Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 08:31

Je kan hem inderdaad beter ook uit je hoofd gaan zetten. Dit is zo'n typisch geval dat nooit meer iets gaat laten horen, maar niet durft te zeggen dat hij geen interesse heeft in jou.

En misschien neemt hij over een paar weken weer ineens contact op hoor, dat kan, maar dat is dan wrs omdat hij al die tijd met anderen gedate heeft waar niks is uitgekomen.

Als je aan iemand moet trekken is het einde verhaal. Inderdaad beter om hier aan te wennen als je wil blijven Tinderen, anders ga je veel tijd verspillen aan mensen die het niet waard zijn. Ik vind met iemand bezig zijn in je hoofd namelijk ook tijdverspilling, want je staat niet open voor die ene leukerd die langskomt die misschien wel oprecht geïnteresseerd is.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 10:13

En dan nog, of het nou serieus bedoeld was of alleen voor de leuk, ik zou me zo niet laten behandelen en de eer aan mezelf houden.
Doei en delete zo iemand. Niet de moeite waard.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 10:33

Ik denk dat hij inderdaad geen interesse heeft :=
Ik herken het van mezelf! Als ik iemand leuk vind, reageer ik ook snel op berichtjes. Vind ik ze toch wat 'minder' dan betrap ik mezelf op berichtjes negeren of het openen en reageren uitstellen..
Ook als je dan vraagt of ze nog willen afspreken, zullen ze dan ja zeggen omdat ze je niet willen kwetsen..
Maar helaas zegt zijn houding naar jou toe al genoeg :(

Lekker verder zoeken naar een leuke man! :D en zodra je die tegenkomt zul je het verschil merken :)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 10:34

Ik snap beide kanten wel. Als je iemand echt leuk vindt, dan wil je diegene niet zomaar laten gaan. Maar trekken aan een dood paard is ook niet goed voor jezelf, en je eigenwaarde. Motorman laat ook weinig van zich horen op het moment. Nou weet ik waarom, en waar hij druk mee is. Maar dan nog, ik pas er voor om er maar eindeloos aan te blijven sleuren, en dat alles van mij af moet komen. Graag of niet, en als je het te druk hebt voor mij, dan :evaw: Hoe leuk, sexy en tof hij ook is. Is niet leuk, maar soit...

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 10:49

Ik geloof in acties en niet in woorden. :j
Dat druk zijn ken ik... Heb een ex gehad die ook continu druk had en mij niks stuurde en blablabla. Ik dacht toen: oh hij zal het wel echt druk hebben dus ik laat hem wel met rust.

Ik heb nu een vriend die ook onwijs druk heeft, moet smorgens vroeg op en is pas savonds laat thuis. Maar ik krijg wel elke dag een appje of we bellen. Helaas is afspreken momenteel geen optie want hij zit in The UK :+ Maar dan nog is dit voor mij een heel verschil... Alleen ik ga nooit meer beginnen aan een LAT relatie, ik ben daar niet voor gemaakt. Werkt voor mij totaal niet.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 10:57

Moeilijk Uhnee, maar sluit me wel grotendeels aan bij de anderen, als hij je echt leuk vind, dan mag hij het nog zo druk hebben een berichtje kost neit zoveel tijd.

Mijn vriend was/is een sociale ramp op vlak van communicatie (gsm wordt 2x/dag bekeken, fb 1x/week :? ) Maar hij stuurde zelfs een berichtje, wanneer ik niets meer van mij liet horen om zeker te zijn dat ik hem nog niet opgegeven had.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 12:28

Uhnee: Snap helemaal dat je het nog niet echt los kan laten.. Maar mijn ervaring is wel dat iemand die zegt 'te druk te zijn'. Eigenlijk bedoeld: Je bent geen prioriteit om tijd voor te maken...

Is imo echt excuus nummer 1, als je iemand leuk vind maak je daar tijd voor hoe druk je ook bent en anders spreek je een dastum af, bel je, of bericht je regelmatig. Druk is echt een heel slap excuus in de meeste gevallen.

MriJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 19:54

Ginger1991 schreef:
Vergeleken met jullie is het bij mij heel snel gegaan. 1.5 week geleden eerste date. Na de 1e date heb ik hem elke avond gezien en na een kleine week ben ik blijven slapen en ja ik ben er niet meer weggegaan :')
Het voelt gewoon goed en praten ook al over op vakantie en samenwonen.

