Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

claffdifs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 19:43

Een tijdje terug verkocht ik mijn auto, oud beestje maar goed onderhouden en net nieuwe apk.
Kreeg ik ook een paar bijzondere verzoekjes :j
Of ik m'n auto wilde ruilen tegen:
-een aquarium, maar het was echt een hele mooie!
-een mountainbike, deze was echt meer waard dan mijn auto
Oh en de mensen €150 kom ik hem vanavond halen. Terwijl hij er voor €900,- op stond.

Ik begrijp soms echt niet waar mensen het lef vandaan halen...

xRivaldo

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 19:56

Haha :=

Mijn vriend gaat binnenkort zijn auto op Marktplaats zetten. Zal denk ik de laatste eigenaar worden. Ben benieuwd wat voor volk daar op af komt :+

claffdifs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 20:26

xRivaldo schreef:
Haha :=

Mijn vriend gaat binnenkort zijn auto op Marktplaats zetten. Zal denk ik de laatste eigenaar worden. Ben benieuwd wat voor volk daar op af komt :+

Ja, als je nog nieuwe dingen te horen hebt gekregen om tegen te ruilen, laat ons mee giechelen _/-\o_

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 20:39

Voor mij nog geen reactie op mijn zadel. Wel op de ice vibes.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 20:48

Ik ga vandaag voor het eerst sinds lange tijd weer eens wat op marktplaats doen.

Mijn Tablet gaat erop (ik ga een laptop/tablet in een kopen, dus hij wordt een beetje overbodig)
En zeer binnenkort komt ook mijn rattenkooi erop.

Ik ben erg benieuwd hoe het gaat verlopen na alle verhalen :+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 08:25

Nou, ik heb die eekhoorn dus op MP staan. Vraagprijs 15 euro.

Bied er gisteren iemand 25 als hij hem donderdagavond op kon halen en 30 als ik hem vanavond kon brengen. Nou prima, vanavond kan ik niet maar morgenavond ophalen is goed. Vraagt hij of ik hem toch wel kan komen brengen want kan ik gelijk checken of die van hem wel een mannetje is. (Ik heb een vrouwtje) dus ik geef aan daar geen verstand van te hebben maar wel 100% zeker te weten dat dit een vrouwtje is. (Mannetje is paar weken geleden overleden, vrouwtje heeft 6 jongen gehad en verschil in uiterlijk was heel duidelijk) dus hij vraagt 3x of ik het echt wel zeker weet. Ja ik weet het zeker.

Tijden doorgegeven wanneer hij morgen kan komen. Stuurt hij: stuur uw telefoonnummer dan bel ik u vanavond.

Wtf. :') Hij heeft de hele tijd zo'n hele dwingende toon. Moest hem op gereserveerd zetten etc. Heb nu gestuurd dat we niet bereikbaar zijn vanavond (zijn we ook niet) en of het morgen uitkomt of niet.

Als 'ie zo'n vervelende toon blijft houden zoekt 'ie het maar uit met z'n 25 euro.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 08:44

Je bedoelt dus een echte eekhoorn? :')
Ik dacht eerder aan een opgezette eekhoorn :+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 08:46

Nee een echte hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 10:26

Zo, net een deken verkocht na het 3 jaar op en af te koop te hebben :D Had mij er nu ook wel nooit echt druk mee bezig gehouden. Dacht eventjes dat die er niet meer ging omkomen want hadden afgesproken tussen 10.00 en 11.00 maar kijk, ze waren er toch!

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 11:04

Ik wist niet dat je die in huis mocht houden

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 11:10

Ze zitten ook buiten in een grote volière haha!

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 13:32

Ik heb een aanbetaling gevraagd om iets een maand gereserveerd te houden. Ben benieuwd naar de reactie tot nu toe nog stil :)

claffdifs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 21:43

Abercrombie schreef:
Ik heb een aanbetaling gevraagd om iets een maand gereserveerd te houden. Ben benieuwd naar de reactie tot nu toe nog stil :)

Als ze al geen reactie geven op een aanbetaling mag je blij zijn dat je niet de halve middag hebt zitten wachten op ze...

Ik was juist heel positief! Deken op Mp gezet, binnen 3 uur verkocht zelfde dag nog geld op m'n rekening (zelfde bank gaat echt keisnel!) en opgestuurd. Mensen blij, ik blij *\o/*

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 08:14

Heb een vloer kleed te koop staan krijg ik
Een bod, ga ik sloper en vraag wanneer ze wil komen ophalen, zegt ze nee ophalen lukt niet succes met de verkoop....
heb even vriendelijk gevraagd: wat dacht je dan door de post?? Een kleed van 160 bij 240??

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 08:15

joyce_eddy schreef:
Heb een vloer kleed te koop staan krijg ik Een bod, ga ik akkoord en vraag wanneer ze wil komen ophalen, zegt ze nee ophalen lukt niet succes met de verkoop....
heb even vriendelijk gevraagd: wat dacht je dan door de post?? Een kleed van 160 bij 240??

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 18:10

Aanbetaling ontvangen dus ik hou ze nu 4 weken vast voor haar. Tot zo ver weer een goede MP ervaring.

Op het zadel helaas weinig (geen enkele) reactie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 11:49

Als het goed is komt straks iemand een lens + cameratas halen. Hou 'm vanaf donderdag geloof ik vast dus hoop wel dat ze op komt dagen :+

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 07:40

Hier ene dikke rel...

