Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
savannah030x schreef:Dat als je op een pinkassa draait er toch mensen met contant geld willen betalen terwijl er overal pinkassa staat met grote borden en dan boos worden als je zegt dat je hier alleen kan pinnen.
xPabloBokt schreef:Aan mijn vriend.
Ik wordt wakker met pijnscheuten in mijn rechterborst en het enige wat meneer op kan brengen is 'pak maar een paracetamol want ik kan zo niet slapen'.
Thanks for the consideration.
Ondertussen zit ik weer op de bank omdat ik niet meer in slaap kom door de pijn en snurkt meneer lekker verder.
Justme_Lisaa schreef:Aan het feit dat m'n moeder en ik eindelijk de knoop hebben doorgehakt om m'n paardenbeest in te laten slapen, nu mensen naar me toe komen of we hem niet beter op een weiland kunnen zetten. Want het is zo zielig voor hem.
Excuse me?! Alsof voor m'n lol afscheid neem van hem, als het anders kon had ik het anders gedaan.
Felicity2511 schreef:Justme_Lisaa schreef:Aan het feit dat m'n moeder en ik eindelijk de knoop hebben doorgehakt om m'n paardenbeest in te laten slapen, nu mensen naar me toe komen of we hem niet beter op een weiland kunnen zetten. Want het is zo zielig voor hem.
Excuse me?! Alsof voor m'n lol afscheid neem van hem, als het anders kon had ik het anders gedaan.
Heel herkenbaar! En dan ook nog erbij zeggen dat ik mijn paard aan hun moest schenken, zij paardlief een jaar de wei in zetten en dat ze daarna manegelessen bij hun kan lopen.
Serieus, manegelessen! Alsof je een paard voor niets laat inslapen.![]()
Heel veel sterkte! Je maakt niet voor niets zo'n moeilijke beslissing.![]()
Ik erger mij aan het feit dat het zo warm gaat worden op mijn verjaardag.
Helemaal gehad met die warmte. Geef mij de herfst maar!