Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:Dat ik zo weer verder moet met oude moestuin leegruimen en verhuizen naar andere moestuin, maar eigenlijk heb ik daar geen zin meer in. Alleen betreffende extra werk onderhoud en kosten ik het niet ga redden om dubbele tuin aan te houden.
MarlindeRooz schreef:Vriendin van mij heeft echt 20 gave spellen er voor dus die hoef ik ook niet te kopen haha. Maar ga vrijdag eerst afwachten of mijn uni dicht/open blijft. En goed marktplaats in de gaten houden.
Rebecca schreef:Heb net weer een nieuwe tafel dus ik kan ook mijzelf weer vermaken met puzzels
Erger mij aan de stofzuiger die dingen eet die hij niet eten mag >< , nu heeft ie een slokdarm verstopping
Foaly schreef:Bedacht net dat ik wel mijn OV-abbo's kon stopzetten voor deze maand (of langer), scheelt weer 179 euro (3-sterren abbo van de HTM en Weekend Vrij van de NS). Weekend Vrij heb ik inmiddels online kunnen regelen, al moet ik daarvoor nog wel langs de automaatmaar voor de HTM kan het bijkbaar alleen als je naar de Service Desk gaat. En ik wil eigenlijk de deur niet uit, en al helemaal niet naar een Centraal Station
fohadie schreef:[naam] schreef:
Erger mij aan de stofzuiger die dingen eet die hij niet eten mag >< , nu heeft ie een slokdarm verstopping
![]()
Heb jij dr ook zo 1? Ik blijf maar foei zeggen! Dingen die hij juist moet eten laat ie liggen en wat niet voor hem bedoelt us vreet ie op.
Rebecca"
[quote="Rebecca schreef:Citaat:.
Hij pubert wat, waterbak van de konijnen omstoten vind ie ook leuk . Hij mag ook graag hooi van de konijnen eten terwijl hij daar ook van verstopt raakt
, dus ja helaas wel een alleseter
Kairos schreef:Foaly schreef:Bedacht net dat ik wel mijn OV-abbo's kon stopzetten voor deze maand (of langer), scheelt weer 179 euro (3-sterren abbo van de HTM en Weekend Vrij van de NS). Weekend Vrij heb ik inmiddels online kunnen regelen, al moet ik daarvoor nog wel langs de automaatmaar voor de HTM kan het bijkbaar alleen als je naar de Service Desk gaat. En ik wil eigenlijk de deur niet uit, en al helemaal niet naar een Centraal Station
Voor de hoeveelheid mensen hoef je het niet te doen of te laten (kijk maar eens naar het insta verhaal van machiniststefan, duidelijk te zien hoe weinig mensen er zijn). Hooguit dat er tegen je wordt gezegd van gauw naar huis als je hier niets te zoeken hebt.
Ineke2 schreef:Marcella schreef:Dat ik zo weer verder moet met oude moestuin leegruimen en verhuizen naar andere moestuin, maar eigenlijk heb ik daar geen zin meer in. Alleen betreffende extra werk onderhoud en kosten ik het niet ga redden om dubbele tuin aan te houden.
Enige voordeel is dat het wel lekker weer is.
Succes vandaag!
SindyKaya schreef:Dat er soms gewoon heel duidelijk word gemaakt wie lievelingsdochter is en dat doet zeer.