Heb een oven met kookplaat te koop. In de advertentie staat EVENTUEEL een bijpassende afzuigkap..

Belt iemand. Vraag of de oven het doet.. uiteraard hij bied veel te laag dus k
Geëf mijn prijs. Uiteindeljk
Belt hij later teug. En komen we overeen. Adres gegevens wisselen en afspraak
Maken voor vandaag.
zeg ik d avonds dat ik ook een bijpassende afzuigkap heb voor 50 euro extra. Hij helemaal boos want die wilde hij erbij hebben want dat stond in de advertenties.. dreigen wij hebben
Jou adres en komen morgen.. is jou probleem.... we hadden om
11 uur afgesproken hopelijk komt hij geen stampij schoppen hier....

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 07:56

Ik snap je punt Joyce, ik zou je advertentie opvatten als dat je die er ook nog bij zou kunnen kopen.

Maar ik heb inmiddels ook door dat mensen zo'n tekst op kunnen vatten als dat je die er ook bij krijgt als je het aangeeft/vraagt/zegt..
Een vriendin van mij zou bii zo'n tekst denken, oh leuk als ik interesse heb zou ik dat er dus ook bij krijgen (voor de afgesproken prijs)

Ik zit er inmiddels bij at er tegen meerpijs/extra nog dit of dat bij te krijgen is. Ben je meteen duidelijk dat het er niet bij in zit.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 08:00

Volgens mij wist hij dat dondersgoed hoor, dat die afzuigkap er eventueel bij te koop was, maar probeerde hij hem er zo gratis bij te krijgen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 08:21

Altijd navragen. Wilt u hem met of zonder afzuigkap? Want dan wil ik er graag .... Voor hebben.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 09:11

Ja inderdaad. ik heb momenteel de advertenties aangepast... maar ik hoop niet dat hij straks komt... het is een buitenlander en kwam dreigend over.. Maargoed hopelijk geen gezeik ermee..

verder hebben we meerdere spullen op internet gezet en rkijg ik voor een kast van 400 nieuwprijs, een bod van 15 euro :')
hoofdprijs hoef ik niet maar 15 euro is wel heel schijntjes..

Ook een afzuiger op internet zelfde verhaal, mensen bieden 10 euro...
Nieuw vloerkleed, zelfde verhaal...
Ook een dressoirkast, mag weg voor 25 euro maar alleen maar gezeik en gezeur ermee, mensen die zich serieus voordoen maar uiteindelijk niet zijn..

** ZUCHT** -O-

Ooit komt er wel een serieus iemand...

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 10:08

Verdrietig/raar verhaal:

Ik was op zoek naar een verzorgpony en kwam bij een leuk paard, king. De adverteerder heette fleur sophie en ze reageerde wel een beetje snel, iets van:

"Ik heb een paard king, hij is 9 je mag er op rijden hij is groot dus je mag er zeker op rijden als je spullen kapot maakt geen probleem wel nieuwe kopen aub, ik ben 18".
Nou dat vond ik een rare reactie voor een 18 jarige! Maar het klonk leuk dus ik begon vragen te stellen, kreeg ene nummer en we appten een tijdje lang, tot we een afspraak maakte, bij een manege in de buurt waar het paard stond.
Mijn moeder bracht me naar de manege en het zag eruit als een geweldige manege, alleen kwam er helemaal niemand. Nul.
We waren aan het wachten en rondkijken maar na 20 minuten gaven we het op, we belden haar en appte haar, en ze was ook online op WhatsApp. Dus ik appte haar maar ze negeerde het en reageerde niet. Terug naar huis en nooit meer iets van gehoord...

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 10:52

Arabier schreef:
Verdrietig/raar verhaal:

Ik was op zoek naar een verzorgpony en kwam bij een leuk paard, king. De adverteerder heette fleur sophie en ze reageerde wel een beetje snel, iets van:

"Ik heb een paard king, hij is 9 je mag er op rijden hij is groot dus je mag er zeker op rijden als je spullen kapot maakt geen probleem wel nieuwe kopen aub, ik ben 18".
Nou dat vond ik een rare reactie voor een 18 jarige! Maar het klonk leuk dus ik begon vragen te stellen, kreeg ene nummer en we appten een tijdje lang, tot we een afspraak maakte, bij een manege in de buurt waar het paard stond.
Mijn moeder bracht me naar de manege en het zag eruit als een geweldige manege, alleen kwam er helemaal niemand. Nul.
We waren aan het wachten en rondkijken maar na 20 minuten gaven we het op, we belden haar en appte haar, en ze was ook online op WhatsApp. Dus ik appte haar maar ze negeerde het en reageerde niet. Terug naar huis en nooit meer iets van gehoord...

Wat ontzettend kinderachtig...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 10:58

Stond zeker ook geen paard met de naam King?
Vreemd hoor, en ook erg jammer!!

Ik ben juist blij als ik eindelijk reacties krijg op mijn verzorgers-oproepjes! Maar mijn paarden staan dan ook niet in een stad maar buitenaf, velen vinden het te ver fietsen (vanuit de stad c.a. 30 minuten, voor mij is 2 dorpen verderop ook al 50 minuten enkele reis op de fiets als alles mee zit) of de bus te duur.. Ik kan me voorstellen dat dit soort ervaringen verzorgers ook terughoudend maken!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-09-17 11:13, in het totaal 1 keer bewerkt