Over 4jaar mensheid weg!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Keedie

Re: Over 4jaar mensheid weg!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 10:11

Ik maakte iig maar een grapje over dat schuilkeldertje bouwen.
Knipoog

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 10:52

Er zit vast wel een kern van waarheid in Lachen We zijn namelijk wel weer opweg naar een nieuwe ijstijd. We zitten nu op een piek, een periode van extremen. Doen de mensen keurig in mee Haha! En we gaan weer naar de ijstijd. En dan wordt het weer een periode van extremen. Kijk maar naar de 'levenscyclus' van de aarde. We gaan van ijstijd naar ijstijd Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 10:55

En wij maar denken dat we dat met spaarlampen kunnen tegenhouden.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 10:56

Dat denk ik dus ook altijd - er wordt ontieglijk moeilijk gedaan dat we de aarde vermoorden, maar dit is een normaal gegeven...

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 10:58

Ik denk dat de vreselijke bult aan mensen die er zijn om de aarde maken dan de perioden van extremen nog extremer worden. Dus goed is het zeker niet dat we met zo veel zijn. Waren we met de helft minder gaat het vast allemaal 'gemoedelijker'

Maar het tegenhouden met spaarlampen lukt idd niet Haha! Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat ik die niet heb, passen niet bij mijn lamp Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 11:39

Foei Machie, je helpt de aarde om zeep Haha!. Maar eerlijk gezegd denk ik dat het smelten van de poolkappen enzo eerder te maken heeft met precessie en cyclus van de aarde, dan met co2 uitstoot. Sinds de industriele revolutie waar we begonnen met vieze zware industrie, hebben we enorme stappen gemaakt in schoner en zuiniger,maar het heeft niet mogen baten.

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 11:40

Jibbel schreef:
Volgens mij moet je even googlen..de wereld vergaat niet en wij gaan niet dood. Er breekt alleen een nieuwe cyclus aan. De 5e waarin de mannelijke, vrouwelijke en alle elementen samen komen. Hierdoor zouden we in een hogere staat komen en meer rust en vrede krijgen. Alleen op de weg naar deze cyclus toe krijgen we enorm veel ellende op ons bord.

Schuilkelders etc. zijn dus niet nodig hor! Knipoog

We gaan de zesde cyclus in. En hierover is er in de Maya kaleder niets te vinden, vandaar de meest idiote rampscenario's...

Irma_Maandag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 11:41

Dat van die ijstijden geloof ik ook;
momenteel zitten we in een interglaciaal tijdperk, welke over heel veel jaren langzaam weer overgaat in een ijstijd, enz. Een natuurlijk, niet te stuiten proces.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 11:42

Mmmm.. Clown

Zou wel een hoop gezeur oplossen, veroorzaakt door mensen. Bloos

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 13:13

Irma_Maandag schreef:
momenteel zitten we in een interglaciaal tijdperk, welke over heel veel jaren langzaam weer overgaat in een ijstijd, enz. Een natuurlijk, niet te stuiten proces.

Ows Boos!. Dan gaan we het over 4 jaar misschien allemaal heel koud hebben Verdrietig.

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 13:53

lindake schreef:
Ows Boos!. Dan gaan we het over 4 jaar misschien allemaal heel koud hebben Verdrietig.

Je moet het niet allemaal geloven hoor. Lachen

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 14:31

Irma_Maandag schreef:

Was ook ooit eens een docu over op NG, dacht ik. Dat we idd tussen twee ijstijden in zitten en dat het weer kouder gaat worden. Zal verdorie tijd worden ook! Ben die lauwe winters meer dan zat...
(maar wedden dat we over 4 jaar écht niet al in een diepvries zitten? het is geen 'Day after Tomorrow', zo snel gaat dat niet in het eggie)
Maar het klonk evengoed wel geloofwaardig, daar niet van.

