2 jaar voor een vog.
Maar goed ik weet dus niet of dat de vraag is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:Vraag je dit voor een vriend?
DuoPenotti schreef:https://www.om.nl/onderwerpen/vog/vog-j ... ijktermijn.
2 jaar voor een vog.
Maar goed ik weet dus niet of dat de vraag is
met een oude vog niet kan reizen buiten Europa. Da’s heel jammer als je dat wel graag wilt.Citaat:
xChanelx schreef:Hoe gaan anderen om met alleen wonen en een extreme angst voor spinnen hebben?
xChanelx schreef:Hoe gaan anderen om met alleen wonen en een extreme angst voor spinnen hebben?
Indy_Mouse_9 schreef:Wat is nou een goede plek om een degelijke verrekijker te kopen? Ik heb een budget van ongeveer 150 euro. Ik zoek een compacte verrekijker die ik makkelijk mee kan nemen.
Sites als de vogelbescherming zitten daar al snel ver boven ('leuke instapverrekijker! Slechts €375!'). Elders zie ik weer kijkers voor knaken, dat voelt ook niet alsof het kwaliteit kan zijn.
Bever heb ik wel eens bij de vitrine gestaan, daar zat toen ook wel wat in mijn prijsklasse bij. Daarvan zou ik denken dat het kwalitatief goede kijkers zouden moeten zijn.
Maar misschien heeft iemand een goede tip?
_Bonte_ schreef:Wat is het ‘gezondste’ / ‘ongezondste’
- kraanwater met zijn bijkomende percentage hormonen / drugs / …
- flessenwater met bijkomende microplastics
Jet schreef:Misschien kan je hier alvast kijken wat voor verrekijker voor jouw doel het meest geschikt is: https://www.kamera-express.nl/keuzehulp ... AYQAvD_BwE .
Ik zag bij Declathon ook een aantal ( jacht)verrekijkers, maar of die aan jouw vraag beantwoorden durf ik zo niet te zeggen.
Indy_Mouse_9 schreef:Wat is nou een goede plek om een degelijke verrekijker te kopen? Ik heb een budget van ongeveer 150 euro. Ik zoek een compacte verrekijker die ik makkelijk mee kan nemen.
Sites als de vogelbescherming zitten daar al snel ver boven ('leuke instapverrekijker! Slechts €375!'). Elders zie ik weer kijkers voor knaken, dat voelt ook niet alsof het kwaliteit kan zijn.
Bever heb ik wel eens bij de vitrine gestaan, daar zat toen ook wel wat in mijn prijsklasse bij. Daarvan zou ik denken dat het kwalitatief goede kijkers zouden moeten zijn.
Maar misschien heeft iemand een goede tip?
marley93 schreef:Ergens hier op Bokt was een topic waar mensen foto's van hun paard plaatsten met de vraag of die nagetekend kon worden/foto's aanboden om tekenen/schilderen etc. mee te oefenen. Ik heb het schijnbaar ontstipt, maar wil er graag weer eens doorheen neuzen. Heeft iemand het linkje nog?