Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cissy schreef:Ik erger me aan alle idioten die zeggen dat het noorderlicht komt door de chemicaliën van de chemtrails en dat het onmogelijk te zien kan zijn in het zuiden.
Vandaag ook wat anders meegemaakt.
Ik ben bij fysio voor mijn knie geweest vanochtend. Zit ik daar op mijn gemakje op de legpress ging er vlak voor mijn neus een oudere meneer ineens heel hard neer.![]()
Klapte zo achterover heel hard met zijn hoofd op de grond. Schrok me rot!
Hij bleef liggen en was bewusteloos dus ik er gelijk naartoe gegaan om te helpen.
Hij had een gat in zijn achterhoofd want plas bloed op de vloer.
Fysio kwam er ook bij en ik heb 112 voor de ambu gebeld.
Meneer kwam weer bij en ben er met fysio bij gebleven totdat de ambu weg ging. Had al zijn spullen bijelkaar gezocht en in zijn sporttas gepropt.
Hij was weer ok maar moest toch mee voor controle van zijn hart en hechten vd wond. Flinke buil op zijn hoofd maar geen hoofdpijn.
Blijkbaar was dit niet de 1e keer dat hij wegviel. Hij voelt het ook niet aankomen dus moest mee ivm verdenking hartritme stoornis.
Was me het ochtendje wel!
Kom ik thuis ligt mijn hele straatje open en kon ik mijn huis niet in zonder hindernissen.
Was gepland maar gaatje boren werd een loopgraaf van een meter diep.
[ Afbeelding ]
.
..
Ga mijn best iig doen
dat is echt niet oké! Ineke2 schreef:Vandaag in het ziekenhuis geweest om mezelf te laten wegen in overleg met de arts. Kom ik daar, word er bot gezegd “ Ik zie niks staan, alleen dat er vervolg is met “huppeldepup”. Ik zeg ja dat is mijn psychiater, maar ik moet mij overleg met de mdl arts hier nog wegen. Hier ben ik zelf voor gebeld door de receptie hier.
Krijg ik de vraag wanneer dat dan was, dus ik ja de dag van de laatste afspraak hier of de dag erna dat weet niet geheel zeker meer.
Nou inmiddels dus enkele minuten later alweer mocht mij dus gaan wegen.
Vraagt ze na het wegen wat over Ravi die ik bij mij had. Zo van waar wordt hij voor opgeleid? Nou hij wordt opgeleid als psychosociale hulphond met ADL taken.
Zegt ze daarna vrij hard door de gang heen het was “ dit gewicht” he, oke ik noteer het in het dossier.
Wtf, hoezo privacy?? Ik heb gevraagd hoeveel zij dan weegt en of ik dat ook even over de afdeling mocht roepen of zij dat leuk zou vinden?
Ze snapte niet waar ik mij druk over maakte, want ik ben heel slank dus dat is toch niet zo erg? Ik heb maar gezegd dat ze beter een andere baan zou kunnen gaan zoeken als je er zo instaat. Zo niet empathisch, want ja ik ben slank, maar ik heb behoorlijk ondergewicht. Als ik dan eerder ook nog heb gezegd dat ik onder behandeling ben bij een psychiater én een hulphond heb, dan zou er als werknemer in het ziekenhuis toch een lampje moeten branden dat je je grote waffel moet houden over eventuele gevoelige informatie?!
Ik ben er echt van slag door, nog extra omdat ik mij zo moest verdedigen en geen excuses kreeg.
Ineke2 schreef:Vandaag in het ziekenhuis geweest om mezelf te laten wegen in overleg met de arts. Kom ik daar, word er bot gezegd “ Ik zie niks staan, alleen dat er vervolg is met “huppeldepup”. Ik zeg ja dat is mijn psychiater, maar ik moet mij overleg met de mdl arts hier nog wegen. Hier ben ik zelf voor gebeld door de receptie hier.
Krijg ik de vraag wanneer dat dan was, dus ik ja de dag van de laatste afspraak hier of de dag erna dat weet niet geheel zeker meer.
Nou inmiddels dus enkele minuten later alweer mocht mij dus gaan wegen.
Vraagt ze na het wegen wat over Ravi die ik bij mij had. Zo van waar wordt hij voor opgeleid? Nou hij wordt opgeleid als psychosociale hulphond met ADL taken.
Zegt ze daarna vrij hard door de gang heen het was “ dit gewicht” he, oke ik noteer het in het dossier.
Wtf, hoezo privacy?? Ik heb gevraagd hoeveel zij dan weegt en of ik dat ook even over de afdeling mocht roepen of zij dat leuk zou vinden?
Ze snapte niet waar ik mij druk over maakte, want ik ben heel slank dus dat is toch niet zo erg? Ik heb maar gezegd dat ze beter een andere baan zou kunnen gaan zoeken als je er zo instaat. Zo niet empathisch, want ja ik ben slank, maar ik heb behoorlijk ondergewicht. Als ik dan eerder ook nog heb gezegd dat ik onder behandeling ben bij een psychiater én een hulphond heb, dan zou er als werknemer in het ziekenhuis toch een lampje moeten branden dat je je grote waffel moet houden over eventuele gevoelige informatie?!
Ik ben er echt van slag door, nog extra omdat ik mij zo moest verdedigen en geen excuses kreeg.