Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rowdine schreef:MarlindeRooz schreef:Er netjes uit zien is niet verplicht nee... maar het wordt wel veel gedaan zie ik om me heen.
Wat een onzin. Je bent student, dan hoor je met een bierlucht en je kloffie aan in college te zitten, niet in een mantelpak.
En bijna alle meiden zien er netjes uit. MarlindeRooz schreef:Rowdine schreef:
Wat een onzin. Je bent student, dan hoor je met een bierlucht en je kloffie aan in college te zitten, niet in een mantelpak.
Eeh het type mensen dat rechten gaat studeren, is OVER HET ALGEMEEN een ander soort mensen dan de mensen die geschiedenis / journalistiek oid gaat doen. Er zit ook een jongen in mijn klas die altijd in pak komt.En bijna alle meiden zien er netjes uit.

denk dus idd aan star wars en big bang theorie t-shirts, uitgelubberde jeans en de meest vreemde kleuren combinaties. Maar ze zijn verder wel oke
. Soms wel jammer, want je hebt wel eens een 'makkelijke' dag haha
. Ik hou er heel erg van om me wat chiquer te kleden, en dat kan ik dan ook lekker toepassen hier. Wel houd ik ook heel erg van casual/netjes. Een goed voorbeeld is die glitterrok die Roos heeft besteld. Die kun je heel chique dragen, maar ook heerlijk casual, de rest van je kleding lekker rustig maar toch in de kleuren van de rok houden, i love it!
Ik kan me nog herinneren dat tijdens een feestje van journalistiek iedereen best wel hipsterachtig gekleed was en er waren ook supeveel mensen met een iPhone, en die ook de hele tijd met hun telefoon zaten.
Diergeneeskunde zagen er allemaal meer casual uit (spijkerbroek en T-shirt) en tijdens die feestjes ging het er ook wat ruiger aan toe.
Rechten veel blazers en grote brillen, biologie allemaal een beetje nerdy en ook heel casual. Mijn studie was heel klein, dus tijdens colleges van andere studies die ik had kwam je ook vaak andere 'soorten' mensen tegen. Zo viel me bij bijvoorbeeld geschiedenis op dat veel meer mensen dan bij andere richtingen een laptop mee hadden.
gelukkig maar 1 dagje per week school en de rest stage. I will survive

? 
Onder een jurkje wellicht?