Ruzie met Vodafone...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Claire

Re: Ruzie met Vodafone...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 09:10

Hmm, echt raar saskia, ik zou het gewoon ergens bij melden.. Misschien bij tros idd?

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-09 09:21

Tja... ik vind het zo'n gezeik allemaal...
Ik vind het gewoon raar dat IK allemaal moeite moet doen terwijl HUN fouten maken... zucht!

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 16:28

Ik heb ook een abbonement bij Vodafone, bijna 2 jaar. In Oktober is ie eindelijk afgelopen want sinds ik Vodafone hebt klopt er ook het een en ander niet. Ik kreeg bijv vaak al rekeningen terwijl er niet eens een maand tussen zat (bijv 1 rekening, en 2 weken daarna alweer de volgende), en dan bedragen die ook helemaal niet klopte; zoveel kon ik echt niet gebelt hebben!
Ik kreeg een halfjaar terug een rekening van 200 euro, ik had die maand wel meer gebelt dan normaal maar 200 euro kon echt niet kloppen, dus ik opgebelt naar Vodafone; ja het klopte toch echt wel, ze zag dat ik heel veel had gesmst en toen adviseerde ze mij om een smsbundel te nemen voor 10 euro per maand voor 1000 smsjes. Ik gedaan, maar sinds die smsbundel merk ik geen verschil. Ik blijf hele hoge rekeningen krijgen die niet kloppen.
Soms krijg ik ook ineens een smsje binnen dat de vacature is mislukt en of ik voor een bepaalde datum zoveel wil overmaken anders word me abbo geblokkeerd. Terwijl ik dan niet eens van tevoren een rekening heb binnengekregen.
Daarvoor wou ik ze bellen maar het was elke keer zeer druk dus kwam ik elke keer in de wacht te staan, zo een paar keer van 10 minuten lang! Ja zo weten ze mijn rekeningen wel hartstikke hoog te maken ja! Dus ik vervolgens een mailtje gestuurd en daarin uitgelegt dat het een en het ander niet klopte. Kreeg een mail terug dat dat toch echt wel zo was en dat ze dit verder niet per mail konde bespreken, ik moest maar bellen.
En dan vervolgens weer zolang in de wacht staan zeker! Dacht het niet...
Ik heb er verder niet veel meer aangedaan, me eigen schuld maar in Juli kan ik mijn abbonement eindelijk afzeggen en dan wil ik daarna ook NOOIT meer een abbonement bij Vodafone.
Zelfs hier in een aantal telefoonwinkels zeggen ze dat Vodafone vaak niet klopt en dat ze de boel bedriegen.

Ik weet niet zo goed wat je hieraan moet doen maar iig contact op blijven nemen met ze.
Ik weet iig wel dat Vodafone bijna nooit klopt en dat ze bedriegers zijn!
Je hebt weinig aan mijn verhaal maar ik heb het zelf ook dus ik dacht laat ik het maar even vertellen, je bent iig niet de enigste die hier problemen mee heeft.. ligt dus duidelijk aan Vodafone zelf!

Succes ermee

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 16:34

Saskia9 schreef:
Ik heb vorige keer mijn rekening moeten verlagen omdat ik zo weinig belde.

Tegen mij zeiden ze dat dat niet kon?

Ik heb ook meestal heel veel over. Aangezien mijn abo bijna verloopt zit ik weer te rekenen.
Op zich heb ik niet veel problemen na V -alleen rond de 5 euro buiten mn tegoed, onzin~! }> - maar ik wil dus eigenlijk een goedkoper abo. Een vriendelijke meneer van V vertelde mij laatst dat dat niet kon.
Verhogen kan weer wel... :roll:

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 16:38

Verlagen kan wel hoor, maar dat kost alleen administratie kosten.

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 16:47

Als ik daar wat mee opschiet, heb ik daar geen problemen mee.
Wat ik wel eigenaardig vind is dat ze zeggen dat het niet mogelijk is...

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 16:52

amanda2 schreef:
Als ik daar wat mee opschiet, heb ik daar geen problemen mee.
Wat ik wel eigenaardig vind is dat ze zeggen dat het niet mogelijk is...

Vreemd, ik heb het al een paar keer gevraagd en mij vertelde ze dat verhogen gratis is, maar verlagen niet omdat ze dan administatie kosten in rekening brengen a 20 euro.
Maar heb het steeds zo gelaten. :+

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 16:52

Moelie schreef:
ik moest maar bellen.
En dan vervolgens weer zolang in de wacht staan zeker! Dacht het niet...

Het doet echt wonderen om naar een Vodafone winkel te gaan; jou verhaal is echt wel extreem en gewoon niet eerder weggaan voordat je (goed) geholpen wordt, en er wat geregeld is.

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 17:02

@kristie: Dat is inderdaad een goed idee!