Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
doerakje schreef:nou ik rook niet en ik vind het super!!
Chiqa schreef:TriestMeneer vraagt gewoon om een vuurtje, zoals jij mss een keer om een kopje suiker zou vragen waar gaat dit heen, is toch een hele normale vraag
Chiqa schreef:Dan blijf je toch lekker binnen met je kind, of die je d'r zo'n zijltje op?
orri schreef:Ik vraag vreemden niet midden op straat om een kopje suiker nee
Snoevie schreef:de moeder van mijn ex vriend bleef zwaar roken tijdens haar zwangerschap,het is aangetoond dat hij daardoor allerlei allergieeen heeft ontwikkeld,en een veel te laag geboorte gewicht had terwijl hij niet te vroeg was.
hij heeft ook erg slechte ogen,al konden ze niet met 100% zekerheid aantonen dat dat ook door het roken kwam.
meer dan genoeg reden om niet eens te willen roken waar een zwanger iemand of een kind bij is
Lielle schreef:het kan aan mij liggen maar ik kom zweet- en scheetlucht ook niet tegen op het werk of op andere locaties waar niet gerookt wordt.
Lielle schreef:het kan aan mij liggen maar ik kom zweet- en scheetlucht ook niet tegen op het werk of op andere locaties waar niet gerookt wordt.
PollyB schreef:Lielle schreef:het kan aan mij liggen maar ik kom zweet- en scheetlucht ook niet tegen op het werk of op andere locaties waar niet gerookt wordt.
Dansen ze bij jou op het werk ook ?
katiavl schreef:Op universiteit de staanpracticumzalen zijn vaak veel warmer dan op restaurant plus nog een witte jas, en je staat echt dicht op elkaar. En dat voor soms vijf uur
Stinken doe je ook niet hoor