Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bridgetF schreef:Hoe kunnen doven mensen weten wanneer ze moeten starten met wedstrijdzwemmen? ze kunnen immers het startsein van het fluitje niet horen.
vanspeijk schreef:bridgetF schreef:Hoe kunnen doven mensen weten wanneer ze moeten starten met wedstrijdzwemmen? ze kunnen immers het startsein van het fluitje niet horen.
wordt er niet een ander [visueel] signaal nog gegeven?
Waarom heb ik altijd honger na het eten van een stuk fruit? [Als ik niks anders erbij eet dan. Voor mij is een stuk fruit als tussendoortje geen optie simpelweg omdat ik dan nog steeds honger hebdaar gaan je gezonde voornemens]
Cowboy55 schreef:Rebecca schreef:Als je kikker in winterslaap stoort overleeft ie het in nieuwe bladeren hoop? . Voel me schuldig dat ik druk blaadjes aan het vegen was
Ik denk dat het nog vroeg genoeg in het seizoen is om hem lastig te vallen zonder dramatische gevolgen. Als het nou al (bijna) vroor zou ik zeggen: vergeet het maar. Nu heeft ie wellicht in elk geval nog een kansje.
xniieeenke schreef:Century schreef:Mijn vissen raken gestrest als ik teveel in de bak bezig ben, of als er allerlei trillingen in de bak zijn, of veel drukte rondom het aquarium. Genoeg redenen.
Bedankt! Mijne willen dan aandacht, maar gillen of kletteren tegen de bak doe ik niet, moet goed komen, thanks!