Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DanielleB

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 09:49

Ik hou Marokko in mijn achterhoofd! :) Wel eens aan gedacht maar niemand die ik ken daar ooit heen geweest..

hoeveel leeftijdsverschil is er dan?

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 10:19

Begrenzing voelen wbt leefomgeving is ook maar net hoe je je zelf instelt.

Berdien schreef:
Ik woon in de stad Groningen en mis ook echt geen voorzieningen. Enige wat iets verder weg is, is het strand. Nou ja, of je daar nou echt wat aan mist.. Verder is hier alles. Maar vanuit de randstad is Groningen altijd verder weg dan andersom :')

Ben nu zelf een ruime week in Marokko, daar missen ze pas voorzieningen := Mis T. wel, gelukkig zie ik hem bijna weer. Land maandag om 00.50, en maandagavond komt hij naar mij :D

Heerlijk! En voor strand kun je naar Schiermonnikoog!

DanielleB schreef:
Ik hou Marokko in mijn achterhoofd! :) Wel eens aan gedacht maar niemand die ik ken daar ooit heen geweest..

Je kent mij :D Ik ben er geweest. Prachtige landschappen, in Marrakech moet je wat op je hoede zijn met sommige mensen, maar buiten de stad vind ik ze wel vriendelijk.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 10:24

Ik woon aan de IJsselmeer kust dus ik hecht totaal geen waarde aan strand aangezien het strand bij ons 200 meter bij huis vandaan ligt :')

Uitzicht daarentegen is wel waardevol wat mij betreft.

Hmm nu wel normaal gesprek op Paiq. Kijken hoe lang die het vol kan houden met mij :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 10:27

Beetje meer zelfvertrouwen is aantrekkelijker dan zoals jij je nu opstelt Flessuh. ;)

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 10:28

Oh wat erg, moest echt even nadenken wie je was... Maar het kwartje is gevallen! :P

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 10:46

Flessuh schreef:
Ik woon aan de IJsselmeer kust dus ik hecht totaal geen waarde aan strand aangezien het strand bij ons 200 meter bij huis vandaan ligt :')

Hmm nu wel normaal gesprek op Paiq. Kijken hoe lang die het vol kan houden met mij :+

IJsselmeer kust is niet heel ver van Noord-Holland, misschien moeten we een keer daten zodat ik kan zien waar het fout gaat :+

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 10:48

Hahah doen jullie een oefendate!

Ook even oefenen via Tinder met gesprek, daarna over naar Whatssapp en daarna daten!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 10:51

Haha ja maar op tinder wordt toch lastig om elkaar zomaar even tegen te komen, dat is toch jammer dat er geen zoekfunctie op zit zeg maar :D

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 10:52

Flessuh schreef:

Ik las dit ook en hoopte vooral dat je het sarcastisch/als grap bedoelde. Want er straalt wat onderliggende onzekerheid vanaf en dat is niet echt aantrekkelijk. ;)

Wat Danielle zegt, je moet ff iemand zoeken om gesprekken te oefenen!

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 11:09

Dat laatste was inderdaad als grap bedoeld hoor :P

Vreemde is dat ik met veel gewone vriendinnen wel lang kan praten. Ook serieuze gesprekken. Dus ja echt geen idee waarom het met dit soort apps snel stil wordt. Ik houd het maar op te weinig om het over te hebben.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 11:14

Flessuh schreef:

Vreemde is dat ik met veel gewone vriendinnen wel lang kan praten. Ook serieuze gesprekken. Dus ja echt geen idee waarom het met dit soort apps snel stil wordt. Ik houd het maar op te weinig om het over te hebben.

Dan zien ze je als hun oudere broer. Misschien moet je wat meer draadkracht tonen. Ik app echt niet lang en probeer eigenlijk zo snel mogelijk een date te regelen.

Als nou blijkt dat het bij jou doodbloedt tijdens het appen dan moet je gewoon niet zo lang appen.

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 11:15

Met vreemde mensen vindt ik het ook vaak wat lastiger om een lang gesprek te hebben omdat ik niet weet wat die gene interessant vindt,

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 11:18

Is ook lastig, bij sommigen loopt het gewoon maar voor mij zijn dat vaak mensen met veel humor en sarcasme. En een beetje gedeelde interesses is ook wel handig. Ik ben altijd een beetje een doorvrager, stel dat iemand verteld dat ie gesport heeft, dan zou ik vragen wat ie dan gedaan heeft en of ie dat vaker doet of blablabla hahah.. maar als de persoon aan de andere kant er kort op antwoord en niks terugvraagt dan stop ik daar vrij snel mee. Gesprek stopt ook met gesloten antwoorden, als ik vraag, hoe was je dag, en ik krijg terug, goed. En that's it, dan ben ik ook snel klaar :)

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 11:26

anne_bento schreef:
Gesprek stopt ook met gesloten antwoorden, als ik vraag, hoe was je dag, en ik krijg terug, goed. En that's it, dan ben ik ook snel klaar :)

Je moet ook nooit de "hoe" vraag stellen in die situatie.

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 11:29

Het hangt er ook vanaf waar het gesprek over gaat etc. Als je elke dag min of meer hetzelfde gesprek hebt met "Hoe is het/Hoe was je dag etc" dan haak ik ook sneller af. En in het begin vind ik het leuk om niet de standaard vragen te krijgen als "Wat doe je voor werk, wat doe je in je vrije tijd". Snap wel dat dat makkelijke vragen zijn maar soms wat eenzijdige gesprekken als je met meerdere tegelijker tijd praat :+
Nee ik ben niet veeleisend :')

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 11:35

Nee klopt, juist ergens anders over hebben..

