Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 13:14

Ik heb het zo koud. Net de airco maar even omhoog gegooid. 12 graden in huis :brr:

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-26 13:19

maralyn schreef:
Ik identificeer mij vandaag als Geert.

Geert, ongemotiveerd! -O-

Dat is beter dan Geert Wilders. :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 13:22

denisesilver schreef:
Ik heb het zo koud. Net de airco maar even omhoog gegooid. 12 graden in huis :brr:

12 graden is super koud!! :oo

Jolliegirl

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 15:23

Sins 04:00 wakker...niet mijn dag...en echt de pest aan mezelf...

Vanavond maar lekker samen met baby slapen, lig ik er op zn minst optijd in.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 15:33

cissy schreef:
Ik erger me aan alle idioten die zeggen dat het noorderlicht komt door de chemicaliën van de chemtrails en dat het onmogelijk te zien kan zijn in het zuiden.

Vandaag ook wat anders meegemaakt.
Ik ben bij fysio voor mijn knie geweest vanochtend. Zit ik daar op mijn gemakje op de legpress ging er vlak voor mijn neus een oudere meneer ineens heel hard neer. :oo
Klapte zo achterover heel hard met zijn hoofd op de grond. Schrok me rot!

Hij bleef liggen en was bewusteloos dus ik er gelijk naartoe gegaan om te helpen.
Hij had een gat in zijn achterhoofd want plas bloed op de vloer.
Fysio kwam er ook bij en ik heb 112 voor de ambu gebeld.

Meneer kwam weer bij en ben er met fysio bij gebleven totdat de ambu weg ging. Had al zijn spullen bijelkaar gezocht en in zijn sporttas gepropt.
Hij was weer ok maar moest toch mee voor controle van zijn hart en hechten vd wond. Flinke buil op zijn hoofd maar geen hoofdpijn.

Blijkbaar was dit niet de 1e keer dat hij wegviel. Hij voelt het ook niet aankomen dus moest mee ivm verdenking hartritme stoornis.
Was me het ochtendje wel!

Kom ik thuis ligt mijn hele straatje open en kon ik mijn huis niet in zonder hindernissen.
Was gepland maar gaatje boren werd een loopgraaf van een meter diep.

[ Afbeelding ]

Vandaag weer bij fysio geweest en even navraag gedaan over meneer.

Hij is blijkbaar in het ziekenhuis weer onderuit gegaan en ze hebben hem gehouden op de hartbewaking. Meneer is inmiddels geopereerd en hij heeft een pacemaker gekregen. Had toch ritmestoornissen dus.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 15:59

Hier zijn ze ook aan de klus, morgen nieuwe keuken en ook elke dag de vraag hoelaat er iemand iets kwam doen sinds vorige week, ik heb een briefje op de voordeur dat ze via de achterdeur naar binnen kunnen en dat gaat top!

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 16:04

Sterkte met alle klussers.
Tenminste als ze komen.

Cissy hopelijk gaat het vanaf nu beter met die meneer.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 16:20

Gisteren was ik even helemaal gefrustreerd dat nieuwe trainingsmethoden leren met paardrijden en een goed passend zadel vinden zo verschrikkelijk moeilijk kan zijn.
Was er even helemaal klaar mee en dat ebt vandaag nog een beetje na merk ik :Y) .
Kijk uit naar de tijd dat het weer voornamelijk leuk wordt :') ..

Het is allemaal niet zo erg, maar soms voel het even wel zo en dan moet je gewoon even klagen..

sevenofnine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 17:12

Op mijn werk ben ik halvelings meegenomen in een losgeslagen project waarbij de leiding gaat """leiden""" door 20 x hetzelfde te vragen en waarop mijn antwoord telkens is 'nee dit bestaat gewoon niet'. Nu moet ik weeral uuuuuuuren van mijn dag spenderen (SINDS SEPTEMBER) om te zoeken in het eigenlijke team wie dit zou kunnen weten of oplossen/aankaarten. Terwijl dat dus wel de job is van de leiding van het project die veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer betaald krijgt dan ik, maar er blijkbaar niet in slaagt om een business analyse te doen van hun eigen project of om hun hoofd uit hun hol te halen en na te denken zoals volwassen.

En mijn gratis werk en zorgen leveren me niks op dan een 'ah zo goed dat jij er bent anders wisten we het niet' van een andere manager achter de schermen. Maarja da's dinsdag zeker en maandag, woensdag, donderdag vrijdag.

@Josien_ het weer gaat sowieso beteren en dan is er weer meer leuk. :(:)

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 17:39

Dit weer... door en door koud nu na een dag werken buiten.
Enige moment dat ik een soort van warm had was dat ik de melk emmers schoon moest maken met heet water..

en de hele dag last van mijn onderrug waar soms ineens kramp inschiet

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 18:36

Aan de boete die ik kreeg voor parkeren terwijl ik een parkeervergunning heb :(

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 19:07

Hoe kan dat dan??

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 19:31

Ja dat vraag ik me dus ook af. Heb die vergunning al 3 maand ook :')

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 19:45

Sterre98 schreef:
Aan de boete die ik kreeg voor parkeren terwijl ik een parkeervergunning heb :(

Gister was op de radio dat veel van de scanauto's om zogenaamde foutparkeerders op te sporen, niet goed werken.

Kan je in beroep tegen de boete?

