Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polarize schreef:Kan je paracetamol weg krijgen als je het eerst oplost in water en dan als een shot in 1x achterover gooit? Het is echt vreselijk goor, maar dat is voor mij echt de enige manier dat ik paracetamol weg krijg, anders blijft het achterin mn keel plakken
Niobe schreef:Polarize schreef:Kan je paracetamol weg krijgen als je het eerst oplost in water en dan als een shot in 1x achterover gooit? Het is echt vreselijk goor, maar dat is voor mij echt de enige manier dat ik paracetamol weg krijg, anders blijft het achterin mn keel plakken
Ik bijt ze tegenwoordig gewoon door. Met wat water in de mond proef je er niet zo heel veel van![]()
Ook liquid dingen kan ik niet slikken, ik ben er echt heel moeilijk mee. Zeker sinds een traumatische gastroscopie.
Niobe schreef:Ja, wel met water erbij hoor! Zonder vind ik ook te vies. Al moet ik zeggen dat ik na jaren oplossen in water wel wat gewend ben geraakt aan de smaak
_San87_ schreef:Niobe schreef:Ja, wel met water erbij hoor! Zonder vind ik ook te vies. Al moet ik zeggen dat ik na jaren oplossen in water wel wat gewend ben geraakt aan de smaak
Oh brrr, nee, dat kan ik echt niet.
Gelukkig bestaan er liquid caps, die gaan er zo in. Snap sowieso niet dat paracetamol in een onmogelijke vorm moet worden gemaakt.