Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xMyrth

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 19:50

Wow ik was even offline en meteen is er al een sappige pagina omgevlogen!
Bedankt voor jullie openheid hoor, erg interessant!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 11:18

Terugkomst dit na een vakantie _O- Wel heel interessant om te lezen. Geeft ook eens een inkijkje in die wereld

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 10:38

Mijn vriend heeft dus een bloedhekel aan katten, dusdanig erg dat als ik dat op Tinder had staan hij me destijds nooit had geliked. Maar helaas was ie al voor me gevallen voordat ie daarachter kwam :')
Helaas heb ik afgelopen weekend mijn kat in moeten laten slapen ;( en ondanks zijn hekel aan ook mijn kat was ie wel echt superlief voor me.. :knuffel: En zijn dochter heel lief, moest je ook huilen? :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 10:52

Ach wat sneu Relaxed, sterkte :(:)

(En als hij om je geeft dan is het ook niet meer dan terecht dat hij dan lief voor je is toch? Zou wat zijn als dat niet het geval was…)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 10:53

Klopt hoor, maar zijn kattenhaat zit wel erg diep :')

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 12:13

Sterkte.. Y;(

Ik ging overigens echt niet daten (en laat staan een relatie beginnen) met iemand die een hekel heeft aan één van mijn dieren. Mijn dieren zijn mijn allesss.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 12:37

Mijn vriend vindt huisdieren niet nodig en wil ze liever niet. Maar hij accepteert het wel.

M’n zieke hamster staat momenteel ter observatie in de woonkamer. Bij elk geluidje moet meneer kijken of alles wel goed gaat en wat meneer de hamster aan het doen is. _O-
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 02-10-23 12:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 12:39

Mijn kat beet wel eens en daar waarschuwde ik iedereen voor en ik had dus een keer een date en die zei, als ie me 1x bijt krijgt ie vliegles en dat overleeft ie niet.. Nou die man hoefde idd niet weer te komen 8)7

Maar mijn vriend heeft mijn kat nooit een haar gekrenkt, hij wou m alleen niet bij zich op schoot.. En wellicht scheelt het ook dat ik jaren geleden al had besloten dat er geen andere kat weer zou komen.. Kan me voorstellen als je meerdere huisdieren hebt en je dit ook zo wilt blijven houden en met samenwoon plannen dat het dan geen match is :n

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 12:39

Ik had toen een date die dieren niks vond - nou dat was de laatste date. :D Voor mij was dat wel echt een ding dat degene waarmee ik m’n leven ging delen, ook gek op dieren is.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 12:57

Gek op dieren hoeft niet, maar een zeker tolerantielevel wel. Maar nu heb ik zelf ook geen dieren op het moment.

Hier alweer 2,5 maand aan het daten :oo

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 13:02

Mijn vriend was wel eerlijk dat hij meer een hondenmens dan een kattenmens is. En ik had al 2 katten. :+

Maar hij is volwaardig katten papa geworden, jeetje wat is hij gek op die 2 katten. :')
Gisteren heeft hij "katten beauty dag" gedaan, nageltjes knippen, borstelen. Hij trekt ze op schoot en ze geven zich eraan over, dat is voor 1 van de 2 echt bijzonder want dat is een stresskip eersteklas. Zodra hij op de bank gaat zitten gaat Lucifer op schoot en Miezemaus er strak naast liggen. <3

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 13:04

Mijn vriend was wel wijs met Poes, hij was ook heel verdrietig toen ze overleed.

