Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miereneter schreef:MirandaMalik schreef:Nu heb ik zelf een vraag, ik ben al heel lang op zoek naar lila biothane van 16 mm, om zelf een hoofdstel te maken.
Je hebt wel een fletse kleur, grijzig maar die vind ik niet mooi.
Links dus die fletse, die kun je wel overal krijgen, maar de rechtse die ik wil, is nergens te vinden, of uitverkocht.
[ [url=m/FQBO5k.jpg]Afbeelding[/url] ]
Best moeilijk te vinden, jouw lila!
Bij Paracord hebben ze deze, of had je die al gezien?
https://www.flechtstube.com/biothane-meterware/lila/
In deze Duitse winkel noemen ze dit lila, maar misschien voor jou te donker. En 3 mm smaller.
https://www.flechtstube.com/biothane-meterware/lila/
MirandaMalik schreef:Nu heb ik zelf een vraag, ik ben al heel lang op zoek naar lila biothane van 16 mm, om zelf een hoofdstel te maken.
Je hebt wel een fletse kleur, grijzig maar die vind ik niet mooi.
Links dus die fletse, die kun je wel overal krijgen, maar de rechtse die ik wil, is nergens te vinden, of uitverkocht.
[ [url=m/FQBO5k.jpg]Afbeelding[/url] ]
lovelyfiefy schreef:Ik zoek mensen met ervaring met een
Internet abonnement voor 'thuis' .
Ik vind vooral , erg duur , of met tv.
Maar aangezien ik dat niet gebruik (heb ook geen tv)
Wil ik graag alleen internet, maar wel een beetje voor een normale prijs
En wat ook gewoon goed werkt.
Ik ben geen gamer, dus daarvoor hoeft het niet geschikt te zijn.
Maar ik wil wel gewoon kunnen interneten en films kijken enzo via netflix/e.d. bijv.
Iemand tips?
Sheran schreef:Ik zoek... Een pet (baseball cap) van een organisatie die milieu/natuur/dieren steunt en daar ook die petten voor gebruikt, zeg maar. In NL verkrijgbaar.
Een mooi voorbeeld voor mij zijn de petten van 4Ocean, die gemaakt worden van het plastic in zee, maar die zijn niet in NL te bestellen.
lovelyfiefy schreef:lovelyfiefy schreef:Ik zoek mensen met ervaring met een
Internet abonnement voor 'thuis' .
Ik vind vooral , erg duur , of met tv.
Maar aangezien ik dat niet gebruik (heb ook geen tv)
Wil ik graag alleen internet, maar wel een beetje voor een normale prijs
En wat ook gewoon goed werkt.
Ik ben geen gamer, dus daarvoor hoeft het niet geschikt te zijn.
Maar ik wil wel gewoon kunnen interneten en films kijken enzo via netflix/e.d. bijv.
Iemand tips?
Sheran schreef:Ik zoek... Een pet (baseball cap) van een organisatie die milieu/natuur/dieren steunt en daar ook die petten voor gebruikt, zeg maar. In NL verkrijgbaar.
Een mooi voorbeeld voor mij zijn de petten van 4Ocean, die gemaakt worden van het plastic in zee, maar die zijn niet in NL te bestellen.
Jet schreef:Ja, daar lijkt het wel op inderdaad. Bij anders sites heeft die zachtere kleur wel een eigen kleurnummer: PU521. Of VI521... Ik vrees dat jouw kleur er echt uit is en ook niet meer te krijgen is in 16 mm.
miereneter schreef:Ik heb T-mobile, alleen internet, voor € 30,50 per maand. Werkt prima, heb het ongeveer een jaar en kan me geen storing herinneren. Streamen geen probleem, zwaardere dingen doe ik er niet mee.
LizMD schreef:Vorige keer met hotels hebben jullie me goed geholpen. Ik ben nu op zoek naar een leuk/lekker/bijzonder restaurant in (de omgeving van) Soest. Wie o wie?
Jet schreef:LizMD schreef:Vorige keer met hotels hebben jullie me goed geholpen. Ik ben nu op zoek naar een leuk/lekker/bijzonder restaurant in (de omgeving van) Soest. Wie o wie?
Wat vind je lekker? Uitgebreid tafelen of een "gewoon" drie-gangen menu... Veel vlees of vis of juist vegetarisch? Dat soort info helpt misschien iets makkelijker aanraden.
Trui schreef:Bestaan er tegenwoordig geen beige/grijze rijbroeken meer die niet idioot duur zijn? Ze zijn er zelfs niet bij de Epplejeck...
LizMD schreef:Vorige keer met hotels hebben jullie me goed geholpen. Ik ben nu op zoek naar een leuk/lekker/bijzonder restaurant in (de omgeving van) Soest. Wie o wie?