Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 14:51

Dat ik zo weer verder moet met oude moestuin leegruimen en verhuizen naar andere moestuin, maar eigenlijk heb ik daar geen zin meer in. Alleen betreffende extra werk onderhoud en kosten ik het niet ga redden om dubbele tuin aan te houden. |o

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 15:49

Marcella schreef:
Dat ik zo weer verder moet met oude moestuin leegruimen en verhuizen naar andere moestuin, maar eigenlijk heb ik daar geen zin meer in. Alleen betreffende extra werk onderhoud en kosten ik het niet ga redden om dubbele tuin aan te houden. |o

Enige voordeel is dat het wel lekker weer is.
Succes vandaag!

fjordjes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 16:30

Dat m'n man gaat kletsen met de buren en daarna ermee gaat wandelen. Zeg nog blijf thuis want dalijk verspreid je iets maar nee hij gaat gewoon...

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 16:33

MarlindeRooz schreef:
Vriendin van mij heeft echt 20 gave spellen er voor dus die hoef ik ook niet te kopen haha. Maar ga vrijdag eerst afwachten of mijn uni dicht/open blijft. En goed marktplaats in de gaten houden. :=

Idd even goed kijken op marktplaats. Vaak staat er een leuke deal op! Ik ga woensdag een Nintendo 2DS xl ‘ophalen’ met Mario en Pokémon spellen. Toch een leuk tijdverdrijf *\o/*

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 16:43

Rebecca schreef:
Heb net weer een nieuwe tafel dus ik kan ook mijzelf weer vermaken met puzzels :D

Erger mij aan de stofzuiger die dingen eet die hij niet eten mag >< , nu heeft ie een slokdarm verstopping

_O- _O- Heb jij dr ook zo 1? Ik blijf maar foei zeggen! Dingen die hij juist moet eten laat ie liggen en wat niet voor hem bedoelt us vreet ie op.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 17:06

Mijn schoonfamilie die al in de bijstand zitten, maar onzin geld uit blijven geven.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 17:18

Aan die idioten die spontaan denken naar het strand te kunnen waardoor nu de wegen naar het strand afgesloten zijn.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 17:28

Cayenne schreef:
Aan die idioten die spontaan denken naar het strand te kunnen waardoor nu de wegen naar het strand afgesloten zijn.

Covidioten ? :x

Ik erger mij aan mijn buren. Echt ongelooflijk. _-:(
Ik wil nu verhuizen :+

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 17:31

Bedacht net dat ik wel mijn OV-abbo's kon stopzetten voor deze maand (of langer), scheelt weer 179 euro (3-sterren abbo van de HTM en Weekend Vrij van de NS). Weekend Vrij heb ik inmiddels online kunnen regelen, al moet ik daarvoor nog wel langs de automaat :roll: maar voor de HTM kan het bijkbaar alleen als je naar de Service Desk gaat. En ik wil eigenlijk de deur niet uit, en al helemaal niet naar een Centraal Station -O-

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 17:34

Foaly schreef:
Bedacht net dat ik wel mijn OV-abbo's kon stopzetten voor deze maand (of langer), scheelt weer 179 euro (3-sterren abbo van de HTM en Weekend Vrij van de NS). Weekend Vrij heb ik inmiddels online kunnen regelen, al moet ik daarvoor nog wel langs de automaat :roll: maar voor de HTM kan het bijkbaar alleen als je naar de Service Desk gaat. En ik wil eigenlijk de deur niet uit, en al helemaal niet naar een Centraal Station -O-

Voor de hoeveelheid mensen hoef je het niet te doen of te laten (kijk maar eens naar het insta verhaal van machiniststefan, duidelijk te zien hoe weinig mensen er zijn). Hooguit dat er tegen je wordt gezegd van gauw naar huis als je hier niets te zoeken hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 17:37

fohadie schreef:
[naam] schreef:

Erger mij aan de stofzuiger die dingen eet die hij niet eten mag >< , nu heeft ie een slokdarm verstopping

_O- _O- Heb jij dr ook zo 1? Ik blijf maar foei zeggen! Dingen die hij juist moet eten laat ie liggen en wat niet voor hem bedoelt us vreet ie op.

Hij pubert wat :7 , waterbak van de konijnen omstoten vind ie ook leuk . Hij mag ook graag hooi van de konijnen eten terwijl hij daar ook van verstopt raakt :roll: , dus ja helaas wel een alleseter

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 17:47

Rebecca"
[quote="Rebecca schreef:
Citaat:
.

