Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Magrathea schreef:Heb je al gemaild Renee? (Ik neem aan van wel) Anders even melden?
Even leuk: hoe lang staat er bij jullie account dat je actief bent op MP? Ik 7,5 jaar alweer![]()
Helaas kan je niet in je archief van advertenties kijken, ik ben benieuwd wat mijn eerste advertentie was!
Dott schreef:@datbeniknou, daarom hebben we ook aangegeven dat we hem wel de helft van zn geld terug wilden doen.
daarnaast, we hebben ter plekke gezegd dat we nooit een volledig programma hebben gedraaid en dus niks konden garanderen. hij heeft toen gekozen hem toch mee te nemen.
ik snap ook dat hij baalt. zoals gezegd wij hebben ook een koelkast van 175 staan die niet werkt, das t risico van marktplaats. wij hebben de verkoper ook nog wel bericht gestuurd maar die gaf ook niet thuis.. ook dikke pech voor ons..
in dit geval hebben we dus zowel als kopende als als verkopende partij verlies moeten slikken en daar baal ik van.
tis niet alsof wij enorm veel te besteden hebben ofzo.
we weten idd niet 100% of de vaatwasser werkte, maar dus ook niet of ie niet werkte. hij belt na een dikke week. weet ik veel wat er is gebeurd in de tussentijd. misschien hebben hun hem wel gesloopt.
dit verhaal heeft 2 kanten, en ik snap hun kant.. maar in dit geval ben ik t er gewoon niet mee eens omdat er zo veel vage factoren zijn, en daarnaast omdat ie meteen begint te dreigen.