Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 13:43

Solmyrkvi schreef:
Oke, een redelijk erge confession: Ik oordeel verschrikkelijk op uiterlijk.

Als ik iemand zie met een dikke laag foundation in de verkeerde kleur op + geblondeerd haar met uitgroei + een bontkraag + vuilniszakjas + nike air max achtige schoenen, neem ik direct aan dat diegene asociaal is :oo

Hahaha echt precies dit heb ik ook :') Ik vind die meiden altijd zo ontzettend onintelligent overkomen :=

Procent

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 15:12

Ik moet elk jaar de banden van de auto laten wisselen. Dat werd bij een heel leuk bedrijf gedaan, waar de mensen ook altijd heel erg vriendelijk waren. Helaas kan het daar nu niet meer en moet ik naar een ander bedrijf. Daar zijn ze ook wel vriendelijk, maar lang niet zo leuk... :+ ik vind het stiekem erger dan ik wil toegeven over een bandenbedrijf :+

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 15:26

Het is inderdaad niet het eerste soort bedrijf waar je dat van zou denken. :')

Confession:je weet dat je de Harry Potterfilms te vaak hebt gezien als je ze gebruikt als achtergrondgeluid tijdens het lezen. :o

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 15:27

Aaah, topic even kwijt, toen even bekeken wat alle domme, ondoordachte reacties waren op mijn schijtschepconfession:

Toen dat meisje reageerde, meldde ze erg enthousiast dat ze ook heel graag schijt ging scheppen, maar niet kwam wanneer het regende, wel zelf wilde weten wat ze ging doen en hoe ze dat ging doen. Dan, dame, mag je schijt komen scheppen. Je mag onderlinge communicatie niet openbaar maken op Bokt, dus zal ik het "excentrieke" mailtje van het verzorgstertje hier niet open en bloot neersmakken.
Jammer, dat jullie zonder te weten wat er speelt jullie grote Bokt-muil opengooien en vervolgens een mening over mijn vormen. Gianti, wat was jouw probleem met mij? ;)

Verse confession: ik heb zojuist mijn ex ontvolgd op Facebook omdat ik strontjaloers word van het feit dat zijn ex 'm de hele tijd tagt en ik dat zie.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 15:30

Chiave schreef:
Aaah, topic even kwijt, toen even bekeken wat alle domme, ondoordachte reacties waren op mijn schijtschepconfession:

Toen dat meisje reageerde, meldde ze erg enthousiast dat ze ook heel graag schijt ging scheppen, maar niet kwam wanneer het regende, wel zelf wilde weten wat ze ging doen en hoe ze dat ging doen. Dan, dame, mag je schijt komen scheppen. Je mag onderlinge communicatie niet openbaar maken op Bokt, dus zal ik het "excentrieke" mailtje van het verzorgstertje hier niet open en bloot neersmakken.
Jammer, dat jullie zonder te weten wat er speelt jullie grote Bokt-muil opengooien en vervolgens een mening over mijn vormen. Gianti, wat was jouw probleem met mij? ;)

Verse confession: ik heb zojuist mijn ex ontvolgd op Facebook omdat ik strontjaloers word van het feit dat zijn ex 'm de hele tijd tagt en ik dat zie.

Ik heb nooit op je schijtschepconfession gereageerd maar moet eerlijk zeggen dat ik het niet helemaal netjes vond. Nu ik je toelichting erover heb gelezen kijk ik er alweer heel anders tegenaan. Wellicht was het handig geweest als je direct al iets meer tekst en uitleg had gegeven. Niet dat ik de reacties probeer goed te praten, maar 'you know bokt'. ;)

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 15:52

Confession: toelichting maakt het niet beter
Die jonge meiden... vind het niet de manier om ze met "beide benen" op de grond te zetten.

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 16:17

Ik wil stiekem heel graag de manen van mijn merrie weer afknippen. Heb ze een tijdje helemaal kaal en later met een soort fjord/criolloboogje / kam gehad. Stond haar supergoed.

