Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 10:07

Zebrastreep schreef:
Mijn buurvrouw die het geluid van haar laptop / computer zo hard heeft staan dat ik elke keer hoor wanneer er een mail binnenkomt :+

Elke keer dat je t hoort ernaartoe, aanbellen, 'ja je kreeg een mailtje binnen, denk zeg t even'. Kijken hoe lang t duurt <<)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 10:22

Maddy_Paola schreef:
Zebrastreep schreef:
Mijn buurvrouw die het geluid van haar laptop / computer zo hard heeft staan dat ik elke keer hoor wanneer er een mail binnenkomt :+

Elke keer dat je t hoort ernaartoe, aanbellen, 'ja je kreeg een mailtje binnen, denk zeg t even'. Kijken hoe lang t duurt <<)

''BUUF!! BUUF!!! JE KREEG EEN MAILTJE!!!'

Kijken hoe snel het geluid weer zachter staat :')

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 11:22

Man wat haat ik het geluid wat uit kinderen komt.

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 11:44

Mijn luidruchtige buren besloten een nachtje door te halen in de achtertuin. Pas rond 7 werd het eindelijk weer stil. En ik was al zo moe. ;( Ik had het raam dicht kunnen doen, maar het is binnen zo warm dat ik gewoon zo blij ben wanneer het 's avonds afkoelt dat alles ik alles wagenwijd open gooi.

Volgende week gelukkig een weekje weg en hopelijk spoedig permanent. Ik wil zo graag verhuizen. ;(

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 11:58

Ik erger mij aan elke nieuwsite, etc die tips geeft om om te gaan met de hitte...: Luchtige kleding aan, veel drinken en in de schaduw blijven.
Alsof zonder hun advies Nederlanders allemaal in winterjas in de zon gaan hardlopen of zo.

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 12:29

ik heb een hekel aan de hitte. Zit al de hele week binnen met de ramen en deuren en gordijnen dicht.. bleh. 's avonds naar mijn paard maar die stakker is ziek dus veel meer dan knuffelen, verzorgen, snot ruimen en slobber geven kunnen we nu toch niet.

andere ergenis: ik slaap heel slecht en het is echt ongelofelijk hoeveel herrie er buiten is vanaf een uur of 5 tot 10 uur 's ochtends. Daarna houd iedereen een siesta lijkt het wel. Elke weekenddag moet er om 7:00 uur ;s ochtends gras gemaaid. de overbuurvrouw gooit haar krijsende baby om 6:00 al naar buiten zodat iedereen mee kan genieten. De hond van onze naaste buren blaft elk weekend van 5:00-tot 10:00 uur nonstop een salvo van 8 blaffen dan 6 seconden stil. Kortom we zijn serieus al op zoek naar een vrijstaand huis in drenthe. En de eerste buurhond of haan die daar zijn scheur opentrekt s' ochtends gaat het niet overleven.

/einde ergenis

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 12:35

Dammie schreef:
Ik erger mij aan elke nieuwsite, etc die tips geeft om om te gaan met de hitte...: Luchtige kleding aan, veel drinken en in de schaduw blijven.
Alsof zonder hun advies Nederlanders allemaal in winterjas in de zon gaan hardlopen of zo.

Mensen laten hun hond nog steeds in snikhete auto's achter, lopen nog steeds met kinderwagens in de vlakke middagzon rond en gaan nog steeds op wedstrijd met hun paard om 15u in de namiddag.
Soms denk je dat iets vanzelfsprekend is, maar blijkt dat toch niet zo te zijn. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 12:37

Bovenbuurvrouw loopt hysterisch te roepen en gillen, haar kefbeest(en? ik lijk er maar 1 te horen) doet mee en mijn vogel reageert er ook op door alles bij elkaar te krijsen.
Ze heeft ruzie met iemand dus ik durf weer niet naar buiten, want als ik haar dan tegenkom in het trappenhuis reageert ze het weer af op mij.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 12:58

@maddy en @fleurtje

Ach , vroeger schreeuwde ze altijd midden in de nacht dan heb ik toch liever dit. Ze is zeg maar niet helemaal 100% om het zomaar te zeggen. Maar nog altijd beter dan dat gedrocht wat ik aan de andere kant heb wonen :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 13:00

Sushi weet je al wanneer ze gaat verhuizen?

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 13:01

Dat het al warmer was dan ik dacht en dat het dus tegen viel om dochter even op de fiets naar ex te brengen. (1,4 km enkele reis) maar ik zweet mij kapot. Bah.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 13:06

Britta31 schreef:
Sushi weet je al wanneer ze gaat verhuizen?