Snel is niks mis mee!
15-2 eerste Date en nu net weer een iirtje in NL na een weekje mallorca.
Na 3 weken ofzo zaten we samen in Parijs en begin vogende maand gaan we officieel samenwonen (nu slaapt hij gewoon 4/5 nachtenin de week bij mij :') )

Gewoon van genieten! Zolang het goed voelt Is dat het ook!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 15:13

Vriendlief en ik hebben ook onze vakantie gepland voor komende zomer. Vind ik toch een hele stap weer. Overigens 4 maanden samen en ken m al bijna een half jaar. Nog steeds glitters <3

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 23:01

Nou dames... Na 2 maanden ongeveer proberen ben ik officieel weer vrijgezel.
wat een kopzorgen krijg ik van die gozer, man man man :(:)

Verder wel mee blijven lezen uiteraard. En wat een glitters dames!! (En wat bagger...)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 02:46

Morgen zie ik mijn date weer!

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 11:24

He wat balen Kelly! Dat was niet die via tinder toch? Ik krijg momenteel van iedere vent kopzorgen ik trek echt de complexe figuren aan ofzo.

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 12:33

Klopt Lougino. Thuis een hoop gezeik en dat kreeg ik elke x drie dubbel over me heen. Daaag

Over welke vent heb jij t? Je Brit of een ander gegadigde? Haha

Leuk al die glitters Robijntje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 13:49

Ja we hebben een beetje een rare week achter de rug samen qua afspreken dus ben benieuwd of ik 'm zo nog net zo leuk vind. Rijd voor het eerst met hem mee ook.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 21:15

Wat balen Kelly!
Ik heb wel weer een prima glitter weekend gehad. Nu weer even wachten tkt dinsdagavond tm woensdag en zaterdag naar de Efteling :):)

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 21:20

Queleens dat is nog eens een leuke date!
Voor iedereen trouwens, ik kwam er achter dat de Efteling een midsummer festival gaat houden. Tot middernacht kan je in alle attracties en een echt festival vanaf 6 of 7 uur dacht ik (rabobank klanten krijgen 5 euro korting).
Lijkt me ook super leuk als date als je elkaar al een beetje kent met vrienden of zo! :) of met bokt haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 22:08

Weer 7 uur samen doorgebracht en nu is ie net weg en merk nu toch wel serieuze kriebels op...

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 22:17

Ja een echte date is t niet. Ik ga als +1 mee bij bedrijfsuitje. Maar wel lekker. De efteling is dichtbij voor mij, gratis entree en food en wij hebben gegarandeerd een leuke dag haha ;)

Wat fijn jolijn!! :D

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 22:20

Britse dude spreek ik idd ook nog Kelly maar ja dat is meer vriendschap.. Heb nu 3 X afgesproken met een ander maar na die 3 X heeft hij het steeds zoooo druk dus ik zeg joh allemaal prima maar wil je nog verder ja of nee? En daar krijg je dan geen antwoord op, zo triest 33 jr maar nog steeds een puber, nou de groeten en succes! Dus mijn datehistorie wordt steeds langer :') maar om die van jou ben je dus ook niet al te verdrietig? Leuk Queelens veel plezier alvast, Efteling blijft toch leuk hè!

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 10:18

Ik had eigenlijk wel leuk nieuws, maar heb meelezers helaas :')
Ben in ieder geval verlost van Tinder haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 13:28

Meelezers? Wat irritant :+
Ik ben weer een beetje geland na m'n fantastisch rare date, haha :')
Nu is het een beetje tam... Zit wel leuk te chatten met een chirurg en het gaat als vanzelfsprekend over de bouquet romannetjes, wel grappig.

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 13:39

Irritant zeg Darah, hoe weet je dat eigenlijk? Heb geen idee, misschien heb ik ze ook wel zonder dat ik het weet haha.

Heb je die gast nog gesproken daarna Renee?

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 13:44

Jammer, nu moeten wij nieuwtjes missen :-D Maar meelezers kunnen idd irritant zijn. Heb er ook ooit gehad en is heel idioot uitgekomen. Intussen weet ik niet meer of ze nog volgen of niet en lig ik er ook niet meer van wakker.

Al een nieuwe date op het oog Renee?

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 15:02

Ik heb de meest bizarre meelezers (gehad) die je, je maar kunt bedenken. :Y
Maar vervelend Darah, maar wel leuk van je leuke nieuws!
Chirurgen krijg ik altijd lugubere gedachtes bij haha _O-

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 16:56

Wat een leuke vorderingen weer hier :).
Ik geloof dat ik inmiddels toch wel erg blij wordt van 'mijn scharrel, nee dit is echt niks serieus'...
Ken hem nu bijna 4 maanden en ben hem nog steeds niet beu of hij mij en heb eigenlijk stiekem toch wel heel vaak zin hem te zien *\%/*

Dat was eigenlijk niet de bedoeling >;)

Tinder in die maanden wel een x geopend, maar ik geloof dat ik er niet echt voor open sta nu >;)

Kennen jullie de app Happn ook?