Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 17:24

Als het poesje is met langhaar gen dan blijft die. Dan heb ik zeldzame nebelung bloedlijn en nebelung is het heel moeilijk om kater te vinden. Weinig beschikbare bloedlijnen of te veel gebruikt.

Nebelung is eigenlijk een ras die uitsterven staat.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 17:26

Reclame over vegan kattenvoer. Als je zo nodig een vegan huisdier wilt hebben dan koop je maar een cavia. Al denk ik niet dat iemand die al niet in de behoeften van een kat kan voldoen dat wel zou kunnen voor een cavia. _-:(

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 17:31

Handige hond die helpt met sporten...

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 17:44

Zo vreselijk moe... :Z

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 18:50

De familie gaat naar Spanje en ze hebben mij niet gevraagd... omdat ik mijn honden heb. :')

Leuk familie

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 18:54

Ik moet een document uit DUO hebben dat ik nergens kan vinden :').

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 18:54

Koken met NAH.

Recepten onthoud ik niet.
Ook niet al heb ik het 100 keer gemaakt.
Maar daar heb ik mijn laptop voor daar staan al mijn recepten in word.

En die staat nu ter repetitie elders...

Als het eten dadelijk niet te vreten is weet ik waarom...

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 19:16

Nu heb ik al een enorme hekel aan het gedrag van veel rokers, maar dat daar straks mijn pakketje bezorgd werd met de geur alsof het een week lang in een volle asbak gelegen heeft spant de kroon. :r Heb het karton er snel afgehaald en buiten in de kartonbak gegooid, maar de geur van dat 'eventjes' in huis te zijn geweest hangt er nu nog. Gad...ver...damme...

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 19:20

DuoPenotti schreef:
Koken met NAH.

Recepten onthoud ik niet.
Ook niet al heb ik het 100 keer gemaakt.
Maar daar heb ik mijn laptop voor daar staan al mijn recepten in word.

En die staat nu ter repetitie elders...

Als het eten dadelijk niet te vreten is weet ik waarom...

Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar je hebt hier het kookboek voor mensen met NAH, die is hier gratis te downloaden als e-book: https://www.verdermethersenletsel.nl/kookboek

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 19:26

Dank je wel.
Daar ga ik zeker eens in kijken.
Maar nu had ik voordat de laptop weg gebracht is al een boodschappen lijstje uitgeprint met wat we deze week eten.

Dat doe ik elke week.
Op volgorde met welke recepten eerst moeten ivm houdbaarheid.

Maar zit nu braaf met mijn lijstje maar zonder recept.

Maar er staat nu wat in de oven. Op een gegokte temperatuur en tijd. En dan zien we dadelijk wel of het te eten is :D

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 19:27

Shenavallie schreef:
Nu heb ik al een enorme hekel aan het gedrag van veel rokers, maar dat daar straks mijn pakketje bezorgd werd met de geur alsof het een week lang in een volle asbak gelegen heeft spant de kroon. :r Heb het karton er snel afgehaald en buiten in de kartonbak gegooid, maar de geur van dat 'eventjes' in huis te zijn geweest hangt er nu nog. Gad...ver...damme...

Rook is zo smerig. Als mijn ouders uit mijn huis zijn ga ik eerst alles met schoonmaakazijn kuizen. En de gordijnen worden ceremonieel verbrand.

Ik heb gelijk dat boek ook maar aangevraagd. Staan lekkere soepen in zo te zien :9

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 19:37

Om die reden mag er bij mij niet gerookt worden. Heb ik mij niet populair mee gemaakt bij de familie.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 19:42

Na 4 biopten van en rond mijn oog op verschillende datums in het AMC en dat 2 patholoogen dit hebben beoordeeld en beide tot dezelfde conclusie kwamen.

Bij mijn second opion in het UMCG waar mijn biopen heen zijn gestuurd bij een andere patholoog en die weer wat anders beoordeeld.

Zo ben ik nu al 2 jaar bezig :(

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 19:56

Naja hier een roker, die roken in huis ook not done en smerig vind. Hetzelfde voor in de auto btw.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 20:00

Ik met de kinderen naar de tandarts, beide weer goedgekeurd. Ik geef dat door aan ex. Begint hij te zeuren waarom ze geen fluor hoeven, want zijn stiefkinderen moeten dat wel en bla bla bla.
Vervolgens begint hij: ja want als ze dat krijgen, dan krijgen ze ook geen gaatjes tot ze 38 zijn (hij is 38 en gezegend met een goed gebit) dus ik zeg: ik heb wel fluor gehad vroeger en voor mij heeft dat niks uitgemaakt. Slecht gebit helaas, al gaat het sinds ik bij deze tandarts ben dus wel helemaal goed, dus ik vertrouw op deze tandarts wat hij nodig vindt.
(Zijn oudste stiefdochter, heeft ook een probleem gebit, dus misschien dat ze daarom wel fluor krijgen)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 20:01

Dat ik volgens mij echt scheel geweest ben met kijken geslachten.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 20:41

Dat de droger gestorven is. Hij maakte een hoog piepend geluid de hele tijd. En toen klapte net de stroom eraf toen hij aanstond en mijn vriend er mee bezig was.

RIP mijn geld.

En nee het zijn niet de stoffilters want dat is gecontroleerd en het is steeds maar eventjes.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 20:45

wyoming schreef:
Ik met de kinderen naar de tandarts, beide weer goedgekeurd. Ik geef dat door aan ex. Begint hij te zeuren waarom ze geen fluor hoeven, want zijn stiefkinderen moeten dat wel en bla bla bla.
Vervolgens begint hij: ja want als ze dat krijgen, dan krijgen ze ook geen gaatjes tot ze 38 zijn (hij is 38 en gezegend met een goed gebit) dus ik zeg: ik heb wel fluor gehad vroeger en voor mij heeft dat niks uitgemaakt. Slecht gebit helaas, al gaat het sinds ik bij deze tandarts ben dus wel helemaal goed, dus ik vertrouw op deze tandarts wat hij nodig vindt.
(Zijn oudste stiefdochter, heeft ook een probleem gebit, dus misschien dat ze daarom wel fluor krijgen)

In bijna alle tandpasta zit tegenwoordig toch fluoride?

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 20:58

xSagan schreef:
Ik duim mee voor je Merlen!

Hier een Ergenis dat ik vanochtend
Spoiler:
kattenkots
op de bank vond. Leuk op een lege maag.
Hij zit vanwege een ontsteking aan de Antibiotica en hoop dat het niet elke ochtend daarmee raak is. Anders lange week daarin denk ik…..

Wel blij dat ik op tijd bij de dierenarts was voor hem.:)

Anders voor de nachten iets op de bank leggen zodat t makkelijk schoonmaken is? Beterschap voor katlief.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 20:59

Dat mijn tweejarige een meltdown kreeg in de Bruna. Ze begon te smijten en deed zo wild, was druk om haar in de buggy te krijgen. Komt er een vrouw (een moeder met jonge kinderen nota bene) die precies op dat moment, op die plek, half duwend tegen mijn buggy bij de pennen moest kijken.

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 21:23

Aan mezelf. Morgen nieuwe tattoo zetten maar kan nog niet kiezen of ik hem net onder m'n knie wil of op m'n borst..

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 21:29

denisesilver schreef:
Shenavallie schreef:

Rook is zo smerig. Als mijn ouders uit mijn huis zijn ga ik eerst alles met schoonmaakazijn kuizen. En de gordijnen worden ceremonieel verbrand.

Ik heb gelijk dat boek ook maar aangevraagd. Staan lekkere soepen in zo te zien :9

Wij hebben ooit de oude magnetron van mijn schoonouders gekregen. Wat we ook probeerden (azijn, citroensap, noem het), na jaren stonk dat ding nog steeds - zonder dat we hem gebruikten. Uiteindelijk waren we het er allebei over eens: dat ding ging naar het grofvuil. We hebben overigens nooit gebruik van dat ding gemaakt, alleen eens voor het 'drogen' van die vochtopnemende zakjes voor in de auto.
Ik trok ook altijd oude kleding aan als ik bij ze op bezoek ging, om die vervolgens gelijk te wassen bij thuiskomst en mezelf te douchen. Die lucht ruik je dagen daarna anders nog in je haren en kleding.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 21:31

Kimberley_ schreef:
Aan mezelf. Morgen nieuwe tattoo zetten maar kan nog niet kiezen of ik hem net onder m'n knie wil of op m'n borst..

Je hebt nog even….. :roll:

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 21:33

Marcella schreef:
Om die reden mag er bij mij niet gerookt worden. Heb ik mij niet populair mee gemaakt bij de familie.

En gelijk heb je! Jouw huis, jouw gezondheid. :j

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 21:34

Kimberley_ schreef:

Op je borst zou ik zelf niet voor kiezen: dan heb je een uitgerekte tattoo als je boven een bepaalde leeftijd komt. :')