Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 23:49

Selina schreef:
Als ik m'n eerste Bokt berichten terugkijk voel ik me echt een retard en heb ik medelijden met alle mensen die m'n topics hebben moeten aanzien :+

Oh hier ook! Ik deed vroeger alsof mn tantes paarden mijn paarden waren. Schaam me er echt zo voor, alles wat ik heb gezegd/gedaan :o :')

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 23:54

Amira_ schreef:
Selina schreef:
Als ik m'n eerste Bokt berichten terugkijk voel ik me echt een retard en heb ik medelijden met alle mensen die m'n topics hebben moeten aanzien :+

Oh hier ook! Ik deed vroeger alsof mn tantes paarden mijn paarden waren. Schaam me er echt zo voor, alles wat ik heb gezegd/gedaan :o :')

Maar jij was iets van 12, ik was 19 :+
Zei zelfs regelmatig 'me paardje' :brr:

Amira_

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 23:55

Oh dat is wel een stapje verder :')

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 07:28

Ik ben aan het oppassen op een hond van vrienden voor een week. Ik ben GEK op dieren, maar na 3 dagen weet ik alweer dat ik nooit eigen honden wil := dit beest wilt echt 24/7 aandacht en ik word er soms echt gek van :') (ok hij is ook totaal niet opgevoed wat t nog erger maakt)

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 16:43

Mijn confession; Ik vind het heeerlijk om lekkere hersenloze, simpele spellen te spelen, voor kinderen... (Cars, Bob de Bouwer, etc... :o )

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 17:32

Ik ga vanavond lekker zwelgen in zelfmedelijden :')

[Heb niet de stage gekregen die ik heel graag wilde... en ik kan sowieso al bijna geen vacatures vinden. Als iemand iets weet voor een geschiedenisstudent hoor ik het heel graag..]

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 17:39

Ik vind mensen die niet stil zijn in stilte coupés zo achterlijk. Hoe moeilijk is het om je doppen open te doen, ff op het raam te kijken en dan ook even je hersens aan het werk te zetten en na te denken dat je hier dus stil bent?

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 17:42

Oké, inmiddels al 3 of 4 jaar geleden maar toch :Y)

Mijn ex vertelde mij dat hij "sinds kort" weer een vriendin had.
Het maakte mij eigenlijk niet uit maar ansich wel lief van hem dat hij het persoonlijk wilde vertellen.
Echter was het "sinds kort" daarom al "twee maanden" haha.
Hij heeft haar opgedragen al die tijd de relatie niet publiekelijk op FB te gooien.
Dusssss... toen ik het eíndelijk wist mocht het online.
Kreeg vlak daarna een berichtje van een vriendin, of al ik al wist dat ex een nieuwe vriendin had.
Ik stuurde terug "haha ja, is me net verteld, wat een burgertrutje, ze wil het officieel op FB".
Confession over confession: dat vind ik nog steeds. We waren verdorie 20, waarom hang je zo enorm aan een officiële status op FB?

Maargoed, dat leuke burgertrut tekstje heb ik dus naar ex gestuurd ipv naar die vriendin :')
Oeeeeeps, ik heb ervan gemaakt dat het ging om een meisje uit mijn klas.
Ik weet nog steeds niet of hij het door heeft gehad of niet. :+

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 18:22

Ik heb net een nieuwe tekentablet gekregen, prachtig ding. Nu het programma nog om mee te kunnen tekenen. :Y) Ik probeer dus op een niet zo nette manier een programma te krijgen, maar het mislukt steeds. Ik heb echt het gevoel dat dit karma is. _O- Maar ik heb geen geld om een programma te kopen :o

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 18:24

Summerfly schreef:
Ik heb net een nieuwe tekentablet gekregen, prachtig ding. Nu het programma nog om mee te kunnen tekenen. :Y) Ik probeer dus op een niet zo nette manier een programma te krijgen, maar het mislukt steeds. Ik heb echt het gevoel dat dit karma is. _O- Maar ik heb geen geld om een programma te kopen :o

Volgens mij kun je de eerste versie van ps legaal downloaden via hun site! Gimp is ook een prima alernatief :D

Gefeliciteerd!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 18:33

Photoshop bedoel je? PB mij maar.. ;)

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 18:52

Dankjewel UhNee :D
Het is overigens geen Photoshop want dat trekt mijn laptop niet, maar het is gelukt!

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 21:02

Ik mis het rijden op een manege best wel. Vooral de 'spanning' op wie je deze week weer moet. Zit er over te denken om weer op een manege te beginnen, maar dan zou ik moeten stoppen met mijn bijrijdpony en er zit ook niet echt een geschikte manege in de buurt..

