Electra63 schreef:enzino schreef:Soms zit karl er gewoon naast, niet dat hij het zelf ooit toe zal geven. Maar kritiek op zijn berichten mag dus niet omdat jij het vervelend vind? Bijzonder.
En jouw berichten, zet je die zelf onder "deskundig" of onder "ontevredenheid/trollen" ?
Verder mag je me gewoon blokkeren hoor, daar merk ik niets van.
Ik ben zeker geen deskundige op het gebied van Covid-18 of pandemie, dat zijn er sowieso maar enkelen in dit land en zeker geen bokkers.![]()
Maar ik werk wel al 25 jaar in de zorg en zie en hoor de gevolgen.
Sommigen vinden "code zwart of de zware overbelasting in de zorg" geneuzel. Of beginnen weer te roeptoeteren over de bezuinigingen en meer geld en mensen naar de zorg.
Nog ff en de vluchtelingen worden er weer bijgehaald.
Ik zie jouw berichten in andere topics en kan me er zelden in vinden.
@Dopino,
Ik ken Karl niet, ik ben het ook niet altijd met hem eens.
Maar van jou heb ik nog nooit een normale bijdrage gelezen
Een vraag, wat is je functie in de zorg dan al 25 jaar. Voor een buitenstaander is 'de zorg' een heel breed begrip. Van stagaire tot tuinman, kok, schoonmaker, administratie, receptie, technisch medewerker tot verpleegkundige, tandarts, chirurg, enz enz enz, allemaal kunnen ze naar eer en geweten zeggen dat ze in de zorg werken. Sommigen afhankelijk van de werkgever(zorginstelling of niet)
Daarbij is het jouw persoonlijke ervaring, niet meer en niet minder.
Dat anderen in dit topic een andere mening hebben is de essentie van een discussie platform, hou dat eens in gedachten.