De kittens hoefden niet perse van hem, maar omdat ik het zo graag wilde is hij wel akkoord gegaan. En nu bouwt hij hele huizen voor ze, knuffelt ze eindeloos en wil hij het liefst hier zijn
‘voor de katjes :j<3

Afbeelding

Afbeelding
:+: :+:

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 13:06

Ik vind mensen die niet van dieren houden ook gewoon raar. Hoe kan je nou niet van dieren houden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 13:10

Jester_ schreef:
Ik vind mensen die niet van dieren houden ook gewoon raar. Hoe kan je nou niet van dieren houden

Er zijn ook mensen die je raar vinden als je niet van kinderen houdt en toch zijn er hier op Bokt heel veel van :')

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 13:34

Iemand die niet van katten houdt is bij mij ook niet op het juiste adres. Hier heb ik 3 haarballen rondlopen en die ga ik echt niet weg doen.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 13:38

Jester_ schreef:

Ik heb ook zo'n vriendin, ze vroeg laatst wel geïnteresseerd of mijn bokken melk gaven :+
Maar die zal niet eens een dier aaien als ze bij mij is!
Begrijpen doe ik het niet, maar accepteer het maar...

Vriend van mij komt van een boerderij, die is goed met dieren... MAAR ze moeten wel buiten verblijven.
Wel fijn als ze van de boerderij komen, tenminste ervaring met Paarden, koeien, varkens, kippen etc. :')

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 13:51

listiglistje schreef:
Jester_ schreef:

Ik heb ook zo'n vriendin, ze vroeg laatst wel geïnteresseerd of mijn bokken melk gaven :+
Maar die zal niet eens een dier aaien als ze bij mij is!
Begrijpen doe ik het niet, maar accepteer het maar...

Vriend van mij komt van een boerderij, die is goed met dieren... MAAR ze moeten wel buiten verblijven.
Wel fijn als ze van de boerderij komen, tenminste ervaring met Paarden, koeien, varkens, kippen etc. :')

Mannenmelk :+

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 14:37

Die vent van mij is ook niet een echte dierenmens , maar de hond moet soms ineens mee naar boven omdat hij het anders zielig vind als het beestje alleen beneden moet slapen :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 14:42

Ik hoef ook geen vent met katten. Vind ze zo vies en ze lopen overal. :brr:

Bij m’n ex thuis hadden ze 3 langharige katten. Bed altijd vol haar. :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 14:43

Dieren horen wat mij betreft idd sowieso niet in de slaapkamer, ik vind dat ook niet fris :n Die van mij kwam er dus nooit..

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 14:48

Oh nee hier komen ze niet op de slaapkamer inderdaad. Heb een keer een uitzondering gemaakt toen er 1 ziek was, want die wilde ik graag in de gaten houden.
Op de bank liggen ze ook op hun eigen kleedje en we stofzuigen dagelijks want ik heb een hekel aan haar overal. :=

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 15:19

Oh Berdien die tweede foto is echt goud! <3 Je ene kat vanuit een huisje aan het kijken naar het tweede huis :')

Mijn poedel mag op bed af en toe, maar de border collies niet. Vanwege het haren inderdaad := Poedel is sowieso de enige van de huisdieren die boven mag komen haha. Mijn vriend is net zo gek op dieren als ik en hij heeft ook lang zijn eigen bedrijf in de gedragstherapie voor honden gehad. Echt zo fijn om met iemand op hetzelfde level om je dieren te geven/erover te denken.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 15:22

Hier komen de katjes wel op bed. Gezellig met zijn vieren wakker worden. Ze verharen niet heel erg en beddengoed gaat sowieso elke week in de was.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 15:31

Hier mogen de katten soms bij mij op bed. voornamelijk in het weekend wanneer ik nog wat langer in bed blijf liggen. Verschoon de lakens elke week dus heel vies wordt het niet.

In de zomer mogen ze wel op de slaapkamer wanneer het heel benauwd is want dan is de slaapkamer wel de koelste plek voor ze.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 15:43

Berdien schreef:
Hier komen de katjes wel op bed. Gezellig met zijn vieren wakker worden. Ze verharen niet heel erg en beddengoed gaat sowieso elke week in de was.

Ja hier ook! Heb een sprei over het bed en daar liggen ze op en inderdaad elke week in de was.