Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moestuin schreef:Hier had ik iemand die reageerde op mijn veulen (stamboek irish cob, beide ouders eerste premie etc) Voor €500 wil ik haar wel komen halen! Heb geantwoord: Ja, dat snap ik, voor €500 zou ik ook wel zo een kwaliteit willen!
Geen reactie meer gehad.
Merexa schreef:Zucht.. Ik zag een zadel in de buurt waar ik al langer naar op zoek was, dus ik had naar mijn idee een redelijk bod geplaatst. Hij staat er al wel even op en er was nog een ander bod waar ik best ver over heen heb geboden, maar een paar uur later krijg ik een bericht dat ze een hoger bod heeft gehad excl. verzenden, maar niemand heeft over mij heen geboden via het biedsysteem zelf. Dat vind ik dan persoonlijk ook niet meer zo leuk, als je niet een beetje tegen elkaar op kan bieden maar het via berichten gaat. Dus ik zei dat ik het juist wel op zou willen halen om ook gelijk te komen passen met paard, maar Zondag hoor ik dus meer en als het niet door gaat mag ik het zadel komen halen voor het hogere bod. Dus duimen. Ik ben dan ook niet zo brutaal om te zeggen dat ik hem dan wel voor nog meer op wil halen en dat gedoe met verzenden zou schelen, maar op zich zou ik ook nog wel over dat bod heen hebben geboden als het via het gewone Marktplaats systeem was gegaan
Corelli schreef:Merexa schreef:Zucht.. Ik zag een zadel in de buurt waar ik al langer naar op zoek was, dus ik had naar mijn idee een redelijk bod geplaatst. Hij staat er al wel even op en er was nog een ander bod waar ik best ver over heen heb geboden, maar een paar uur later krijg ik een bericht dat ze een hoger bod heeft gehad excl. verzenden, maar niemand heeft over mij heen geboden via het biedsysteem zelf. Dat vind ik dan persoonlijk ook niet meer zo leuk, als je niet een beetje tegen elkaar op kan bieden maar het via berichten gaat. Dus ik zei dat ik het juist wel op zou willen halen om ook gelijk te komen passen met paard, maar Zondag hoor ik dus meer en als het niet door gaat mag ik het zadel komen halen voor het hogere bod. Dus duimen. Ik ben dan ook niet zo brutaal om te zeggen dat ik hem dan wel voor nog meer op wil halen en dat gedoe met verzenden zou schelen, maar op zich zou ik ook nog wel over dat bod heen hebben geboden als het via het gewone Marktplaats systeem was gegaan
Je kunt ook een screenshotje vragen van het bod.. ik ben benieuwd of het wel bestaat hahaha
Ineke2 schreef:Morganlefay schreef:Ben van mijn stoel gevallen
DHL eergisteren verstuurd vandaag bezorgd
En de ontvanger schaamde zich rood. Had nog niet betaald.![]()
Meestal is DHL niet van de vlotte.
Je bent wel heel goed van vertrouwen. Ik verstuur niet zonder dat de betaling op mijn rekening staat
Suzanne F. schreef:Banyu schreef:Had iets op MP staan, zou laten weten voor tijdstip, adres wist degene al, staat die ineens voor de deur... Ik lag nog in bed, dus maar hop snel aangekleed, maar dan toch...
Oh dat is ook asociaal.