Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zonnetje81 schreef:Scharrel? Jij had toch die tinderguydie je vriendin wilde zoenen?
Ik heb/ had ook meelezers. Weet niet of dat nog zo is.
Lougino schreef:Sjonge allemaal onverwachte wendingen! Herkenbaar Kenyada dat 'het kan ook nooit eens gewoon gaan' gevoel. Vind je hem zelf wel leuk genoeg om verder mee te gaan of heb je ook twijfels?
En Renee16 voor jou ook toch heel anders gelopen, als het goed voelt en die stomme actie is uitgesproken ja waarom niet toch? Iedereen doet wel is iets stoms.
Jeeemig Renee wat een enorme hu.fter!!!
Ik ben gisteravond op onverwachte wijze toch weer bij de 33 jarige kleuterman beland ahumik merk wel dat ik geen verliefdheid voel ofzo dus dat is wel fijn gezien het feit dat deze man dus nog niet zo volwassen is als je zou verwachten haha.
Heb vrijdag een date staan met een andere vent maar jemig die kan via de app echt zo kortaf/raar reageren, ik heb er eigenlijk niet zoveel zin meer in. We kunnen inmiddels wel een boek uitbrengen met z'n allen over bizarre date ervaringen haha
Kenyada schreef:Ik ben nog wel geinteresseerd in mijn tinderboy. Ik weet dat hij morgen avond met haar heeft afgesproken dus zo om en nabij het weekend vind ik wel dat hij n "keus" gemaakt kan hebben , dan heeft hij ons beide drie keer gezien.
Kenyada schreef:Ik ben nog wel geinteresseerd in mijn tinderboy. Ik weet dat hij morgen avond met haar heeft afgesproken dus zo om en nabij het weekend vind ik wel dat hij n "keus" gemaakt kan hebben , dan heeft hij ons beide drie keer gezien.
Neverland schreef:Kenyada schreef:Ik ben nog wel geinteresseerd in mijn tinderboy. Ik weet dat hij morgen avond met haar heeft afgesproken dus zo om en nabij het weekend vind ik wel dat hij n "keus" gemaakt kan hebben , dan heeft hij ons beide drie keer gezien.
Ik vind het knap hoe jij daarmee om kan gaan.![]()
Ik was allang weggerend. No way dat ik iemands tweede keus word. Als iemand mij echt leuk vind dan hoef ik niet te strijden met iemand anders. Concurrentie doe ik niet aan.