Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-22 09:11

Kuggur schreef:
Een...glijer van een gast?
Ik ben duidelijk te lang uit Nederland om dit soort termen te begrijpen, wat is een glijer?

Zo'n mooie man met gladde praatjes. Ken 'm al 20 jaar, vind het eigenlijk een sukkel maar ik lijd aan het alcoholus sympathico syndroom.

Ik vind iedereen leuk als ik heb gedronken ;(

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 12:00

Urbanus schreef:
Zo'n mooie man met gladde praatjes. Ken 'm al 20 jaar, vind het eigenlijk een sukkel maar ik lijd aan het alcoholus sympathico syndroom.

Ik vind iedereen leuk als ik heb gedronken ;(

Ik heb ook een stiekem zwak voor dit soort mannen :)) Vlotte babbel, charmant... Als je dan drinkt valt je verstand weg.

Hebben jullie eigenlijk een open relatie?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-22 12:24

Nee, zeker niet, we hebben lang geleden geconcludeerd dat het gras aan de overkant niet groener is, maar een dronken zoen zou niet boeien.

Het zou alleen niet zo goed zijn voor m'n eigenwaarde om met zo'n man te gaan. Iedere keer als ik hem ergens zie, festival, feestje of kroeg, is hij omringd met meisjes van 18. En dan gaan jenken tegen mij dat hij niet snapt waarom hij een slechte rep heeft. Maar ik was 14 dat hij me voor het eerst versierde, 14! _O-

Ik ben 35 nu. Huilen.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 12:31

Ah ja, duidelijk :j

Gruwelijk zulke mannen, oeioeioei :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-22 12:34

Ja, de mannen waar je je dochter voor waarschuwt maar dan heb ik dus heel veel gedronken en dan denk ik, mwah, hij is best leuk.

Maar dat denk ik dus van iedereen. Ik leg, als ik wat heb gedronken, zo makkelijk oude ruzies bij en dan word ik de volgende ochtend wakker en dan denk ik, oh nee ik vind haar nog steeds een grafwijf.
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 19-09-22 12:36, in het totaal 1 keer bewerkt

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 12:36

Ja, ik date (verleden tijd) toen ik 17 en 18 was ook met zulke mannen, bah bah bah :') Mijn toekomstige dochter sluit ik op tot d'r 30e.

Urbanus

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-22 12:37

Ja en dan niet doorhebben dat je eigenlijk gegroomd werd en gewoon denken dat je heel volwassen was voor je leeftijd.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 12:38

Urbanus schreef:
Ja en dan niet doorhebben dat je eigenlijk gegroomd werd en gewoon denken dat je heel volwassen was voor je leeftijd.

Exact dit!! "Je bent ook wel heel anders dan andere meisjes van jouw leeftijd" "Die vrouwen van 30/40 zijn zo bitter en verzuurd" En dan als bakvis denken dat dat complimenten zijn i.p.v. tekenen aan de wand :))

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 13:15

BaileyMix schreef:
Urbanus schreef:

Exact dit!! "Je bent ook wel heel anders dan andere meisjes van jouw leeftijd" "Die vrouwen van 30/40 zijn zo bitter en verzuurd" En dan als bakvis denken dat dat complimenten zijn i.p.v. tekenen aan de wand :))

I'm in this picture and I don't like it :')
Ik ben nu dezelfde leeftijd als mijn ex toen die een meisje van middelbare school versierde (mij dus, fatsoenlijk in 't Nederlands schrijven is niet zo mijn ding vandaag). F*cking creepy, ik zie kinderen van die leeftijd op stal en het zijn, na ja, kinderen :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 13:33

Oh mijn god, been there done that...
Of nou ja, niet zo done that :')

In mijn geval was het een maat van mijn vader, een hele charmante gladjakker, viel altijd al op jongere meiden, was net gescheiden van zijn veel jongere vrouw en bedacht zich: Die M_D_H... Is nog jonger en heeft wel wat weg van mijn exvrouw van toen zij nog zo jong was... Laat ik daar eens mee aanpappen :))

Het was carnaval en ik was altijd al een flirt, dus ik flirte vrolijk met hem mee, (ik was trouwens niet van plan er iets mee te doen) maar hij dacht serieus dat hij kans maakte...
Tot mijn vader er genoeg van had...
Geloof dat mijn vader een heel hartig woordje met hem gesproken heeft, want deze maat heeft mij de eerste 5 jaar na die carnaval niet meer aan durven kijken :') _O-
Mijn vader kan heel overtuigend zijn als iets hem niet bevalt, en kom niet aan zijn lieve kleine prinses, want dat loopt niet goed af "n (32 jaar en hij ziet mij nog steeds zo :n )

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 13:39

BaileyMix schreef:
Urbanus schreef:

Yep dit dus. En allemaal trappen ze er in.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 13:46

Uiteraard, want die oude vrouwen (als in ouder dan 20 := ) die met allerlei waarschuwingen komen zijn toch allemaal gewoon jaloers en azijn aan het pissen nu dat hun jeugd al lang voorbij is, wat weer het punt van vriendlief over gemene zure wijven van boven de 30 lijkt te bewijzen :+

