hoeveel leeftijdsverschil is er dan?
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Berdien schreef:Ik woon in de stad Groningen en mis ook echt geen voorzieningen. Enige wat iets verder weg is, is het strand. Nou ja, of je daar nou echt wat aan mist.. Verder is hier alles. Maar vanuit de randstad is Groningen altijd verder weg dan andersom
Ben nu zelf een ruime week in Marokko, daar missen ze pas voorzieningenMis T. wel, gelukkig zie ik hem bijna weer. Land maandag om 00.50, en maandagavond komt hij naar mij
DanielleB schreef:Ik hou Marokko in mijn achterhoofd!Wel eens aan gedacht maar niemand die ik ken daar ooit heen geweest..
Flessuh schreef:Ik woon aan de IJsselmeer kust dus ik hecht totaal geen waarde aan strand aangezien het strand bij ons 200 meter bij huis vandaan ligt![]()
Uitzicht daarentegen is wel waardevol wat mij betreft.
Hmm nu wel normaal gesprek op Paiq. Kijken hoe lang die het vol kan houden met mij
Flessuh schreef:Ik woon aan de IJsselmeer kust dus ik hecht totaal geen waarde aan strand aangezien het strand bij ons 200 meter bij huis vandaan ligt![]()
Hmm nu wel normaal gesprek op Paiq. Kijken hoe lang die het vol kan houden met mij
Flessuh schreef:Dat laatste was inderdaad als grap bedoeld hoor![]()
Vreemde is dat ik met veel gewone vriendinnen wel lang kan praten. Ook serieuze gesprekken. Dus ja echt geen idee waarom het met dit soort apps snel stil wordt. Ik houd het maar op te weinig om het over te hebben.
Shayenne93 schreef:Het hangt er ook vanaf waar het gesprek over gaat etc. Als je elke dag min of meer hetzelfde gesprek hebt met "Hoe is het/Hoe was je dag etc" dan haak ik ook sneller af. En in het begin vind ik het leuk om niet de standaard vragen te krijgen als "Wat doe je voor werk, wat doe je in je vrije tijd". Snap wel dat dat makkelijke vragen zijn maar soms wat eenzijdige gesprekken als je met meerdere tegelijker tijd praat![]()
Nee ik ben niet veeleisend
janderegelaa schreef:Flessuh schreef:Dat laatste was inderdaad als grap bedoeld hoor![]()
Vreemde is dat ik met veel gewone vriendinnen wel lang kan praten. Ook serieuze gesprekken. Dus ja echt geen idee waarom het met dit soort apps snel stil wordt. Ik houd het maar op te weinig om het over te hebben.
Dan zien ze je als hun oudere broer. Misschien moet je wat meer draadkracht tonen. Ik app echt niet lang en probeer eigenlijk zo snel mogelijk een date te regelen.
Als nou blijkt dat het bij jou doodbloedt tijdens het appen dan moet je gewoon niet zo lang appen.
Dani199764 schreef:...
Had nu wel een hele leuke match, maar inderdaad, omdat die net een vriendin gehad heeft wil die toch even geen relatie. Snap ik maar we appen al 3 weken, kon die daar nou niet eerder mee komen
F_Orumster schreef:Flessuh schreef:Ik woon aan de IJsselmeer kust dus ik hecht totaal geen waarde aan strand aangezien het strand bij ons 200 meter bij huis vandaan ligt![]()
Zeer fotogeniek stukje kust! Ik stond er gisteren nog (bij het paviljoen).