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 20:14

Ik hoop het :+ Ga mijn best iig doen :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 21:04

Vandaag in het ziekenhuis geweest om mezelf te laten wegen in overleg met de arts. Kom ik daar, word er bot gezegd “ Ik zie niks staan, alleen dat er vervolg is met “huppeldepup”. Ik zeg ja dat is mijn psychiater, maar ik moet mij overleg met de mdl arts hier nog wegen. Hier ben ik zelf voor gebeld door de receptie hier.
Krijg ik de vraag wanneer dat dan was, dus ik ja de dag van de laatste afspraak hier of de dag erna dat weet niet geheel zeker meer.
Nou inmiddels dus enkele minuten later alweer mocht mij dus gaan wegen.

Vraagt ze na het wegen wat over Ravi die ik bij mij had. Zo van waar wordt hij voor opgeleid? Nou hij wordt opgeleid als psychosociale hulphond met ADL taken.

Zegt ze daarna vrij hard door de gang heen het was “ dit gewicht” he, oke ik noteer het in het dossier.

Wtf, hoezo privacy?? Ik heb gevraagd hoeveel zij dan weegt en of ik dat ook even over de afdeling mocht roepen of zij dat leuk zou vinden?

Ze snapte niet waar ik mij druk over maakte, want ik ben heel slank dus dat is toch niet zo erg? Ik heb maar gezegd dat ze beter een andere baan zou kunnen gaan zoeken als je er zo instaat. Zo niet empathisch, want ja ik ben slank, maar ik heb behoorlijk ondergewicht. Als ik dan eerder ook nog heb gezegd dat ik onder behandeling ben bij een psychiater én een hulphond heb, dan zou er als werknemer in het ziekenhuis toch een lampje moeten branden dat je je grote waffel moet houden over eventuele gevoelige informatie?!

Ik ben er echt van slag door, nog extra omdat ik mij zo moest verdedigen en geen excuses kreeg.
Laatst bijgewerkt door Ineke2 op 27-01-26 21:11, in het totaal 1 keer bewerkt

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 21:07

Wat naar, Ineke. Kan je een melding maken bij het ziekenhuis/haar leidinggevende? Dit is gewoon persoonsinformatie die ze weggeeft.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 21:18

:knuffel:

Wat een #@#!*#@!
Die heeft echt het verkeerde vak gekozen.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 21:19

Wat vervelend Ineke :knuffel: Wel echt goed dat je er wat van hebt gezegd, je had ook je mond kunnen houden en je opvreten, maar je hebt haar erop aangesproken.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 21:30

Wow...dat kán echt niet hoor.....
Hier zou ik ook melding van maken!

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 21:31

Jeetje Ineke :oo dat is echt niet oké!
Zo goed dat je dat gezegd hebt, maar ik snap dat het je van slag gemaakt heeft. Kan echt niet.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 21:32

Wat goed dat je je mond open hebt getrokken Ineke, hopelijk denkt ze erover na zodat het een ander niet dezelfde behandeling krijgt. Sjonge, ik dacht dat het algemeen bekend was dat het gewicht bij mensen een gevoelig onderwerp kan zijn, wat bot van haar zeg.
Ook al zou ze een patiënt treffen die er niks om geeft, dan nog is het van haar kant onprofessioneel om zo om te gaan met de gegevens van een ander.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 21:42

Ineke2 schreef:
Vandaag in het ziekenhuis geweest om mezelf te laten wegen in overleg met de arts. Kom ik daar, word er bot gezegd “ Ik zie niks staan, alleen dat er vervolg is met “huppeldepup”. Ik zeg ja dat is mijn psychiater, maar ik moet mij overleg met de mdl arts hier nog wegen. Hier ben ik zelf voor gebeld door de receptie hier.
Krijg ik de vraag wanneer dat dan was, dus ik ja de dag van de laatste afspraak hier of de dag erna dat weet niet geheel zeker meer.

Vraagt ze na het wegen wat over Ravi die ik bij mij had. Zo van waar wordt hij voor opgeleid? Nou hij wordt opgeleid als psychosociale hulphond met ADL taken.

Zegt ze daarna vrij hard door de gang heen het was “ dit gewicht” he, oke ik noteer het in het dossier.

Wtf, hoezo privacy?? Ik heb gevraagd hoeveel zij dan weegt en of ik dat ook even over de afdeling mocht roepen of zij dat leuk zou vinden?

Ze snapte niet waar ik mij druk over maakte, want ik ben heel slank dus dat is toch niet zo erg? Ik heb maar gezegd dat ze beter een andere baan zou kunnen gaan zoeken als je er zo instaat. Zo niet empathisch, want ja ik ben slank, maar ik heb behoorlijk ondergewicht. Als ik dan eerder ook nog heb gezegd dat ik onder behandeling ben bij een psychiater én een hulphond heb, dan zou er als werknemer in het ziekenhuis toch een lampje moeten branden dat je je grote waffel moet houden over eventuele gevoelige informatie?!

Ik ben er echt van slag door, nog extra omdat ik mij zo moest verdedigen en geen excuses kreeg.

Gewoon melden of een klacht indienen. Dit is echt niet okey. -O-

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 22:09

Ineke2 schreef:

Schandalig -:(-
Heel goed van je dat je je mond hebt opengedaan!

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 22:11

Witte wereld buiten