Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
_Tara_ schreef:Ik vind ook dat het gewoon goed moet komen. We zijn nou al 22 pagina's lang bezig te verzinnen hoe je contact moet krijgen met die jongen, dan moet het nu gewoon lukken
_Tara_ schreef:Ach ik zou 't zelf ook allemaal niet durven hoor, vooral als je iemand echt heel erg leuk vindt. Ben je vaak bang om afgewezen te worden blabla. Al heb ik er achteraf vaker spijt van als ik iets niet gedaan heb dan wanneer ik het wel gedaan heb

prom schreef:moet ik het anders voor je vragen aan die beheerder van hyves???
prom schreef:goeie????

hihi )
dusja... maar hij leek me het aardigst..
die tim..
prom schreef:afwachten maar...

prom schreef:haha die leek mij het meest aardig, en iemand die wel zou reageren? maar mss zit ik ernaast haha niet te hopen..

ik kom naar uden!!!!!
hahaha prom schreef:maar even sirieus.. die nick is wel heul knap..ik kom naar uden!!!!!
hahaha

hahaha Chris_Fire schreef:ik ga dit volgen
moet toch een keer goedkomen. Ben benieuwd of die Tim reageert!

prom schreef:hah jah ik zag,, heb even alle mense van trendstore na getrokke, maar niemand heeft hem in zijn vrienden lijst staan...
reageert die tim niet, neem ik een ander..hahaha

Nagini schreef:No offence.. en wat doe je nou als die Tim het verhaaltje vertelt aan David en hij zoiets heeft van.. ik ken jou niet van vroeger?
Naja ik ben niet zo van dat ik vraag de msn voor de vriendin van blabla want dan voeg je uiteindelijk toe en dan krijg je vaker vind ik van die ongemakkelijke situaties.