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 13:56

_O-

Wat een heerlijk collectief trauma. Maar oprecht, als ik een man dit ooit zie doen bij mijn hypothetische baby's gaat z'n banketstaaf eraf.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-22 14:20

Om het topic wat leuks toe te voegen heb ik er nog wel iets :')

Ik heb in mijn jongeren wilde jaren tijdens carnaval seks gehad met 2 broers op dezelfde avond los van elkaar. ik wist toen nog niet dat het broers waren :')

Tijdens vakantie heb ik het bed gedeeld met een jonge man die nog maagd was ( Hij zei later dat hij het bewaard voor een speciaal moment :') ) Het was zo vreselijk slecht dat ik hem zowat heb gedwongen om het tegen niemand te vertellen die vakantie :o

Die eerste vind ik echt geniaal. Ik wil zo graag weten of ze seksueel op elkaar leken.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 14:26

Urbanus schreef:
Om het topic wat leuks toe te voegen heb ik er nog wel iets :')

Ik heb in mijn jongeren wilde jaren tijdens carnaval seks gehad met 2 broers op dezelfde avond los van elkaar. ik wist toen nog niet dat het broers waren :')

Tijdens vakantie heb ik het bed gedeeld met een jonge man die nog maagd was ( Hij zei later dat hij het bewaard voor een speciaal moment :') ) Het was zo vreselijk slecht dat ik hem zowat heb gedwongen om het tegen niemand te vertellen die vakantie :o

Die eerste vind ik echt geniaal. Ik wil zo graag weten of ze seksueel op elkaar leken.

Hier ben ik heel benieuwd naar :j

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 14:28

Ik ben in mijn wilde slettenjaren een keer vreemdgegaan met de broer van mijn toenmalige vriend. (heel lang geleden en NEE niet trots op). Maar nee die waren op geen enkele manier met elkaar te vergelijken.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 14:37

Bijna alsof het gewoon twee verschillende mensen zijn, die (Alabama en andere Urk daargelaten := ) hun ervaring op dat gebied helemaal los van elkaar hebben opgedaan :P

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 14:53

Ik heb ooit een eeneiige tweeling gedate (ze wisten dat van elkaar hoor) tegelijkertijd en zij hadden in ieder geval exáct hetzelfde gereedschap :)) En ze waren ook allebei creeps, maar wel anders in bed. Vroeg me toen ook af, als je dan zwanger raakt, zie je dan met een dna-test van wie het is :o?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 14:58

De broers waar ik het over had, hadden totaal verschillend gereedschap := was een beetje oneerlijk verdeeld :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-22 14:59

Volgens mij niet, want als twee tweelingen kinderen krijgen zijn die kinderen volgens hun DNA siblings.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 15:01

BaileyMix schreef:
Ik heb ooit een eeneiige tweeling gedate (ze wisten dat van elkaar hoor) tegelijkertijd en zij hadden in ieder geval exáct hetzelfde gereedschap :)) En ze waren ook allebei creeps, maar wel anders in bed. Vroeg me toen ook af, als je dan zwanger raakt, zie je dan met een dna-test van wie het is :o?

Nope :j

Dus je kan mooi sloeren dan

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-22 15:05

Nu moet ik steeds aan de ATL tweeling denken. Yuckerdeyuck. Zou ze wel doen, dat dan weer wel.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-22 15:13

op de vraag:
Ja toen ik weer helder was leken ze wel kwa uiterlijk op elkaar :j In de steeg( in bed) waren ze wel heel anders van elkaar :+
We hebben er daarna wel om gelachen toen we er achter kwamen :+

Soepblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 16:07

Biecht: ik was dit weekend met m'n volledige bedrijf op bedrijfs"feest" (eerder festival). Ik zit echt in een ontzettend geweldige, fijne en liefdevolle relatie met heel veel vertrouwen. Ik weet zeker dat dit de man is met wie ik de rest van mijn leven wil spenderen.

Echter vond ik het toch wel heel leuk om zoals "vroegah" met iemand te flirten. Verder echt niets gebeurd, ik ben daar heel principieel in en flik echt niets. Maar toch is dat gevoel wel leuk.

Is dat erg?

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 16:13

Soepblik schreef:
Biecht: ik was dit weekend met m'n volledige bedrijf op bedrijfs"feest" (eerder festival). Ik zit echt in een ontzettend geweldige, fijne en liefdevolle relatie met heel veel vertrouwen. Ik weet zeker dat dit de man is met wie ik de rest van mijn leven wil spenderen.

Echter vond ik het toch wel heel leuk om zoals "vroegah" met iemand te flirten. Verder echt niets gebeurd, ik ben daar heel principieel in en flik echt niets. Maar toch is dat gevoel wel leuk.

Is dat erg?

'Je mag best ergens anders honger hebben, als je maar thuis eet'. :+