Hij pubert wat :7 , waterbak van de konijnen omstoten vind ie ook leuk . Hij mag ook graag hooi van de konijnen eten terwijl hij daar ook van verstopt raakt :roll: , dus ja helaas wel een alleseter

Die van mij de waterbak van de poezen. Maar de kattenkorrels die door de hele kamer verspreid liggen moet ie dan weer niet.

Ik erger me ook aan de hordes mensen die gezellig samen naar het strand of bos gaan.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 18:04

Kairos schreef:
Foaly schreef:

Voor de hoeveelheid mensen hoef je het niet te doen of te laten (kijk maar eens naar het insta verhaal van machiniststefan, duidelijk te zien hoe weinig mensen er zijn). Hooguit dat er tegen je wordt gezegd van gauw naar huis als je hier niets te zoeken hebt.

Klopt, maar ik vind stations toch altijd een beetje groezelig. Ofzo. Het is dan niet eens de hoeveelheid mensen, maar het is gewoon niet de schoonste omgeving :+

Westerntrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 18:08

Dat vanmorgan na het NL-Alert ik vanmiddag nog steeds hordes mensen buiten zag in de natuur, wat snapt men daar nu niet aan.....

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 18:52

Eén sarcastische opmerking maken op Facebook en mensen die niet kunnen (of willen) lezen.Wordt je direct afgeknald.Woorden worden compleet verdraaid.

Mensen die zelf voor politie gaan spelen.
Zo veel mogelijk mensen spotten die zich niet aan de regels is blijkbaar een manier om de verveling tegen te gaan.
Laatst bijgewerkt door Merlen op 22-03-20 19:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 18:55

Dat er soms gewoon heel duidelijk word gemaakt wie lievelingsdochter is en dat doet zeer.

:\

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 19:12

SindyKaya schreef:
Dat er soms gewoon heel duidelijk word gemaakt wie lievelingsdochter is en dat doet zeer.

:

Niet leuk :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 19:39

SindyKaya schreef:

:

Ik ken het gevoel, dat is niet fijn. :(:)

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 19:45

Aan al die stomme mensen die het verpesten voor hun medemens met betrekking tot het corona virus.

Ik ben begin deze week met 35 weken bevallen, en ben nog in het ziekenhuis. Mijn man moet volgende week weer naar huis, ik blijf bij onze zoon op de kinderafdeling in isolatie.
We proberen nu alvast boodschappen te regelen voor als hij thuis komt, maar het is gewoon niet te doen om iets te bestellen. Alle mogelijke bezorgdata bij verschillende winkels zitten vol. Mijn man moet zelf in thuisisolatie blijven ivm onze premature zoon en kan dus zelf geen boodschappen doen.

Familie helpt ons gelukkig zoveel mogelijk maar het brengt allemaal zo vreselijk veel stress met zich mee.
En dan zie je op tv mensen die de richtlijnen gewoon niet opvolgen, en lekker massaal samenkomen om te hamsteren.

We hebben al veel stress door de vroeggeboorte, een heftige bevalling en alles daaromheen, en dan nu dit ook nog... Ik word er zo verdrietig van ;(

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 19:57

Dit... we hebben zeker geen woningnood ofzo hoor :(
Aantal reacties op een loting woning
Afbeelding