Helaas wil mijn moeder het niet. Vind het heel stom want het is mijn paard, maar als ik ze afknip wordt ze geheid woest. Ik houd van lange manen, maar mijn merrie heeft heel pieterige, brosse maantjes en de achterste helft is de helft korter dan de rest omdat ze een deken met een halve hals heeft... Dat hele korte stond juist zo mooi. Helaas... maar wachten tot een volgend paard waar ik niet afhankelijk hoef te zijn van m'n ouders -O-
Laatst bijgewerkt door vanspeijk op 24-11-15 16:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 16:36

Ik heb net Mona een complimentje gestuurd voor hun toetjes omdat ik zo intens blij ben dat ik eindelijk iets gevonden heb wat ik wel door mijn strot krijg, omdat ik een of andere gekke wond aan mijn tong heb en dus niks naar binnen krijg... Ik werd er bijna emotioneel van en vind mezelf nu echt een beetje een stomme tut :o

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 17:48

Ik gun echt iedereen het beste, hoe stom ze ook zijn..
Maar ik moest net echt wel grijnzen toen ik hoorde dat een meid die ik ken van vroeger, die een goede vriend van mij vanalles heeft geflikt (waardoor hij gezeik kreeg op zijn werk en is overgeplaatst), is ontslagen wegens diefstal :+
En nu dus 2 aangiftes tegen zich heeft lopen, daardoor geen recht heeft op ww en een koophuis heeft en een kind (waarvoor ik het wel weer zielig vind) :=

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 18:12

Dreamy schreef:
Ik gun echt iedereen het beste, hoe stom ze ook zijn..
Maar ik moest net echt wel grijnzen toen ik hoorde dat een meid die ik ken van vroeger, die een goede vriend van mij vanalles heeft geflikt (waardoor hij gezeik kreeg op zijn werk en is overgeplaatst), is ontslagen wegens diefstal :+
En nu dus 2 aangiftes tegen zich heeft lopen, daardoor geen recht heeft op ww en een koophuis heeft en een kind (waarvoor ik het wel weer zielig vind) :=

Iets met karma :o :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 21:44

Ik werk in de zorg en heb daar gewoon een flinke opleiding voor gehad zoals elke collega in het ziekenhuis. We worden goed aangemoedigd om vooral door te leren en te blijven verdiepen in nieuwe technieken, behandelingen en wat al.

Maar het gemiddelde 'wat heb ik' of 'help ik..' topic op bokt of facebook doet me de moed in de schoenen zakken en ontneemt mij soms het plezier in het werken. We werken keihard en tot laat in de nacht / in het weekend om de wachtlijst zo kort mogelijk te houden en elke patiënt zo goed en snel mogelijk te helpen. Maar de posts op internet doen vermoeden dat de zorg bestaat uit willekeurige, achtelijke en geldgeile piet snotten die van de straat geplukt zijn.

Gelukkig maken de echte patiënten mijn werk wel weer leuk. Gek genoeg kom ik de wijsneuzen met de grootste mond nooit tegen in het ziekenhuis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 21:51

Ik ben er wel al tegen gekomen. De arts zegt "kaliumarm dieet en zeker geen bananen meer ivm obstipatie". Gaat de familie, die het dieet heeft meegekregen, toch doodleuk door met bananen meebrengen want opa eet ze zo graag en ach, z'n pleziertje in fruit kan je hem toch niet ontzeggen.
En maar niet willen begrijpen dat de beste man dagelijks enorm veel pijn heeft omdat ie steeds verstopt blijft zitten.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 21:56

Mijn vriend heeft de laatste maanden werkeloos bij mij gewoond en is sinds vandaag aan de andere kant van de wereld voor een eventuele baan. Onwijs gaaf! Als het door gaat ga ik daar ook heen en ik wil echt heel erg graag. Echter vind ik het voor nu echt helemaal niks en heb van de week uitvoerig met de hond gesproken dat hij maar gewoon lekker terug moet komen en onze poetsvrouw/gezelligheidsvrouw moet worden.. En zo voel ik dat stiekem echt. Vond het heerlijk dat hij me met een prakkie stond op te wachten na het werk :Y)

Maar tegelijkertijd ben ik ook gewoon teleurgesteld dat hij daar nu zit zonder mij. Ik had het graag samen willen beleven.

