Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

enefde

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 21:43

Ik vind het soms ook wel jammer van mn figuur hoor! Ik ben namelijk wel heel trots op mn kont. maar die broek zit zo ontzettend fijn dat me dat dan weer niks kan schelen. Volgende dag trek ik wel weer een rokje met panty aan als compensatie! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 21:44

MarlindeRooz schreef:
Ik doe beiden, jasjes, colbertjes, vesten etc. :=
Als rechten student zou je er netjes uit moeten zien, maar ik ga gewoon met een beatles shirt naar school, maar wel met een net horloge en ballerina's :)
En morgen weer in een colbertje en blouse, maar dan wel stoere laarsjes er onder.

Vind het heerlijk om stoer en netjes te combineren!

Zou niet snappen waarom je er als rechtenstudent netjes uit moet zien. Bij ons op de uni loopt iedereen in z'n kloffie. Rechtenstudent ofniet.

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 11:57

Rowdine schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ik doe beiden, jasjes, colbertjes, vesten etc. :=
Als rechten student zou je er netjes uit moeten zien, maar ik ga gewoon met een beatles shirt naar school, maar wel met een net horloge en ballerina's :)
En morgen weer in een colbertje en blouse, maar dan wel stoere laarsjes er onder.

Vind het heerlijk om stoer en netjes te combineren!

Zou niet snappen waarom je er als rechtenstudent netjes uit moet zien. Bij ons op de uni loopt iedereen in z'n kloffie. Rechtenstudent ofniet.

Ik studeer ook rechten, maar mooi niet dat ik in tenue de ville naar school ga. Alleen voor activiteiten wordt dat uit de kast gehaald. :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 12:00

Heb ooit een discussie gehad met iemand die ook rechten studeerde. Mijn mening is dat als je naar school achter een bankje moet gaan zitten dat ook kan in je gemakkelijke kloffie. Nou nee dus volgend haar. Je volgt Rechten met als doel advocate, die mensen hebben aanzien en moeten er netjes uitzien en blablabla. Als je in het werkveld staat of stage tot daar aan toe. Maar om nog net niet in een mantelpakje naar school te gaan...

Werd er ook nog op gedrukt dat ik op 'mijn richting' misschien wel in mijn kloffie kon rondlopen maar op rechten kon je dat echt niet maken. Nou ja zeg :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 12:14

Oh ik ben blij dat jij weer een keer reageert Saar, ik vond je blog altijd zo leuk maar wist niet meer hoe die heette haha. :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 12:15

Er netjes uit zien is niet verplicht nee... maar het wordt wel veel gedaan zie ik om me heen.

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 12:29

Hey Saar, leef jij ook nog :))

Tja, rechten studenten.. in Leiden wel netjes inderdaad, alle corps tutjes en balletjes, in colbert en overhemd. Bah :=

Colbertjes heb ik een gruwelijke hekel aan, past totaal niet bij mijn stijl. Vind het dan wel weer af en toe leuk om echt in kokerrok en hakken te gaan als ik naar een conferentie moet :)) Verder is het op mijn instituut al 'netjes' als de mannen niet hun Star Wars T-shirt aan hebben.. dus ja, val al snel op daar. Natuurwetenschappers hè :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 14:04

MarlindeRooz schreef:
Er netjes uit zien is niet verplicht nee... maar het wordt wel veel gedaan zie ik om me heen.

Wat een onzin. Je bent student, dan hoor je met een bierlucht en je kloffie aan in college te zitten, niet in een mantelpak. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 14:16

Mijn oude beste vriendinnetje studeert rechten in Leiden. Het was ook mijn droom; totdat ik van VWO5 naar Havo5 ging en ik iets anders moest gaan zoeken.. |( (haha nee, ik ben over dat trauma heen, hoor.)

Bij mijn opleiding gaan mensen ook helemaal niet zo netjes gekleed (human resource management), gewoon spijkerbroek, sneakers/laarsjes/uggs/whatever met een trui of een shirtje met leren jasje, echt iedereen heeft wel 1 of meerdere leren jasjes haha. Praktisch geen pumps (ja 1 meisje), geen jurkjes of rokjes eigenlijk, geen nette jasjes.. valt me flink mee. :j

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 15:07

Hallo allemaal,

Ik val zo maar even binnen! Zou ik hier iets mogen vragen over kleding? :D

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 15:07

Roos, wat een leuke dingen heb je gekocht! Heb dat rokje laatst ook gepast maar die zat bij mij helaas niet zo mooi.