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 20:05

Op dit moment even mijn schoonfamilie. Schoonvader is woensdag ontslagen uit het ziekenhuis en moest vervoerd worden naar de revalidatie in een andere stad, met eigen vervoer. Mijn vriend en zijn vader zijn de enige in het gezin met een rijbewijs en aangezien schoonvader niet mag rijden moest mijn vriend wel. Vriend wilde mij graag mee hebben omdat hij zelf bang was om in te storten en daardoor niet te kunnen rijden. Schoonmoeder flipte daardoor helemaal want er mocht toch maar één iemand mee naar binnen en, en, en. Ze zou het zelf wel weer doen en een taxi bellen. Haar broer bellen. Met het OV gaan. Weet ik wat ze allemaal genoemd heeft terwijl ze naar boven stormde. Vriend over zijn toeren aangezien hij het gewoon goed probeert te doen. Vertrektijd breekt aan en zij gilt dat hij zijn schoenen aan moet trekken. Samen zijn ze weg gegaan. Ik heb rustig mijn ochtendroutine afgemaakt en heb de computer opgestart. Schoonmoeder komt door de voordeur naar binnen gestormd en gilt dat ik moet rijden. Ik vraag hoezo en krijg als antwoord "kom nou maar!" dus ik pak m'n spullen en trek mijn schoenen aan. Ik stap naar buiten en zie mijn vriend met zijn hoofd in zijn handen op het stuur hangen. Ik heb hem op de bijrijdersstoel neer gezet, schoonmoeder op de achterbank, muziekje aan en op naar het eerste ziekenhuis. We gooien schoonmoeder er uit bij de K+R en parkeren ondertussen de auto. Op de parkeerplaats barst mijn vriend weer in huilen uit. De eerste keer waren ze nog niet eens het dorp uit en hij is achter het stuur volledig ingestort en omgedraait.
De rit van het ziekenhuis naar het revalidatiecentrum verliep soepel, wel met wat spanning. Bij het revalidatiecentrum mag er inderdaad maar één persoon mee naar binnen, mijn vriend en ik gaan terug en gaan even op een bankje zitten, hij wil graag nog gaan werken maar wil niet zelf meer rijden. Prima, ik haal en breng je wel. Zo gezegd zo gedaan.
Donderdag, vrijdag en zaterdag zit ik alleen met mijn schoonzus in hun huis. Volgens mij deed ik naar haar inzicht te weinig, ik krijg lelijke blikken en hoor geen woord van haar. Op zaterdag was ik er klaar mee en heb mijn spullen alvast ingepakt, want ik voelde me toch niet welkom meer. Zaterdag namiddag komen mijn vriend en schoonmoeder thuis, er wordt gevraagd of iemand schoonmoeder even naar schoonvader wil brengen, vriend zegt ja. Schoonmoeder vraagt mij of ik niet naar huis had gewild, daar had ik het met mijn vriend al over gehad en we hadden afgesproken dat we op zondag naar mij zouden gaan. Dus ik zeg 'neuh'. Even later vraagt ze het nog eens en ik trek mijn schouders op en schud mijn hoofd. Blijkbaar is die reactie te onverschillig, want schoonmoeder flipt nog eens en zegt dat ze wel met het OV naar schoonvader gaat en dat mijn vriend maar met mij naar mij moet gaan. Niemand snapte waar die reactie nou vandaan kwam. Schoonmoeder eenmaal weg pakken mijn vriend en ik onze spullen, gooien alles in de auto (terwijl schoonzus schoonmoeder appt), zeggen doei en gaan er van door. Vriend liet vanmiddag weten dat hij vanavond nog bij mij zou eten en krijgt een passief agressieve reactie terug van schoonmoeder. We hebben het er even over gehad en ik merk gewoon aan hem dat hij er tegenop ziet om terug te gaan. Hij moet helaas wel want hij moet weer aan het werk morgen, maar ik voel met hem mee :\

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 20:20

Ineke2 schreef:
Marcella schreef:

Enige voordeel is dat het wel lekker weer is.
Succes vandaag!

En niet zo koud als gisteren, maar ook lekker rustig dus flink kunnen opschieten. Alleen naar mij gevoel nog te weinig gedaan. :=

Wel de afgelopen week gemiddelde van ruim 12.000 passen per dag. :')

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 20:24

SindyKaya schreef:

:

Afbeelding

Ondanks de bizarre situatie van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Daenerys. Hopelijk krijgt Nederland het snel weer op de rit en komen mensen tot een fatsoensbesef :(:).

Heftig Steeph, is er geen mogelijkheid dat hij vanuit jou naar zijn werk kan?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 20:24

Ik erger me omdat ik mijn dag niet heb en ik het naar Jan en alleman uit terwijl ik dat eigenlijk niet wil. Maar ugh, ik zit zo niet lekker in mijn vel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 20:43

Ik wil niet inpakken, ik wil niet wéér verhuizen (ook al is het niet echt verhuizen-verhuizen), ik ben er zooooo klaar mee. :\ Zie ook heel erg op tegen de rit...
Oké, eeeeeen weer door.

Sterkte, Daenerys. :(:) Dit is niet hoe je je kraamtijd door wilt brengen... Ik weet dat de supermarkten momenteel héél druk zijn, maar zou het een optie zijn om een lokaal filiaal te bellen, de situatie even kort uit te leggen en te vragen of ze iets voor jullie kunnen betekenen? En toch ook wel gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje.