Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Koken met NAH.
Recepten onthoud ik niet.
Ook niet al heb ik het 100 keer gemaakt.
Maar daar heb ik mijn laptop voor daar staan al mijn recepten in word.
En die staat nu ter repetitie elders...
Als het eten dadelijk niet te vreten is weet ik waarom...
Shenavallie schreef:Nu heb ik al een enorme hekel aan het gedrag van veel rokers, maar dat daar straks mijn pakketje bezorgd werd met de geur alsof het een week lang in een volle asbak gelegen heeft spant de kroon.Heb het karton er snel afgehaald en buiten in de kartonbak gegooid, maar de geur van dat 'eventjes' in huis te zijn geweest hangt er nu nog. Gad...ver...damme...
wyoming schreef:Ik met de kinderen naar de tandarts, beide weer goedgekeurd. Ik geef dat door aan ex. Begint hij te zeuren waarom ze geen fluor hoeven, want zijn stiefkinderen moeten dat wel en bla bla bla.
Vervolgens begint hij: ja want als ze dat krijgen, dan krijgen ze ook geen gaatjes tot ze 38 zijn (hij is 38 en gezegend met een goed gebit) dus ik zeg: ik heb wel fluor gehad vroeger en voor mij heeft dat niks uitgemaakt. Slecht gebit helaas, al gaat het sinds ik bij deze tandarts ben dus wel helemaal goed, dus ik vertrouw op deze tandarts wat hij nodig vindt.
(Zijn oudste stiefdochter, heeft ook een probleem gebit, dus misschien dat ze daarom wel fluor krijgen)
xSagan schreef:Ik duim mee voor je Merlen!
Hier een Ergenis dat ik vanochtendSpoiler:op de bank vond. Leuk op een lege maag.
kattenkots
Hij zit vanwege een ontsteking aan de Antibiotica en hoop dat het niet elke ochtend daarmee raak is. Anders lange week daarin denk ik…..
Wel blij dat ik op tijd bij de dierenarts was voor hem.
denisesilver schreef:Shenavallie schreef:Nu heb ik al een enorme hekel aan het gedrag van veel rokers, maar dat daar straks mijn pakketje bezorgd werd met de geur alsof het een week lang in een volle asbak gelegen heeft spant de kroon.Heb het karton er snel afgehaald en buiten in de kartonbak gegooid, maar de geur van dat 'eventjes' in huis te zijn geweest hangt er nu nog. Gad...ver...damme...
Rook is zo smerig. Als mijn ouders uit mijn huis zijn ga ik eerst alles met schoonmaakazijn kuizen. En de gordijnen worden ceremonieel verbrand.
Ik heb gelijk dat boek ook maar aangevraagd. Staan lekkere soepen in zo te zien