Heb ook rechten gestudeerd maar bij ons zagen ze er ook niet zo netjes uit, bij bedrijfskunde daarentegen... :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 15:09

Ik studeer Nederlands, heb altijd mijn korte jurkjes aan met een lekker lang vest en bruine veterschoenen. Of Vans.

Ik heb trouwens mijn 1e bestelling bij Nelly gedaan! Het is nu 2 maanden uit met mijn ex die net zo lang was als ik. Ik heb dus nu hakken besteld. :')

Afbeelding

River Island beauties <3

En een nieuwe simpele black dress met mouwtjes.

Afbeelding

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 15:12

Oei moooi Lieveli! Het is dat ik al bijna dezelfde schoenen heb, anders zou ik ze ook bestellen :=

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 15:12

Haha goed bezig lieveli! Dat jurkje is ook heel leuk!

Ik ga meestal niet zo chique:

Afbeelding

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 15:15

Ik heb ze vannacht trouwens besteld, is mijn Nelly pakketje dan vrijdag hier?

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 15:16

Is jouw avatar veranderd Lieveli?
Dat jurkje is ook heel erg mijn smaak :j

Qua kleding, ik studeer Accountancy en trek daarvoor niets anders aan hoor. Ik zie er altijd al redelijk netjes uit, op een mini decolleté na nooit iets aanstootgevends :+ Maar voor de komende borrels, netwerkdingen etc etc moet ik nog wel een paar mooie jurkjes en wat nette hakken kopen, speciale gelegenheden spul dus. Het gros van mijn klas komt in zijn nep armani jeans, adidas vest en gucci schoenen naar school, dus veel aandacht aan een net uiterlijk wordt er bij ons niet besteed :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 15:17

Ja haha, je bent de eerste die het ziet :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 15:20

Laurie schreef:
Roos, wat een leuke dingen heb je gekocht! Heb dat rokje laatst ook gepast maar die zat bij mij helaas niet zo mooi.

Heb ook rechten gestudeerd maar bij ons zagen ze er ook niet zo netjes uit, bij bedrijfskunde daarentegen... :D

Ik doe nu dus het propedeuse jaar Bedrijfskunde en bij ons zien ze er helemaal niet netjes uit.. :')

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 15:26

Jij zit ook op de HAN he? Ooh ik vond het in m'n eerste jaar echt heel erg, allemaal lakschoentjes enzo. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 15:32

Ja, ik zit ook op de HAN, in Nijmegen! Ik heb dan waarschijnlijk geluk met mijn klas haha, totaal geen kakkers eigenlijk! Ja misschien 2-3 meisjes, maar ik heb een klas met 30 mensen ongeveer, dus valt flink mee. :))

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 17:11

Meiden, ik heb jullie hulp eventjes nodig.
Ik ben op zoek naar tops die hoog gesloten zijn. Kan ze nergens vinden.

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 17:40

Davinia_ schreef:
Meiden, ik heb jullie hulp eventjes nodig.
Ik ben op zoek naar tops die hoog gesloten zijn. Kan ze nergens vinden.

Hoe hoog is hoog?
H&M heeft een aantal hoge ronde halzen, peplum ook.

http://www.hm.com/nl/product/33720?arti ... pOrigin=SA
http://www.hm.com/nl/product/40037?arti ... pOrigin=SA
http://www.hm.com/nl/product/44109?article=44109-C
http://www.hm.com/nl/product/29438?article=29438-A
http://www.hm.com/nl/product/40546?article=40546-B

http://www.asos.com/Women/Tops/Blouses/ ... Cat_Header
heeft veel hoogs.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 17:54

Dank je daisy! Die met peplum zoek ik inderdaad maar dan basic en zonder peplum.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 18:00

Hier ook een HAN bedrijfskunde (2e jaars) student en moet zeggen dat t heel wisselend is bij ons in de klas. Vaak sneakers, spijkerbroek, blouse/tshirt/trui. Voor presentaties en modelingen komt iedereen wel echt strak gekleed. Dr loopt niemand rond in zn joggingpak maar verder zie je echt alles voorbij komen hoor :D

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 18:05