Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 15:56

Suzanne F. schreef:
Daks schreef:
iemand die niet extra woonhuur kan betalen maar wel 2 paarden op een pensionstal heeft staan a 270+ per paard per maand %) -:(-

Ja daar vind ik ook wel wat van. Net als uitkeringen ontvangen maar wel paarden hebben.

ik heb ook een uitkering en paarden...

oke in de tijd dat ik geen uitkering had betaalde mijn vriend ze, maar toch... moet ik ze dan weg doen?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 16:11

Marcella schreef:
Siggislief schreef:
Het is weer duidelijk vakantie tijd, kreeg ineens weer een smsje met dat mijn KvK verliep.
Nou, ik heb geen KvK en als ze iets laten weten over verlopen,
doen ze dat wel per mail of per post..

Ik had een dochter met nieuwe telefoon. :+

Ik kreeg de belastingdienst op visite.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 16:16

DuoPenotti schreef:
Suzanne F. schreef:

Ja daar vind ik ook wel wat van. Net als uitkeringen ontvangen maar wel paarden hebben.

ik heb ook een uitkering en paarden...

oke in de tijd dat ik geen uitkering had betaalde mijn vriend ze, maar toch... moet ik ze dan weg doen?

Natuurlijk. Mensen met een uitkering mogen geen leuke dingen doen of hebben. Je mag een dak boven je hoofd hebben en wat eten, maar het moet niet te lekker zijn. Gewoon simpel brood met vlokken is goed genoeg :j

*Ik ben uiteraard niet serieus*

Polarize

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 16:31

Ik heb voor het eerst een andere producent gebruikt om te printen, via AliExpress omdat ik geen tijd heb om de kaarten zelf uit te snijden en lokalere opties echt boven mijn budget waren, en ben bloednerveus. De recensies waren goed, ik heb van tevoren de bestanden gechecked en de kleuren moeten er goed uit komen, maar toch :')

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 17:00

Suzanne F. schreef:
Daks schreef:
iemand die niet extra woonhuur kan betalen maar wel 2 paarden op een pensionstal heeft staan a 270+ per paard per maand %) -:(-

Ohhh dat doet dezelfde persoon :7

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 17:01

Dat ik geen fiets begrijp van hoe het nu zit qua plus uren. Ik werk in de zorg en heb een tijdje plus uren gedraait. Maar er zijn 2 huishoudelijke hulpen uitgevallen en sindsdien worden die uren van m'n plus uren afgehouden. Overigens heten die plus uren compensatie uren (iemand die in de zorg werkt en de ONS app gebruikt?). Maar volgens mij mag dat helemaal niet. M'n clustermanager zegt dat het klopt maar voor mijn gevoel klopt het niet

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 17:02

Hebben jullie het toevallig over de eigenaresse van mijn vorige leasepaard :+
In totaal kreeg ze 150 euro p/m aan lease van mij en iemand anders, haar (nu ex-)man betaalde de huur voor het land, en alsnog had ze nooit ergens geld voor.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 17:06

Een jong jochie (jaar of 6-7) stak net zijn middelvinger naar me op toen ik hem voor liet bij het zebrapad (als automobilist).
Vond dat wel een beetje een bijzondere ervaring, als ik hem nog een keer tegenkom, stop ik en spreek ik hem aan.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 17:08

fjordjes schreef:
Dat ik geen fiets begrijp van hoe het nu zit qua plus uren. Ik werk in de zorg en heb een tijdje plus uren gedraait. Maar er zijn 2 huishoudelijke hulpen uitgevallen en sindsdien worden die uren van m'n plus uren afgehouden. Overigens heten die plus uren compensatie uren (iemand die in de zorg werkt en de ONS app gebruikt?). Maar volgens mij mag dat helemaal niet. M'n clustermanager zegt dat het klopt maar voor mijn gevoel klopt het niet

Ja ik gebruik ons, maar bij ons is het zo dat de planner als je plusuren boven de 30 zijn je uit het rooster mag halen. Maar dat is volgens mij meer organisatie gebonden.

Ik zorg altijd dat ik dus niet boven de 30 kom maar schommel tussen 30 en 0 zodat ik zelf kan bepalen wat ik doe.

