Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 21:27

Wat leuk om over al die types te lezen! :D

Ik heb meerdere categoriën, is dat ook een optie? :')

Ik zelf val wel onder andere op een beetje ballerig. _O- Maar dan wel leuk ballerig, niet van die ordinaire kak. :+ Van die met een boot en een dispuut enzo.

En anders meer het tegenovergestelde. Zo'n gozer in een tanktop met een motor die naar ouwe rock luistert en z'n liefje lekker mee uit rijden neemt op roadtrip. Echt zo'n vent vent die leeft.

Kwa uiterlijk liever niet te lang en verder vind ik alles goed. Enige harde eis: blauwe ogen. Ik heb daar iets mee, blauwe ogen doen me ontzettend veel. Diep in iemands bruine ogen kijken is op de één of andere manier gewoon niet hetzelfde.

Elodie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 21:49

Resistance schreef:
Wat is eigenlijk jullie type? Ben ik wel benieuwd naar! :) En waar swypen jullie op?

Goedkoop en makkelijk is mijn type. Alles met veel make up en weinig kleren aan gaat naar rechts.

Elodie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 21:56

Grapje natuurlijk. 1 April.

Intelligentie inderdaad! Een goed gesprek kunnen voeren, humor. Ik val niet op heel glad en super gespierd, wel op sportief. Aandacht besteden aan er leuk uit zien en een eigen smaak daarin hebben vind ik leuk. En een bos haar! Mannen die kalend zijn, ondanks dat ze daar natuurlijk niks aan kunnen doen, zijn ook minder mijn type.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 07:22

renee16 schreef:
Is me al vaker opgevallen dat mannen ongeveer het tegenovergestelde blijken te zijn als wat ze in het profiel beweren..

ja tuurlijk, alleen mannen hebben dat :') :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 07:24

Vrouwen ongetwijfeld ook maar de meeste van ons swipen alleen mannen.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 07:31

capopjekop schreef:
Vrouwen ongetwijfeld ook maar de meeste van ons swipen alleen mannen.

snap ik.. ik als man alleen vrouwen. Maar neemt niet weg dat ik veel opmerkingen herken, terwijl ze geplaatst worden over mannen specifiek. :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 07:48

Hoe zit jij in je matches tegenwoordig?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 09:48

Ik krijg toch eigenlijk de aandrang om een mannenprofiel te maken en dan te kijken wat vrouwen zoal als profiel hebben _O-

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 10:01

Lengte is echt een hele harde eis maar humor is dat ook. Iemand waar ik om kan lachen is heel wat waard. De rest ondervind je daarna wel maar om eerlijk te zijn, iemand kan nog zo leuk eruit zien, grappig zijn, als het in bed niks is, houdt het toch echt gelijk op.

Uiterlijk is lastig, ik weet vooral waar ik niet op val. Buitenlands, klein, tenger.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 10:08

Ik vind het wel maar stilletjes om alleen te appen op het moment. Wij spreken niet meer af om elkaar te beschermen. Kan ff duren maar het is maar zo. Ik heb de zorg voor mijn zus (wat nu wel meevalt maar goed dat kan zomaar veranderen) en we wonen beiden alleen. Dat is geen pretje als je echt ziek wordt.

Vlak nadat we besloten om maar even niet meer af te spreken, begreep ik van de dochter van de buren dat ze ziek waren. Afgelopen maandag is de buurman afgevoerd en inmiddels overleden. Ik houd dus echt heel erg afstand van alles en iedereen. Dan maar even geen contact.

Elodie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 10:27

Vrouwen gebruiken meer photoshop/filters etc. Dat is het grootste verschil tussen mannen en vrouwen op Tinder denk ik.

Ah Daffodil <3 Wat naar. Bellen jullie wel? Dat vind ik in deze tijden wel fijn.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 10:33

Mannen zijn ook fan van de snapchat filter. Vooral die ene waarbij hun ogen een stuk groter zijn en meer 'glinsteren'. :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 10:38

Heus niet waar :')

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 10:39

De meeste mannen die ik dan tegenkom op Tinder. _O-

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 10:42

Zo uit m'n hoofd gebruikte ik er geen een met filter, liep altijd wat achter op het gebied van mobieltjes.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 10:48

Elodie schreef:
Vrouwen gebruiken meer photoshop/filters etc. Dat is het grootste verschil tussen mannen en vrouwen op Tinder denk ik.

Ah Daffodil <3 Wat naar. Bellen jullie wel? Dat vind ik in deze tijden wel fijn.

Serieus, vandaar dat ik tijdens de 3 tindermatchdates het compliment kreeg dat ik er echt zo uit zag als op de fotos _O-

Ik had bij 1 alleen dat hij dus fotos van "vroeger" had gebruikt en hij er dus ouder was in het echt. Dat vond ik best een afknapper.
Sws was hij best appart....
Gaat zijn huis waar hij al 5 jaar in woont van binnen niet renoveren/opknappen.
Dat moet de toekomstige vriendin maar beslissen.
Eeehhh kerel laat ballen groeien en doe wat aan je huis(echt heel oud behang etc aan de muren)

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 11:02

hagelslag schreef:
Serieus, vandaar dat ik tijdens de 3 tindermatchdates het compliment kreeg dat ik er echt zo uit zag als op de fotos _O-