Helaas niet. Ik kan geen normaal gesprek met haar voeren dus ik vermijd haar maar. Haar vriend is aardiger maar zit erg onder de plak.
Donderdag ging mijn telefoon stuk, laadde niet meer op. Familielid ligt nog steeds op sterven (duurt langer dan verwacht) en ik durfde niet thuis weg want thuis kon ik in ieder geval via mijn laptop nog via WhatsApp bellen, als ik naar de winkel ging om een draadloze lader te halen was ik totaal onbereikbaar. Ik kwam de bovenbuurman tegen in het trappenhuis toen ik de post ging halen dus ik vroeg of hij een draadloze lader had die ik zou mogen lenen, was echt in tranen en ten einde raad want ik zit ver van mijn familie af dus er was geen andere manier om me op de hoogte te stellen. Hij zei dat hij er 1 ging pakken, ik hoorde het hem uitleggen aan z'n vriendin. "Ja dag ze koopt er maar lekker zelf één, die lader ga je niet naar haar brengen."

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 13:15

Zou dat mens boven Sushi hetzelfde wijf zijn waar Mkango voor werkt := jeeetje... Duimen dat ze zich niet voortplanten...

Heb je al een lader inmiddels? Bij Bol heb je een service dat je met spoed kunt laten bezorgen, voor vanavond ben je dan geloof al te laat maar dan kan je er morgen een in huis hebben, hoef je de deur niet uit. Als geld een issue is bestel ik hem voor je

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 13:17

Maar waarom ga je nog een oplader vragen aan mensen waar je steeds gedoe mee hebt?

Telpeva schreef:
Zou dat mens boven Sushi hetzelfde wijf zijn waar Mkango voor werkt := jeeetje... Duimen dat ze zich niet voortplanten...

Heb je al een lader inmiddels? Bij Bol heb je een service dat je met spoed kunt laten bezorgen, voor vanavond ben je dan geloof al te laat maar dan kan je er morgen een in huis hebben, hoef je de deur niet uit. Als geld een issue is bestel ik hem voor je

Wat lief!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 13:21

Jongens ik ga helemaal stuk. Zo'n oude vent op het strand die eerst een work out ging doen om z'n spieren te flexen en nu heel hard dubstep draait.

De zieligheid druipt er vanaf :')

En nu ga vragen of de muziek wat zachter kan gvd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 13:22

Telpeva schreef:

Ik ben toch naar de winkel gegaan, laptop mee en daar op wifi regelmatig whatsapp gecheckt. Telefoon laadde ook draadloos heel slecht op dus heb een nieuwe moeten kopen :(
Wat ontzettend lief van je!

Oh ja en ze hebben zich al 3x voortgeplant :+ ze knutselen een kindje, kindje wordt uit huis geplaatst en ze knutselen een nieuwe. Volgens mij probeert ze nu ook weer zwanger te raken. Lagen verpakkingen van ovulatietesten in het trappenhuis en ik vermoed niet dat het van mijn single buurman of de alleenstaande vader die daarboven woont is en ik wil al helemaal geen kind.

Urbanus schreef:
Maar waarom ga je nog een oplader vragen aan mensen waar je steeds gedoe mee hebt?

Omdat ik echt heel erg wanhopig was en er was niemand anders in de buurt. De bovenbuurman is wel heel vriendelijk (buiten de herrie dan) en communiceert tenminste normaal. Ik dacht te horen dat zijn vriendin weg was gegaan dus ik dacht ook dat zij zich er niet mee ging bemoeien, en bij het teruggeven zou ik dan wel zien of er drama was.
Het leek me ook een kleine moeite om een lader even een half uurtje te mogen lenen zodat ik daarna naar de winkel kon om er zelf 1 te halen :+

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 13:38

Gadver ik moet terras gaan staan in deze hitte
En ik weet niet wat ik wil bestellen, ik heb flinke trek en een kater dus voor deze keer mag het van mij part :+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 13:51

Dammie schreef:

:')

Dat is net als die vrouwenbladen waar elk jaar dezelfde onderwerpen opnieuw besproken worden. 8)7

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 13:57

Dat er te veel domme mensen rondlopen op deze planeet. In Noorwegen is dankzij het feit dat mensen niet konden nadenken en zich niet konden gedragen walrus Freya afgemaakt…

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 13:59

Mo_86 schreef:
Dat er te veel domme mensen rondlopen op deze planeet. In Noorwegen is dankzij het feit dat mensen niet konden nadenken en zich niet konden gedragen walrus Freya afgemaakt…

Neeee, niet Freya ;(!

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 14:01

Mo_86 schreef:

-O-

Je hoort het zo vaak tegenwoordig..... Net als die konikpaarden toen bij Nijmegen(?) dat die te opdringerig werden dat mensen er bang van werden enz.... Omdat andere mensen ze voerden...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 14:03

Net even opgezocht. Maar paasei, wat een idioterie :\. Arme walrus, t loodje moeten leggen omdat beesten niet nadenken. Die Noorse authoriteiten snap ik ook niet. Kortzichtig gedoe.

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 14:05

Oh is ze ook echt afgemaakt :wow:

Hier is het kluszondag blijkbaar _-:(

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 14:09

Facebook ligt er uit hier

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 14:49

Mo_86 schreef:

Ooh nee hebben ze hem toch af moeten maken. -O-