Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Qimm

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 13:14

Ik ben behoorlijk stabiel aan het groeien, heel kleine stapjes maar geen echte terugval in volgers en de likes worden steeds meer, zit steeds vaker rond de 70-80. Vandaag een filmpje, eens kijken hoe dat gaat

Tinniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 13:23

Kaitlyn schreef:
Ik heb nu bijna 400 volgers. Wie is eigenlijk die dreamponies met zoveel volgers waar ik eerder over heb gelezen? Als ik daar op zoek kom ik tig accounts tegen, maar geen grote. :o?

Afbeelding

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 13:34

Ik was de y vergeten 8)7 :')

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 14:26

mxren schreef:
EdkingEnzo schreef:
Jeeej mijn foto’s gaan de afgelopen weken best goed!

[ [url=m/YsvOZZ.png]Afbeelding[/url] ]

@andalusianenzo

Bijna 2000 volgers *\o/*

En ik met dezelfde foto heb er dan maar 100 haha. Gaat goed bij jou!
Mijn account groeit ook niet echt terwijl ik wel vooruit ga met mijn fotografie (vind ik dan).

Komt vast wel!! Je maakt echt praaaachtige foto’s joh niet normaal!! <3 <3 bij mij duurde het ook 2 jaar voordat mijn account wat ging groeien haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 17:28

Dayanara schreef:
Ik ben echt inspiratieloos qua posten. Volgers lopen ook terug.

Zelfde hier. Volgers blijven wel ongeveer stabiel want er komen er wel bij, maar gaan er dus ook weg..
Als je niet elke dag zelf actief bent is het moeilijk om te groeien heb ik gemerkt, wat ook begrijpelijk is, maar ik heb momenteel teveel het "moeten"-gevoel en daar knap ik op af. Dat je bij je paarden echt meer bezig bent met "wat is een leuk moment voor een leuke foto" dan het genieten van wat je samen aan het doen bent. Dus nu al eventjes geen posts meer, terwijl ik op zich wel nog materiaal heb maar heb het even gehad denk ik :o

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 17:44

Ik plan nu vaak zo in dat ik 1 dag niks post na 3 dagen achter elkaar posten.
Merk vooral dat weekend posts minder worden "gezien" dan wanneer ik doordeweeks post.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 18:05

Ik heb zo lang niet gepost dat ik geen eens meer normaal likes krijg. Gelukkig dit weekend weer werken en dan hopelijk weer veel inspiratie :D Ook lekker veel stories posten.

Dit weekend ben ik reporter voor festival Grasnapolsky, als jullie dat leuk vinden om te zien kan je @grasnapolsky of @mandyvdgrift volgen :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 18:16

Wat ik vaak zie is dat instagrammers veel fotoseries hebben en daarvan dagelijks eentje plaatsen met een simpele caption om de volgers bijvoorbeeld een fijne dag te wensen of iets dergelijks.
Dus ik zou zorgen voor een zooitje foto's die je achter de hand kunt houden als je even niet weet wat je moet plaatsen.
Of desnoods foto's met veel likes opnieuw plaatsen onder de noemer 'throwback tuesday'.

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 19:05

Jolien87 schreef:
Wat ik vaak zie is dat instagrammers veel fotoseries hebben en daarvan dagelijks eentje plaatsen met een simpele caption om de volgers bijvoorbeeld een fijne dag te wensen of iets dergelijks.
Dus ik zou zorgen voor een zooitje foto's die je achter de hand kunt houden als je even niet weet wat je moet plaatsen.
Of desnoods foto's met veel likes opnieuw plaatsen onder de noemer 'throwback tuesday'.

Zo doe ik het ook inderdaad. Werkt prima.

Bij mij loopt het in het weekend juist altijd beter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 19:08

Ik heb ook eens op 1 plaats een serie foto's getrokken maar had het idee dat het juist minder opbracht omdat het 'steeds hetzelfde was' (pony deed wel elke keer iets anders, maar hetzelfde veld als achtergrond bv.). Maar dat was misschien toeval. Heb er nog wel wat staan van die reeks, misschien nog eens proberen :Y)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 19:47

Ik zou ze ook niet allemaal achter mekaar posten maar zorgen dat je meerdere series hebt waar je af en toe iets uit kunt pikken zodat het niet te eentonig wordt.

