Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LiesxAnne schreef:Ik kom even binnenvallen hier
Zelf ook gek op het branden van wax en sinds van de week gebruik ik de waxjes van de Big Bazar.
Al veel waxjes gebropeerd, van Scent Chips tot Riverdale maar moet nu zeggen dat ik echt hele goeie gevonden heb en dat voor een goedkope prijs.
Ze kosten 1,99 voor 3 tabletten ( rij van 4 waxjes ) en zijn er in heel veel verschillende geuren. Ik heb alle geuren genomen omdat ik niet kon kiezen en was 10 euro kwijt.
De volgende dag hing de geur zelfs nog door het huis heen, heerlijk!
Cerastes schreef:LiesxAnne schreef:Ik kom even binnenvallen hier
Zelf ook gek op het branden van wax en sinds van de week gebruik ik de waxjes van de Big Bazar.
Al veel waxjes gebropeerd, van Scent Chips tot Riverdale maar moet nu zeggen dat ik echt hele goeie gevonden heb en dat voor een goedkope prijs.
Ze kosten 1,99 voor 3 tabletten ( rij van 4 waxjes ) en zijn er in heel veel verschillende geuren. Ik heb alle geuren genomen omdat ik niet kon kiezen en was 10 euro kwijt.
De volgende dag hing de geur zelfs nog door het huis heen, heerlijk!
Hoi welkom hier!
Altijd interessant![]()
Welk merk? En waar koop je ze?
Yonker schreef:Hier doen ze t prima juist![]()
Heel sterk vind ik ze, en ruik ze de volgende dag ook nog als ik beneden kom.
LiesxAnne schreef:cobiie schreef:Van de big bazaar zijn idd goede prijs kwaliteit waxjes. De geuren zijn alleen erg basis vergeleken met de geuren van bijv. WME, YC ed.
Het waren geuren waar ik nog nooit van gehoord had dus vond ze nou niet bepaald basis![]()
Basis denk ik meer aan lavendel, appel, kaneel, vanille etc.
Yonker schreef:Zou kunnen ik bedoel die van diamond melts
[ [url=m/lBq5lF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het grote pakje op de foto
Selka schreef:Net bij de my store in den haag geweestheb mij vreselijk inhouden en maar twee small jars gekocht! Wel eindelijk eens geroken aan fireside treats en snap de opmerking van jou Yv!! Droog vond ik het smerig haha.