xDenies schreef:Dat ik met gigantisch veel pijn op de werkvloer rondloop. Dat schijnbaar niemand opvalt. Ik uit nood er maar voor koos om twee paracetamols achterover te slaan (normaal is één prima voldoende bij hoofdpijn of iets, ik ben lichter dan gemiddeld persoon dus vandaar die keus altijd - en ik kan slecht pillen slikken) ik een half uurtje even niet zo heel veel voel en daarna .. BAM. Alles is terug.
Ik weet gewoon niet wat ik er mee aan moet
Ziekmelden en naar huis gaan.

Waar heb je dan last van, hoofdpijn oid?
Ik loop met mijn hond veel in het buitengebied, de wijk sterft van de honden en dat loopt niet relaxed met een hond die daar niet vrolijk van wordt. Sinds een aantal weken kun je er donder op zeggen dat er halverwege mijn rondje een grote groep hobbyfotografen staat om de zonsondergang bij het water vast te leggen. Er komt een hele picknick toestand mee, helemaal gezellig. En een hond. Die losloopt. En die ze niet in de gaten houden. Prima beest hoor, zo'n übervrolijke golden retriever, luistert ook wel soort van, maar tegen de tijd dat de baasjes wat doorhebben is hij al bij ons. Ik wil rotweer ofzo, ga weg allemaal