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 21:42

Ik mis de manege juist niet. Heerlijk zelf doen wat ik wil, band opbouwen met paardje, best gezellige stalgenoten, kleine stal.

Vind je je bijrijdpaard zelf wel leuk? :)

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 22:14

Amira_ schreef:
Ik mis het rijden op een manege best wel. Vooral de 'spanning' op wie je deze week weer moet. Zit er over te denken om weer op een manege te beginnen, maar dan zou ik moeten stoppen met mijn bijrijdpony en er zit ook niet echt een geschikte manege in de buurt..

Ik heb dat ook!
Alleen kan ik nu helaas helemaal niet rijden...

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 22:27

Maanlicht schreef:
Amira_ schreef:

Ik heb dat ook!
Alleen kan ik nu helaas helemaal niet rijden...

Ik mis dat ook wel, omdat je toen zo lekker onbevangen kon rijden.. Nu heb ik altijd verantwoordelijkheid voor het paard, dus als je er buiten afvalt is je grootste zorg dat jouw paard daar over de weg loopt. En met springen bang zijn dat ie door de hindernis valt ofzo haha.

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 22:44

Ik mis de manege soms ook wel, vooral het feit dat ik in een grote binnenbak kon rijden en dat ik gewoon een uur lekker kan rijden/kletsen. Helaas helaas helaas, alles voor de bijrijdpony's hè :D (zonder gekheid, vind de bijrijdpony's leuker, maar jammer dat er geen binnenbak beschikbaar is :o)

Confession: we hebben pas voor de eerste keer in 8 jaar mijn kat geborsteld := en nee ze was er niet blij mee :')

Nog 1 in het kader van school: ik moet volgende week een balansverslag inleveren voor al de boeken die ik heb gelezen voor de mondeling in januari. Ik heb nog maar 4 van de 8 boeken uit :=

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 22:47

Confession: Ik vond cavia's altijd ontiegelijke rotbeesten totdat ik ze zelf kreeg.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 23:38

Confession:
als ik dan hoor dat 'mijn' onderwijsorganisatie alle begrip heeft voor onze groeiende leerling-instroom -want hoezee; vorig jaar kregen we nog taart van ze omdat we een "groei school" waren :roll: , maar vervolgens niet de middelen biedt om een 4e kleuterklas op te starten, dan zakt me de broek echt af. 'Tuurlijk joh; ik doe straks wel even een kleuterklas van 38+ en mijn collega's ook. Onderwijsassistenten? Neeee joh, we doen het wel alleen. Iedereen evenveel aandacht, 'kleine kringen', überhaupt aandacht en oh jee...3 broekplassers, 2 kralenplanken op de grond en 1,5 beker ranja? Jôh, geen probleem. Waar ik ze moet laten? Kweenie? Stapelen denk ik? Komt u van het bestuur even een weekje de klas draaien, in uw eentje?
Dan denk ik dus: WAAROM vind ik dat vak leuk?

(en natuurlijk weet ik het wel weer, als ik dan zomaar een knuffel krijg van een kind of een oprecht compliment van zo'n kleine smurf)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 01:41

Confession , mijn kachel lekt en 2 weken terug is net mijn ketel bijgevuld. Leuke gast veel te oud maar hij doet werk met zoveel plezier, vind het 'prachtig ' dat hij weer komen mag :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 11:42

Ik heb de luxe dat ik binnen 5 minuutjes op Utrecht centraal sta, lopend! :') Maar ik zie er nog enorm tegenop om er heen te lopen. Want het regent en ik haat paraplu's. :')

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 12:10

Mn ex crush was vanwege zn werk hier op tv en ik zat natuurlijk aan de buis gekluisterd. Gelijk alle gevoelens terug...

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 12:27

SpikkelFire schreef:
Mn ex crush was vanwege zn werk hier op tv en ik zat natuurlijk aan de buis gekluisterd. Gelijk alle gevoelens terug...

Dat had ik ook met m'n ex. Na een tijdje verdwijnen die gevoelens en komen er andere gevoelens naar boven. Althans, toch bij mij :')

Ik heb net een fles cola van het B-merk meegegeven aan m'n broer. Hij had een fles van het A-merk nodig voor bezoek, maar hij gaat deze gewoon overgieten in een lege fles _O-

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 12:31

Ik kan niet wachten tot die tijd is aan gebroken :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 13:25

Ik zit ziek op de bank allerlei sinterklaasintochten van vroeger te kijken, via youtube. O:)