Ik snap soms ook niks van ONS

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 17:32

Kairos schreef:
Een jong jochie (jaar of 6-7) stak net zijn middelvinger naar me op toen ik hem voor liet bij het zebrapad (als automobilist).
Vond dat wel een beetje een bijzondere ervaring, als ik hem nog een keer tegenkom, stop ik en spreek ik hem aan.

Oh, ik dacht dat je dan plankgas zou geven :')

Visual snow in combinatie met migraine gevoeligheid is echt top

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 17:36

Dat ik een pakketje uit zo'n pakket kluis wou ophalen..

Kluis leeg -O-

Hopelijk krijg ik mn pakketje nog. Ander wordt het weer een tijd wachten aangezien hij vanuit Amerika komt.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 17:49

Gaat mn brandalarm ineens af.

Oke.. niet zo ineens, de vis lag in de oven te druppen en ik had niks onder om het op te vangen (ja, dom).

Heb ik t brandalarm naar buiten gebracht omdat ik hem niet uit kreeg? Jazeker.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 17:53

Nyaleti schreef:
Sinds een maand weer anticonceptie en mygod, m'n acne is zo erg. Kan wel janken.. Na jaren had ik het eindelijk onder controle en was heel m'n huid rustig en mooier.
Had een fijn product maar die is €50 en dat kan ik eigenlijk niet leije :=

Ik gebruik deze, savonds voordat je gaat slapen aanstippen. Volgende ochtend de restant aan spul eraf wassen en je gezicht is al rustiger

Je hebt er ook een facewash van

Afbeelding

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 17:55

Een pak lucerne in een ton krijgen zonder dat het door de hele stalling verspreid ligt. Hoe dan?

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 17:57

Winged schreef:
Gaat mn brandalarm ineens af.

Oke.. niet zo ineens, de vis lag in de oven te druppen en ik had niks onder om het op te vangen (ja, dom).

Heb ik t brandalarm naar buiten gebracht omdat ik hem niet uit kreeg? Jazeker.

Zo ging dat bij mij ook al!

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 17:58

Bloodymary schreef:
Een pak lucerne in een ton krijgen zonder dat het door de hele stalling verspreid ligt. Hoe dan?

Met zak en al erin doen :D scheelt veel sinds ik dat doe

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 17:59

JudithGigi schreef:
Bloodymary schreef:

Met zak en al erin doen :D scheelt veel sinds ik dat doe

Dat past helaas net niet bij mij. Te hoog. Terwijl de inhoud van de zak er wel in past als je het er uit haalt. Maar het is zo hard geperst dat er geen beweging in te krijgen is.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 20:08

Collega die op mij loopt te moederen , nu mag zij dat wel doen maar ik kan nu even niks doen aan dat punt omdat ik op verjaardag ben en geen werkmail bij mij heb ( wat logisch is ik ben vrij)

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 20:20

Het is mn laatste dag op vakantie en we gingen naar een hoog aangeschreven restaurant, er stond zelfs een rij buiten.
Krijg ik gemagnetront eten en niet eens het eten wat ik had besteld, mijn aardappelen waren blijkbaar vergeten met opwarmen maar nadat ik klaagde is dat alsnog gedaan.. gelukkig was het goedkoop maar het is wel erg balen ^)

Ik zit nu aan een dubbele wafel met aardbeien, slagroom en chocoladesaus

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 20:23

Dacht even wat te grondwerken, maar werd lastig gevallen door een terror horzel -O-

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 20:47

Yup ben vannacht dus 9 keer gestoken nu in totaal 16 muggenbulten +:)+ +:)+
Voortaan maar weer muggen spul opdoen ofzo -O-

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 21:19

De Slimste Mens is inmiddels op het niveau van: Het Minst Domme Individu. Mijn Heer wat n armoede…..

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 22:17

De buren die naast een schreeuwende kleuter en peuter nu ook een huilende baby hebben. En ze leven met dit mooie weer zowat op het balkon waardoor ik dus alles hoor in mijn slaapkamer.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 23:02

Bloodymary schreef:

Heb je een shetlander op stal? Zo ja laat die los en de vloer is als nieuw :Y)

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-24 02:58

Katten die vechten...en nu klaar wakker
Hou die beesten toch in je huis -O-