Brittol schreef:Is algemeenheid eigenlijk wel een woord?
Citaat:al·ge·meen·heid (de ~ (v.), -heden)
1 het algemeen-zijn => generaliteit, universalisme, universaliteit
2 algemene, vage beschouwing, uitspraak => gemeenplaats
bron: www.vandale.nl
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Brittol schreef:Is algemeenheid eigenlijk wel een woord?
Citaat:al·ge·meen·heid (de ~ (v.), -heden)
1 het algemeen-zijn => generaliteit, universalisme, universaliteit
2 algemene, vage beschouwing, uitspraak => gemeenplaats
Citaat:nou voor mij is dat geen leesbaar abn.
x_tico schreef:Jezus, iedereen zeikt hier.
Als wij willen staken dan doen we dat.
waar bemoei je je mee, jezus..
CtjeLief schreef:Citaat:nou voor mij is dat geen leesbaar abn.
Dat ligt dan aan jezelf, want het is prima ABN en goed leesbaar! Ik ga er ook helemaal in mee. Verder: volgens mij staakt 90 % mee 'om het staken' en kan zijn/haar mening niet met goede argumenten onderbouwen. Paar uurtjes meer les en meteen lopen miepen. En inderdaad, dat wordt nog wat als jullie scholieren fulltime moeten gaan werken in de toekomst, wordt het dan oorlog?
De jongeren van tegenwoordig zijn veel te 'verwend' en daarom ook de problematiek van tegenwoordig. Ik vind dat er strenger toezicht moet komen van zowel onderwijs als ouders.
Mii_Jessica schreef:Als ze wat strenger zouden worden zou het niet eens nodig zijn extra uren. Ze moeten gewoon alles eens nuttig opvullen dan heeft het zin
x_tico schreef:CtjeLief schreef:
Dat ligt dan aan jezelf, want het is prima ABN en goed leesbaar! Ik ga er ook helemaal in mee. Verder: volgens mij staakt 90 % mee 'om het staken' en kan zijn/haar mening niet met goede argumenten onderbouwen. Paar uurtjes meer les en meteen lopen miepen. En inderdaad, dat wordt nog wat als jullie scholieren fulltime moeten gaan werken in de toekomst, wordt het dan oorlog?
De jongeren van tegenwoordig zijn veel te 'verwend' en daarom ook de problematiek van tegenwoordig. Ik vind dat er strenger toezicht moet komen van zowel onderwijs als ouders.
ik heb al gezegt, als jij op school zou zitten nou.
dna zou je anders denken.
Citaat:ik heb al gezegt, als jij op school zou zitten nou.
dna zou je anders denken
katiavl schreef:Ik zit op univrsiteit, ik heb hier meer uren te besteden dan jullie. Niet de spreken van de moeilijkheidsgraad, en niet alle lessen worden op het zelfde niveau gegeven. Toen ik nog in het secundair zat had, ik meer lessen dan jullie met de verhoging, en geen tussenuren
CtjeLief schreef:Citaat:ik heb al gezegt, als jij op school zou zitten nou.
dna zou je anders denken
Roep dat maar niet te snel.. Tussenuren kunnen nooit 100% worden voorkomen, omdat je nu eenmaal te maken hebt met verschillende lessen/docenten/klassen etc. Ik ben nu bezig met het laatste jaar van mijn studie op de HBO en ook ik heb te maken met tussenuren. In plaats van daarover te zeuren en een hoop zelfmedelijden op te wekkken, pak ik in die tussenuren mijn boeken, en ga aan de slag met huiswerk of ik ga mijn stof doorlezen. scheelt me weer huiswerk. (en dat deed ik ook op de middelbare school, want ook toen had ik veel tussenuren, jullie zijn ECHT niet de enige in deze tijd hoor!) Mensen zoeken altijd een reden om te klagen en om zielig te doen, in plaats van het 'probleem' een positieve draai te geven.
Die stakingen? Grote onzin!
x_tico schreef:CtjeLief schreef:Roep dat maar niet te snel.. Tussenuren kunnen nooit 100% worden voorkomen, omdat je nu eenmaal te maken hebt met verschillende lessen/docenten/klassen etc. Ik ben nu bezig met het laatste jaar van mijn studie op de HBO en ook ik heb te maken met tussenuren. In plaats van daarover te zeuren en een hoop zelfmedelijden op te wekkken, pak ik in die tussenuren mijn boeken, en ga aan de slag met huiswerk of ik ga mijn stof doorlezen. scheelt me weer huiswerk. (en dat deed ik ook op de middelbare school, want ook toen had ik veel tussenuren, jullie zijn ECHT niet de enige in deze tijd hoor!) Mensen zoeken altijd een reden om te klagen en om zielig te doen, in plaats van het 'probleem' een positieve draai te geven.
Die stakingen? Grote onzin!
Ja maar zo zijn wij niet dat we onze boeken pakken en gaan lopen leren.
nee zo bent ik niet.
CtjeLief schreef:Dan moet er ook niet worden gezeurd over nutteloze tussenuren, als je WEL de mogelijkheid hebt ze te benutten! Want zo kun je over ALLES wel gaan zeuren en gaan staken..
fixture schreef:ik kan het op school niet opbrengen in een tussenuur te gaan leren