sinds 11 mei officieel samen en we hebben het super samen! <3 Ook helemaal geen moeilijk gedoe, slaap meestal in het weekend 4 nachten achter elkaar daar. We vermaken ons ook prima zonder elkaar. Ben erg blij dat het zo gelopen is, ik heb Tinder niet meer nodig :D

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 12:05

Kenyada schreef:

Ik vind het knap hoe jij daarmee om kan gaan. _/-\o_
Ik was allang weggerend. No way dat ik iemands tweede keus word. Als iemand mij echt leuk vind dan hoef ik niet te strijden met iemand anders. Concurrentie doe ik niet aan. :')

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 12:07

Neverland schreef:
Kenyada schreef:

Ik vind het knap hoe jij daarmee om kan gaan. _/-\o_
Ik was allang weggerend. No way dat ik iemands tweede keus word. Als iemand mij echt leuk vind dan hoef ik niet te strijden met iemand anders. Concurrentie doe ik niet aan. :')

Nou inderdaad.
Alsof hij na 3 dates met iedere een voors en tegens lijstje gaat maken en daarop zijn keuze baseert.
Kom zeg. Je vindt iemand leuk of niet hoor, daar hoef je niet over na te denken.

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 12:33

Ben ik het ook mee eens, Kenyada. Als hij na drie dates nog steeds niet weet wat zijn gevoel voor jou is en daarna aangeeft dat hij op date gaat met een ander, dan zal ik hem ook gedag zwaaien. Hier heb je (hard gezegd) niks aan. Iemand die je aan het lijntje houdt. Als hij je echt leuk genoeg had gevonden, dan had hij al lang werk van je gemaakt.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 12:56

Voor mij zou het een exit zijn, op meerdere paarden wedden kan ik mij nog voorstellen maar als een idioot laten wachten tot mijnheer een beslissing gemaakt heeft -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 13:12

Ik heb ook twijfel of ik door moet daten met m'n date...

Denk dat ik lekker verder date.

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 13:25

Ja 2e keus zijn voelt wel echt heel k.ak..zeker als je weet dat hij haar morgenavond ziet, ik zou daar niet mee kunnen dealen -O-

Robijntjah bedoel je nou die jongen waar je al een heleboel dates mee hebt gehad? Wat jammer zeg :-(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 14:16

Ja vind ik ook jammer... Heel jammer zelfs maar wil idd geen optie zijn. Dus helaas.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 14:17

Wat jammer!

Hier morgen alweer 3 maanden officieel en al 4 maand aan het "daten"... Tijd gaat hard!

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 14:29

Ooh je was niet zijn enige date Robijntjah? Bijzonder toch weer (als ik het idd goed begrijp) na al zoveel keren te hebben afgesproken..

Leuk Marlinde, fijn dat het toch ook gewoon goed kan gaan :-)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 14:34

Zeker, niks gaat vanzelf en tuurlijk moet je er wel wat voor doen. :j

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 14:46

Wat balen zeg Jolijn en Keny.
Ik zou ook geen 2e keus willen zijn. Als je nog maar amper een 1e date hebt gehad oke.. maar niet na 3 dates, dat had ik echt niet chill gevonden denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 15:04

Ik was wel z'n enige date... Ik vind hem leuker dan andersom en dat ga ik mezelf niet nog een keer aan doen.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 15:38

Weet je dat zeker Jolijn (heeft die dat gezegd?) dat dat zo is of krijg je alleen dat gevoel?