Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Ik doe beiden, jasjes, colbertjes, vesten etc.![]()
Als rechten student zou je er netjes uit moeten zien, maar ik ga gewoon met een beatles shirt naar school, maar wel met een net horloge en ballerina's
En morgen weer in een colbertje en blouse, maar dan wel stoere laarsjes er onder.
Vind het heerlijk om stoer en netjes te combineren!
Rowdine schreef:MarlindeRooz schreef:Ik doe beiden, jasjes, colbertjes, vesten etc.![]()
Als rechten student zou je er netjes uit moeten zien, maar ik ga gewoon met een beatles shirt naar school, maar wel met een net horloge en ballerina's
En morgen weer in een colbertje en blouse, maar dan wel stoere laarsjes er onder.
Vind het heerlijk om stoer en netjes te combineren!
Zou niet snappen waarom je er als rechtenstudent netjes uit moet zien. Bij ons op de uni loopt iedereen in z'n kloffie. Rechtenstudent ofniet.
Laurie schreef:Roos, wat een leuke dingen heb je gekocht! Heb dat rokje laatst ook gepast maar die zat bij mij helaas niet zo mooi.
Heb ook rechten gestudeerd maar bij ons zagen ze er ook niet zo netjes uit, bij bedrijfskunde daarentegen...
Davinia_ schreef:Meiden, ik heb jullie hulp eventjes nodig.
Ik ben op zoek naar tops die hoog gesloten zijn. Kan ze nergens vinden.
Davinia_ schreef:Dank je daisy! Die met peplum zoek ik inderdaad maar dan basic en zonder peplum.