Ik had bij 1 alleen dat hij dus fotos van "vroeger" had gebruikt en hij er dus ouder was in het echt. Dat vond ik best een afknapper.
Sws was hij best appart....
Gaat zijn huis waar hij al 5 jaar in woont van binnen niet renoveren/opknappen.
Dat moet de toekomstige vriendin maar beslissen.
Eeehhh kerel laat ballen groeien en doe wat aan je huis(echt heel oud behang etc aan de muren)

Huh das raar.......daar zou ik niets van moeten hebben. Das afhankelijkheid, niet zelf nadenken. Kan ik heel slecht hebben. Dat moet een man echt hebben hoor, eigen initiatief en in staat zijn zijn eigen leven gewoon te regelen. Daag....ik ben er voor de leuke dingen, niet om je zooi op te lossen! Dat heb ik 12 jaar lang gedaan en dat vertik ik echt :D

Regel nummer 1: GEEN drama's......

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 11:29

Nou dat was ook echt heel heel raar.
Vooral als je bedenkt dat ie zn eigen bedrijf heeft.
En ehm ja nouja dat is dus ook wel een reden waarom ik gezegd heb, jonge t word niks tussen ons....
Geen ballen, geen eigen mening.
Toen ik hem vroeg waarom doe je er zelf niet iets aan.
Nouja als de toekomstige vrouw het niet mooi vind moet het weer opnieuw. Dus laat ik het zo en kan ze het zelf inrichten.
Ik snap echt niet dat hij nog geen vrouw/vriendin heeft _O-

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 11:46

Daar zou ik ook van wegrennen. Die laatste date van mij was ook zo. Hij zei dat hij een meisje zocht als hobby. :+ Zo aanhankelijk. Daar heb ik niks mee. Iemand moet wel een eigen leven hebben en niet staan wachten totdat ik tijd heb om iets te doen.

Oh en hij zei dat hij het wel fijn vond dat ik meer verdiende als hij, hij hield wel van een vrouw met centen. Hij was een gold digger. Was niet als grapje bedoelt. :+

Ik krijg daar de rillingen van.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 13:37

Elodie schreef:

Ja dat. En vrouwen gebruiken veel oude foto's, dus van 5 jaar of 15 kilo geleden. Misschien doen mannen dat ook wel, maar daar heb ik geen benul van.

Oh en facebook-angles zijn denk ik echt een (dikkere) vrouwending, de top down shot om de huid rond de kin en nek wat strak te trekken, vaak met nog wat decolleté zichtbaar. En dan heel erg croppen zodat al het onflatteuze weg is. Nou hou ik zelf wel van een (1!) maatje meer dus geen reden om weg te swipen maar ze houden echt niemand voor de gek. :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 13:44

Het is gewoon altijd dom om niet reële foto's erop te zetten, of je nou man of vrouw bent.. 20 kilo lichter of 15 jaar jonger op de foto is voor beide partijen niet handig :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 13:53

Precies. Ik denk dan ook eerder: als je er zo onzeker over bent, doe er dan wat aan indien mogelijk. Of leer gelukkig zijn met jezelf.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 13:58

Neverland schreef:
Daar zou ik ook van wegrennen. Die laatste date van mij was ook zo. Hij zei dat hij een meisje zocht als hobby. :+ Zo aanhankelijk. Daar heb ik niks mee. Iemand moet wel een eigen leven hebben en niet staan wachten totdat ik tijd heb om iets te doen.

Oh en hij zei dat hij het wel fijn vond dat ik meer verdiende als hij, hij hield wel van een vrouw met centen. Hij was een gold digger. Was niet als grapje bedoelt. :+

Ik krijg daar de rillingen van.

Ik ehhh heb dus ook maar vriendelijk bedankt.

Ik had trouwens met opzet een foto gebruikt waar ik ca 5 kilo of meer zwaarder was als dat ik nu ben.
Als ze me dan nog leuk vinden dan nu ook _O-

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 14:03

MarcoBorsato schreef:

Ik heb er geen pratende meer over, laat ik het zo zeggen :P

Wat dat betreft geloof ik toch steeds meer dat een Mars-rover meer kans heeft iemand tegen te komen :+

Bij mij staat netjes in m'n profiel welke foto de meest recente is. Nadeel van niet veel foto's hebben, aangezien ik ze juist vaak van anderen maak. Hoewel zo'n die m'n team van me gemaakt heeft misschien ook wel humor is, met zo'n super gefocuste blik naar m'n drone afstandsbediening :')

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 14:35

Flessuh schreef:
MarcoBorsato schreef:

Ik heb er geen pratende meer over, laat ik het zo zeggen :P

Wat dat betreft geloof ik toch steeds meer dat een Mars-rover meer kans heeft iemand tegen te komen :+

Bij mij staat netjes in m'n profiel welke foto de meest recente is. Nadeel van niet veel foto's hebben, aangezien ik ze juist vaak van anderen maak. Hoewel zo'n die m'n team van me gemaakt heeft misschien ook wel humor is, met zo'n super gefocuste blik naar m'n drone afstandsbediening :')

Ik lees wel vaker dat mannen zeggen dat er niet veel foto's van ze zijn.. maar dan maak je toch even een foto? Ik had een keer een date met iemand die een foto gebruikte uit 2012. Ik herkende de beste man niet eens zo anders was ie.