man wat een pokkewerk
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amira_ schreef:Aan m'n broertje die z'n telefoon kapot heeft laten vallen en m'n ouders die weer een nieuwe voor m gaan kopen. Als dit nou de eerste keer was, oké. Maar dit is z'n 8e telefoon in 2/3 jaar
savannah030x schreef:Dat mijn huid heel de vakantie (wanneer ik nergens heen hoefte) best oke was en nu morgen school weer begint, ik vol zit met bultjes en puistjes... Iemand een tip die echt werkt en ook snel werkt?hoopvol
Belle2000 schreef:Dat mensen nergens melden dat ze jarig zijn maar toch verwachten dat ik ze feliciteer...
Ik ben geen lopende agenda dus ik weet al die datums gewoon niet.
Daarom is sociaal media toch zo handig
Steeph schreef:Belle2000 schreef:Dat mensen nergens melden dat ze jarig zijn maar toch verwachten dat ik ze feliciteer...
Ik ben geen lopende agenda dus ik weet al die datums gewoon niet.
Daarom is sociaal media toch zo handig
Of je legt je eigen agenda aan met de verjaardagen die jij belangrijk vinden als je dat op je telefoon doet, kun je zélfs nog aanvinken om er een melding van te krijgen x uren of dagen van te voren! Is dat niet geweldig!?
Even zonder grappen. Ik verkondig mn verjaardag ook niet op social media. Mn verjaardag staat in mn profiel en als je de moeite al niet neemt om even mn verjaardag ergens neer te krabbelen dan nee bedankt.