Jaaa hier valt ook een frisse zachte bui.Temperatuur is heerlijk! Ach als je wat wilt doen,moet je dat tussen de buien door doen. En de zomer? die begint gewoon zoals elk jaar pas in Aug. en Sept.
Vanochtend voor ik ook maar iets anders deed, naar stal gereden om mijn paard haar regendek om te doen. Ik ben niet zo'n pietlut, maar 13°, wind 5Bft, en regen (met nog meer verwacht) vond ik een beetje tè. Het is ongeveer 750m naar het land, dus ik pak de fiets. Regendek achterop onder de binders en ga op pad... tegen de wind in, door de modder en/of het hoge gras met een fiets met alleen de 3e versnelling... Stukje gaan lopen, weer fietsen... Aangekomen, zet fiets neer... geen deken... zucht... terug"fietsen".... Ja hoor, natuurlijk helemaal in het begin al verloren. Toen maar gaan lopen, duurde misschien iets langer, maar kostte minder moeite! Paard blij gemaakt met deken, snoepje en weer naar huis. Nu zit ik thuis en het hóóst! Ik ben blij dat ik even gegaan ben.
gohya
Geplaatst: 23-06-13 10:46
De zon laat zich af en toe zien hier. Het is ook al een poosje droog.
Hier is nu het zonnetje doorgekomen! Maar het waait nog wel heel hard en volgens mij hebben we niet de laatste regen gehad vandaag... Toch ga ik straks rijden! Regen of niet! Paard moet bewegen, dan worden we maar nat.