Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jibbel schreef:Volgens mij moet je even googlen..de wereld vergaat niet en wij gaan niet dood. Er breekt alleen een nieuwe cyclus aan. De 5e waarin de mannelijke, vrouwelijke en alle elementen samen komen. Hierdoor zouden we in een hogere staat komen en meer rust en vrede krijgen. Alleen op de weg naar deze cyclus toe krijgen we enorm veel ellende op ons bord.
Schuilkelders etc. zijn dus niet nodig hor!
Irma_Maandag schreef:Dat van die ijstijden geloof ik ook;
momenteel zitten we in een interglaciaal tijdperk, welke over heel veel jaren langzaam weer overgaat in een ijstijd, enz. Een natuurlijk, niet te stuiten proces.
lindake schreef:Ows. Dan gaan we het over 4 jaar misschien allemaal heel koud hebben
.
Irma_Maandag schreef:Dat van die ijstijden geloof ik ook;
momenteel zitten we in een interglaciaal tijdperk, welke over heel veel jaren langzaam weer overgaat in een ijstijd, enz. Een natuurlijk, niet te stuiten proces.
lindake schreef:Irma_Maandag schreef:Dat van die ijstijden geloof ik ook;
Ows. Dan gaan we het over 4 jaar misschien allemaal heel koud hebben
.
blokje schreef:Tjah dan gaan we dood....
Als dat ons lot is.
katiavl schreef:http://www.hln.be/hln/nl/2656/Global-Wa ... nal-.dhtml
4 jaar is zelfs nog te langEINDE VAN DE WERELD OM 10 SEPTEMBER! Geniet er nog maar van
lindake schreef:Irma_Maandag schreef:Dat van die ijstijden geloof ik ook;
Ows. Dan gaan we het over 4 jaar misschien allemaal heel koud hebben
.
Pluizebolpum schreef:blokje schreef:Tjah dan gaan we dood....
Als dat ons lot is.
Dat is sowieso je lot, vroeg of laat...katiavl schreef:http://www.hln.be/hln/nl/2656/Global-Wa ... nal-.dhtml
4 jaar is zelfs nog te langEINDE VAN DE WERELD OM 10 SEPTEMBER! Geniet er nog maar van