Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mondy schreef:Aan mn santa: aub geen paniek mbt het verzenden als ie nog niet verzonden is. Ik gok dat je t nog bij supermarkten ed kan laten versturen en als t wel later is dan is het niet anders.
In deze gekke tijd is dat iets waar je rekening mee kan houden.
Als er een kadotje oid nog niet binnen is of een andere reden waardoor iemand moet of wil wachten en niet eerder kan versturen![]()
Zou zonde zijn als er nu mensen gaan paniekverzenden of half half doen.
Het komt echt allemaal goed
Junia schreef:Caily ben jij mijn Secret Santa?
De frietjes hebben volgens mij te maken met jouw werk bij de Mcdonalds
[ [url=m/nexoqc.jpg]Afbeelding[/url] ]
En het paardje op de kaart is Cullan en die ken jij ook...
[ [url=m/8iSgFr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hilli schreef:Ook ik mocht vandaag meedoen in de pakketjesregen!
Tijdens een online meeting ging de bel. Snel naar beneden gerend en daar stond een mooi ingepakte grote doos te glimmen op de stoep!Dank u meneer de postbode. Natuurlijk moest ik eerst nog wachten tot de meeting was afgelopen (hoe frustrerend!) voordat ik kon beginnen met uitpakken. Zo gezegd, zo gedaan. Foto's gemaakt, computer aangeslingerd en toen... was Bokt even uit de lucht
Inmiddels zijn we een paar uur verder en doet Bokt het weer, zijn de paarden verzorgd en heb ik zelf gegeten. Dan ga ik nu met jullie wat foto's delen van alle verwennerij![]()
Dé doos, hier nog helemaal ingepakt!
[ [url=m/6jnK6O.jpg]Afbeelding[/url] ]
In elk geval eet mijn Santa regelmatig iets lekkers, want mijn cadeautjes zaten in een doos van Marley Spoon
[ [url=m/qiuIt8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bovenop lag een kaartje, dus die eerst maar eens gelezen. De cadeautjes zouden de hint vormen, wat een leuk idee!
[ [url=m/8SzQAG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het kaartje met op de achtergrond alle mooi ingepakte cadeautjes.
[ [url=m/WFt5Xb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xXIXmS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Twee pakjes hadden een nogal gekke vorm en onder de laag gekleurd bubbeltjesplastic kwam nog een laag bubbeltjesplastic tevoorschijn![]()
[ [url=m/k9j8iR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DWJynf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Om uiteindelijk te ontdekken waarom: twee Brabantse streekbiertjes, sterker nog, uit Oss!![]()
![]()
[ [url=m/eSMLOw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/y2tZXc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Verder waren er 2 boeken (lekker leesvoer voor in bed), warme sokken in mijn favoriete kleur, unicornkoekjesen 3 prachtige chocolaatjes van chocolaterie Christian in de vorm van een
![]()
[ [url=m/5hcXCC.jpg]Afbeelding[/url] ]
(en ja, er ligt dus nu overal piepschuim in huis)
Wat ben ik waanzinnig verwend met leuke en lekkere cadeaus. Santa, je zei dat je het moeilijk vond om voor me te shoppen, maar ik vind je pakket echt helemaal geslaagd. De biertjes mogen na hun reis even tot rust komen in de koelkast en ga ik van het weekend eens proberen. De chocolaatjes zullen het weekend denk ik niet halen...
Omdat de biertjes en de chocolaatjes naar Oss wijzen, ben ik op zoek gegaan naar bokkers uit die plaats die ook nog eens meedoen aan Secret Santa. Ik denk daarom dat Yonker degene is die mij zo heeft verwend. Klopt dat?