Tsss, ik kom er net achter dat je bij meerdere foto's plaatsen niet meer liggende of staande foto's kunt plaatsen maar dat hij ze automatisch vierkant maakt. Dit was eerder ook zo maar voor zover ik wist kon je inmiddels dus ook niet-vierkante foto's plaatsen zonder dat instagram ze automatisch vierkant afsneed zodra je er meerdere selecteerde.
Hebben meerderen hier last van?
Ik had net een aantal foto's genomen tijdens het bereiden van een recept en nu kan ik ze dus niet gebruiken omdat instagram ze zodanig afsnijdt dat ze nergens op slaan. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 20:04

Hmmja, maar dat bedoel ik dus met mijn eerdere post .. Dan moet je zo bezig zijn met de foto's dat je vergeet plezier te hebben (of ik heb dat probleem toch). Ik ben ook altijd alleen dus moet ook alles alleen managen en dat is gewoon niet zo leuk. Begrijp wel dat mensen die dat wel doen meer succes hebben, maar denk niet dat dat het waard is voor mij zeg maar ;)

Ik zou het niet weten mbt die foto's eigenlijk, ik plaats ze bijna altijd vierkant en meestal ook maar 1 per post.

Tinniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 20:29

Idd het is soms echt wel veel werk, maar hier is het bij Mo het echt wel waard. De dekkingen lopen ook echt binnen enzo..

Edit : ik moet minder ‘echt’ gebruiken in mijn zinnen :')

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 20:34

Echt he?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 20:36

Haha, kan me voorstellen dat dit voor jou echt de moeite is, ookal is het echt veel werk, het zal het zeker echt waard zijn :P

Hoe doen jullie dat eigenlijk? Maak je ook gewoon al het beeldmateriaal zelf? Of heb je altijd mensen die voor jou foto's/filmpjes maken? Misschien is het ook makkelijker als je zelf wel in beeld wil? Dan kan je gewoon bij wijze van een training filmen en daar leuke momenten uithalen. Maarja, dat heb ik dus niet :+

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 20:42

Ik heb een mix van eigengemaakte foto's en van foto's die van mij gemaakt zijn. Ik wissel de paarden af met voornamelijk reizen of auto of wat anders. Ik heb genoeg archief materiaal om dit nog heel lang vol te houden. Zet vaak een aantal posts klaar op rustige momenten (beetje # verzinnen) en ik post tussen 10 en 12

Mijn filmpje is geloof ik nu net de 100 likes over {:}

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 21:16

Ik verzamel foto's van bijvoorbeeld shoots (aka vrienden die foto's maken van goede kwaliteit) en heb altijd wel wat zelfgemaakte mobiel foto's :) Mijn post van dinsdag deed het weer heel goed, maar dat was dan ook een leuke goede kwaliteit rijfoto haha

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 22:15

Bij Bright doe ik gewoon steeds wat me net uit komt qua posten, heb heel veel foto´s van hem. Net een winactie online gegooi tot 22 februari, maar heb al 30 deelnames :) Super leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 22:37

Kan je ook volgers blokkeren? :+
Ik heb nu toch wel een hele bijzondere, die ik liever niet heb.. _O-
En met 40 volgers zeg ik dat niet snel :))

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-19 22:39

Shanna schreef:
Kan je ook volgers blokkeren? :+
Ik heb nu toch wel een hele bijzondere, die ik liever niet heb.. _O-
En met 40 volgers zeg ik dat niet snel :))

Ja kijk even in mijn berichten heb het ergens uitgelegd.

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 22:40

Op mijn paarden account heb ik een mix van eigen foto’s en van door andere gemaakte foto’s. Op mijn persoonlijke account alleen eigen foto’s, maar daar dus ook veel meer andere foto’s dan paarden.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 22:41

Ik ben 2 weken terug begonnen met wat actiever posten op Insta, ik had daarvoor in 5 jaar tijd maar 4 foto’s geplaatst.
Nu binnen 2 weken 100 volgers erbij en heel wat plaatjes van mijn “ukkies” lekker kunnen delen. Ik begin het leuk te vinden!

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 22:44

Hoe doen mensen dat zo snel, ik ben ruim 2 maanden bezig om er 160 te verzamelen :=

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 22:47

Qimm schreef:
Hoe doen mensen dat zo snel, ik ben ruim 2 maanden bezig om er 160 te verzamelen :=

Ik volg je toch! :D

Zoeken op de hashtags die je zelf veel gebruikt, die gaan volgen en dan mensen volgen die deze hastags ook veel gebruiken helpt.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-19 22:51

Ik heb er vandaag bijna 100 volgers bij :')
Thanks pre spekkie! Deze winactie heeft meer succes.