Over iemand zn hobby's en daar over door gaan, of juist over bepaalde grappen ofzo.. of soort vragenronde doen, je mag elk steeds iets vragen maar niet echt steeds de vraag terug vragen.. ;) Zo kom je op een grappige manier snel dingen over elkaar te weten

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 11:37

Shayenne93 schreef:
Het hangt er ook vanaf waar het gesprek over gaat etc. Als je elke dag min of meer hetzelfde gesprek hebt met "Hoe is het/Hoe was je dag etc" dan haak ik ook sneller af. En in het begin vind ik het leuk om niet de standaard vragen te krijgen als "Wat doe je voor werk, wat doe je in je vrije tijd". Snap wel dat dat makkelijke vragen zijn maar soms wat eenzijdige gesprekken als je met meerdere tegelijker tijd praat :+
Nee ik ben niet veeleisend :')

Haha ja mee eens... mijn vorige match kwam vaak ineens bijvoorbeeld met: zonvakantie of wintersport? Hakken of sneakers? Introvert of extravert? Om maar even willekeurig wat voorbeelden te noemen, maar dan ging het gesprek daar weer over door zeg maar, zo bleven we wel ouwehoeren eigenlijk :)

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 11:39

Ja dat is juist leuk inderdaad!

Zo was bijvoorbeeld hier iemand die had het over dat de match niet meer doorging omdat zij nog nooit op wintersport was geweest?? Weet niet meer wie dat zei.

Daar hebben wij het dus de eerste avond over gehad haha.. en vragen van: hoe hangt je wcrol??? En als je boter hebt gesmeerd maar je houd iets over.. stop je het terug in het kuipje of spoel je het af?

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 11:59

janderegelaa schreef:
Flessuh schreef:

Dan zien ze je als hun oudere broer. Misschien moet je wat meer draadkracht tonen. Ik app echt niet lang en probeer eigenlijk zo snel mogelijk een date te regelen.

Als nou blijkt dat het bij jou doodbloedt tijdens het appen dan moet je gewoon niet zo lang appen.

Misschien idd maar minder appen en sneller een date vragen.

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 12:27

Ik had van de week een match die dus ook allemaal van die korte antwoorden gaf, daar ben ik dus ook gauw mee gestopt

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 12:32

Cliché gesprekken hou ik ook helemaal niet van. Als een match vaak al begint met hallo, hoe is het, wat ga je doen vandaag dan haak ik echt direct af :')

Had nu wel een hele leuke match, maar inderdaad, omdat die net een vriendin gehad heeft wil die toch even geen relatie. Snap ik maar we appen al 3 weken, kon die daar nou niet eerder mee komen |o

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 12:50

Dani199764 schreef:
...

Had nu wel een hele leuke match, maar inderdaad, omdat die net een vriendin gehad heeft wil die toch even geen relatie. Snap ik maar we appen al 3 weken, kon die daar nou niet eerder mee komen |o

Gewoon op laagdrempelige date gaan? Zonder verwachtingen beide? Of wil hij dat niet? Ik had namelijk dezelfde instelling en ging op zo'n laagdrempelige date met als uitkomst dat ik echt een geweldig leuke vent heb ontmoet <3

Hij heeft me van de week echt laten smelten. Uit mijn eerdere relatie was ik gewend dat ik vrijwel altijd naar mijn vriend toe ging (hem deze kant op halen betekende vaak eerst een week lang ruzie en gezeik), ook nu ga ik eigenlijk altijd naar mijn vriend toe. Maar meneer bood van de week zelf aan om naar mij toe te komen (ondanks dat hij op zichzelf woont en dat gewoon 10x chiller is om daar te zitten) met erbij "Dan zien je ouders mij ook weer eens". Zijn echt kleine dingen waar ik zo hard om kan smelten.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 13:17

Flessuh schreef:

Zeer fotogeniek stukje kust! Ik stond er gisteren nog (bij het paviljoen).

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 13:35

Dates zonder verwachtingen zijn de beste!

Ik ga vanavond terug op date, iets gaan eten. (deze week is echt overdreven, uitgaan, dates, lekker eten, drinken) Amai volgende week gaat de rem erop! Het single leven is niet goed voor mijn lijn. :')

Ik heb eventjes jullie advies nodig. In januari was ik aan het daten met 2 jongens, uiteindelijk voor de ene gekozen om verder te daten. Dat is dan niets geworden (de jongen waarmee ik op skireis ben geweest, met 'bindingsangst'). Zaterdag kwam ik dan de andere jongen tegen in het uitgaan en van het één kwam het ander. Nu gaan wij dus vanavond iets gaan eten, we hebben ookal tickets gekocht voor de obstakelrun in september samen te lopen. Maar ik ben nog niet klaar om me nu te binden. De laatste tijd was nogal hectisch, en eigenlijk weet ik niet goed wat ik wil. Hoe breng ik dit best aan zonder de date te verpesten vanavond?

edit: en zonder ervoor te zorgen dat ik alleen moet lopen in september

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 13:37

F_Orumster schreef:
Flessuh schreef:

Zeer fotogeniek stukje kust! Ik stond er gisteren nog (bij het paviljoen).

Dat is wel stuk minder fotogeniek geworden met die hekken er omheen -O-