Positieve noot: Maar dat komt vast goed :)

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 22:04

Tijdje terug, maar:
Ik had op school met muziek een bandopdracht en ik speelde keyboard met nog een ander meisje. Dat andere meisje deed de akkoorden en ik de melodie zeg maar. Maarja dat lukte bij mij niet zo aldoor. Op de dag dat we moesten optreden heb ik het geluid van mijn keyboard uitgezet en speelde ik het andere meisje na. Vond het al helemaal mooi dat de leraar niks in de gaten had, maar toen bleek ook nog dat mijn cijfer een halve punt hoger was dan die van t andere meisje terwijl ik dus helemaal niks gespeeld had :=

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 22:09

Ik ben een beetje verslaafd aan setjes kopen voor mn paardje volgensmij _O-

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 22:11

Amira_ schreef:
Tijdje terug, maar:
Ik had op school met muziek een bandopdracht en ik speelde keyboard met nog een ander meisje. Dat andere meisje deed de akkoorden en ik de melodie zeg maar. Maarja dat lukte bij mij niet zo aldoor. Op de dag dat we moesten optreden heb ik het geluid van mijn keyboard uitgezet en speelde ik het andere meisje na. Vond het al helemaal mooi dat de leraar niks in de gaten had, maar toen bleek ook nog dat mijn cijfer een halve punt hoger was dan die van t andere meisje terwijl ik dus helemaal niks gespeeld had :=

_O- Geweldig _O-

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 22:12

Amira_ schreef:
Tijdje terug, maar:

_O- _O- hoe dan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 22:20

Amira_ +1 wat een heldenactie! :')

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 22:49

Ik eet al 10 jaar geen vlees of vis en vanavond had ik mijn mijn collega's (in een restaurant) de discussie of het vegEtarisch was of vegAtarisch. Ik dacht met een A, en hield dat stellig vol. Toen bleek dat het toch met een E werd geschreven heb ik de rest van de avond geweigerd om ze gelijk te geven en me beroepen op het feit dat vrouwen altijd gelijk hebben :')

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 22:57

Ik maak een Powerpoint presentatie over mijn bijrijdpony's, je weet wel... omdat het kan :')

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 23:14

over ongelijke punten.. 2x dezelfde tekst inleveren en dan 1 1,5 punt hoger krijgen :( en dan een boze leraar omdat we m eringeluist hadden?

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 11:28

Oh ongelijke punten heb ik ook een mooie van. De enige keer dat ik op school de boel bedonderd heb (ik was extreem braaf...) was toen ik het boekverslag van een vriendin heb overgenomen. Het was het boekverslag van een jaar eerder, bij dezelfde docent. Ik heb het voorblad veranderd en verder de boel zo ingeleverd. Zij zat op het vwo, ik havo. Ik weet het exacte cijfer nu niet meer, maar zij had geloof ik een 8 gekregen en ik een 6... Ik wist al wel dat deze docent mij veeeeel strenger beoordeelde dan anderen, maar dit was dus het perfecte bewijs daarvoor! Op het vwo een 8 geven en op de havo een 6 voor exact hetzelfde verslag, dat klopt toch echt niet! Maarja, ik kon toch moeilijk dit als bewijs aandragen... Was een wijze les dat je toch echt beter je eigen werk kan doen...

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 11:32

Ken ik ook hoor, moest een gigantische opdracht maken van een B777-200 die een vlucht zou maken en ik moest alles berekenen, van de hoeveelheid fuel die mee moest tot het aantal passagiers en cargo mee zou kunnen met maximale gewichten, de optimale snelheid, optimale hoogte, optimale klimsnelheid etc. De opdracht moest je in je eentje maken maar ik werkte samen met iemand anders, de berekeningen deden we samen om fouten te voorkomen, we controleerden elkaar steeds. Ingeleverd, hij kreeg een 8 en ik een 6.. Toen ik vroeg hoe dat kon omdat alles vrijwel hetzelfde was enkel de theorie anders beschreven (en mijn grammatica was nog beter) moest ik oppassen met dat soort dingen zeggen want dan zou ik aangeklaagd kunnen worden voor plagiaat. :?

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 11:33

Ik loop op krukken en ik vind het wel lekker makkelijk dat m'n moeder en vriend op commando alles voor me halen :7 :7 Echt heel erg eigenlijk maar het is zo fijn als je net lekker op de bank ligt dat iemand anders dan een beker drinken of je boek haalt :Y)
Terwijl ik het opzich best zelf kan... Echt makkelijk gaat het niet, maar het kan wel O:)

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 23:04

Ik heb vanmorgen twee oude (schone :+ ) boxershorts uit de la van mijn lief gejat.
Als ik bij hem slaap, slaap ik altijd in een boxershort van hem. Ik vind het zó lekker liggen dat ik besloten heb dat ik dat ook aan wil als ik thuis slaap.
Vandaar deze milde vorm van diefstal.... :')