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 14:55

whaa dat word wat de ijstijd? Haha! ben al zo'n mietje hehehe en wij maar klagen bij -1 brrrrrrrrr wat is het koud!
hehe Bloos worden we allemaal eskimo's straks Haha! Tong uitsteken Tong uitsteken haha

nee ik geloofd het niet allemaal maja ik laat het ove rmij heen komen en zie vanzelf;)
nu lekker van me leventje genieten..

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 14:56

lindake schreef:
Irma_Maandag schreef:

Voor sommige kledingmaatschapijen is dat een droom! Haha!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 15:00

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 15:03

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-07-23 15:18, in het totaal 1 keer bewerkt

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 15:44

Huilen van het lachen

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 15:45

Tjah dan gaan we dood....
Als dat ons lot is. Vork

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 16:29

blokje schreef:
Als dat ons lot is. Vork

Dat is sowieso je lot, vroeg of laat...

katiavl schreef:
http://www.hln.be/hln/nl/2656/Global-Wa ... nal-.dhtml

4 jaar is zelfs nog te lang Huilen van het lachen EINDE VAN DE WERELD OM 10 SEPTEMBER! Geniet er nog maar van Clown

Mooi, dan hoef ik geen avondwinkeldienst te draaien op de elfde, scheelt weer...
Was een hele tijd terug op De Wereld Draait Door (hoe toepasselijk in dit verband) zo'n meneer die daarover uitlegde. Volgens hem zou het wel meevallen met die zwarte gaten en einde van de wereld ideeen.
Maar net als met kometen e.d., je doet er toch niets tegen, als het gebeurt dan gebeurt het, of het gebeurt niet en wordt het toch de elfde...of 2013.
(alleen he, laat ik nu al jaren het gevoel hebben dat ik de 40 niet ga halen, ben nu 37...spooky!!!)

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 16:33

mr wie zegt dat een zwart gat de wereld vernietigt? is er ooit al iemand in geweest? Denk het niet! Dus hoe weten ze dan dat een zwart gat iets opzuigt en vernietigt.. misschien word het wel opgezogen naar een andere dimensie. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 16:36

Ja ze gaan vast iets doen waarvan ze denken dat iedereen dood gaat Pling Clown

Amandie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 16:42

Ik geloof er niets van Clown

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 16:45

lindake schreef:
Irma_Maandag schreef:

Uhm.. zo snel gaat dat niet hoor Clown Daar gaan duizenden zo niet miljoenen jaren overheen Vork

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 16:53

Dat de aarde aan het kantelen is geloof ik, dat daarmee de nodige natuurrampen gepaard gaan geloof ik ook en dat wij mensen de wereld verpeste geloof ik ook, maar dat we allemaal dood gaan geloof ik niet. Ik zeg altijd maar er is er maar 1 die dat weet Knipoog

Als het je tijd is ga je.

De mensen die alles helemaal geloven (die man die o.a het verhaal in de telegraaf schreef) zoeken gewoon naar bevestigingen. Natuurramp... ja zie je dat wordt beschreven blablabla. Nou 200 jaar geleden hadden ze nog geen tv en geen internet en kon je niet even opzoeken wat er aan de andere kant van de wereld gebeurde. De media voorziet je nu van al die informatie. Vroeger wist je net wat er aan het einde van je straat zich afspeelde.

Dus die rampen zijn er tig jaren geleden ook echt wel geweest.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 17:05

Pluizebolpum schreef:
blokje schreef:
Als dat ons lot is. Vork

Dat is sowieso je lot, vroeg of laat...

katiavl schreef:
http://www.hln.be/hln/nl/2656/Global-Wa ... nal-.dhtml

4 jaar is zelfs nog te lang Huilen van het lachen EINDE VAN DE WERELD OM 10 SEPTEMBER! Geniet er nog maar van Clown

Mooi, dan hoef ik geen avondwinkeldienst te draaien op de elfde, scheelt weer...
quote]

Boehoe ik moet de 13e naar portugal op vakantie!!!! Tong uitsteken .