Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Merexa schreef:Dat ik net door mijn overbuurman werd gebeld dat er een DHL busje tegen mijn auto heeft gezeten..
Ik zit op mijn werk dus kan als ik thuis ben gelijk daar mee bezig.
Moestuin schreef:Gisteren op een feestje was er taart. De gastvrouw sneed deze aan maar had blijkbaar geen taartschepper. Ze vond er niets beters op dan het stuk biscuittaart er uit te scheppen met haar 2 handen. Beeld jou echt in: 2 handen in de taart, kommetje vormen met jou handen en kwak op het bord. Wij hebben geen taart gegeten, ondanks dat deze wel van een zeer goede bakker kwam.
CynthiaV schreef:Moestuin schreef:Gisteren op een feestje was er taart. De gastvrouw sneed deze aan maar had blijkbaar geen taartschepper. Ze vond er niets beters op dan het stuk biscuittaart er uit te scheppen met haar 2 handen. Beeld jou echt in: 2 handen in de taart, kommetje vormen met jou handen en kwak op het bord. Wij hebben geen taart gegeten, ondanks dat deze wel van een zeer goede bakker kwam.
Jakkes, groot gelijk hoor.
Fading schreef:Het feit dat ik nog steeds elke keer een legitimatie moet laten zien als ik alcohol haal
Ineke2 schreef:Fading schreef:Het feit dat ik nog steeds elke keer een legitimatie moet laten zien als ik alcohol haal
Ach, een paar maanden geleden heb ik mij ook nog moeten legitimeren om alcohol te kunnen kopen. Vindt je dat echt vervelend? Ik moet juist grinniken als ik dan het gezicht zie als ze mijn leeftijd zien.
Rennie89 schreef:Aan dat sommige mensen overal een drama van maken. Ik vergeet heel vaak te reageren, sowieso zit ik aan de medicatie waardoor ik afentoe een beetje vaag ben maar ik vergat hiervoor ook vaker te reageren, sta ik bekend om, is niks persoonlijks. Heb ik zo een “vriendin” die hier elke keer weer een drama van loopt te maken.