Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hopla schreef:Ik begrijp dat er mensen zijn die hier hun hebben en houwe op tafel gooien. Daar is het het topic voor.
Maar ik kom als ik voor mijn ontspanning aan het bokken ben steeds die 'zielige' verhalen tegen.
En daar zit ik niet op te wachten.
Je moest eens weten wat ik allemaal zou willen en wat ik niet kan door wat voor reden dan ook.
Ik ga echt een ander niet lastig vallen met mijn 'problemen'.
runningkawa schreef:Jij vind alleen mensen die werken geweldig...
Wat als jou vriendin het over een paar maanden/jaar ook niet meer kan bolwerken...spuug je haar dan ook zo uit ??
hopla schreef:@noetanchamon,
Een vervelende ziekte MS.
Mijn vriendin heeft het ook.
Zij heeft geen partner en moet dus haar zelf bedruipen.
Ze heeft een hele hoge functie in een Amerikaans bedrijf (wel in NL) en die zijn niet eens op de hoogte van haar ziekte.
Ze heeft een eigen huis en een hondje.
Paardrijden kan ze niet meer en daar is ze dus helaas mee moeten stoppen.
Ze is momenteel bezig te emigreren naar Australie. Ze heeft daar werk gevonden en het bedrijf daar weet wel dat ze dus MS heeft.
Zonder werk zou ze niet eens Australie in komen omdat ze ziek is en dan geen visum krijgt.
Ze is zo optimistisch en gaat gewoon ook voor de dingen die ze nog wel kan.
Ik vind dat iedereen daar een voorbeeld aan zou moeten nemen.
Als je werkelijk niets meer kan dan kan ik begrijpen dat je niet kunt werken of geen studie hebt.
Maar als je nog wel iets kunt dan vind ik het een gemiste kans als je er niets mee doet.
hopla schreef:@noetanchamon,
Een vervelende ziekte MS.
Noetanchamon schreef:@ Hopla ik volg je even niet....haal eerst mijn tekst weg omdat ik vindt dat je me vernedert en dan dit.
Positievelingen zijn er genoeg, zieke positievelingen ook, niet alleen jouw vriendin.
Maar mijn verhaal gaf zo mooi aan waarom bokt voor mij zo relevant is, had het maar even gelezen joh!
hopla schreef:Als je werkelijk niets meer kan dan kan ik begrijpen dat je niet kunt werken of geen studie hebt.
Maar als je nog wel iets kunt dan vind ik het een gemiste kans als je er niets mee doet.[/b]
Noetanchamon schreef:hopla schreef:Als je werkelijk niets meer kan dan kan ik begrijpen dat je niet kunt werken of geen studie hebt.
Maar als je nog wel iets kunt dan vind ik het een gemiste kans als je er niets mee doet.[/b]
Dit kan alleen een lichamelijk gezond iemand zeggen
hopla schreef:Met steeds het van de daken schreeuwen dat je iets niet kunt kom je nooit verder.
Waarom die negatieviteit niet omzetten naar positiviteit.
Op Bokt valt dat me nu juist op dat er bokkers zijn die steeds zodra er zich een gelegenheid voordoet roepen dat ze iets niet kunnen.
Steeds weer hun ziekte erbij halen, steeds weer die aandacht vragen, steeds weer om medelijden vragen. Ik kan daar dus echt niet tegen.
Citaat:Je verwoord het goed Nicolletje.
Met steeds het van de daken schreeuwen dat je iets niet kunt kom je nooit verder.
Waarom die negatieviteit niet omzetten naar positiviteit.
Op Bokt valt dat me nu juist op dat er bokkers zijn die steeds zodra er zich een gelegenheid voordoet roepen dat ze iets niet kunnen.
Steeds weer hun ziekte erbij halen, steeds weer die aandacht vragen, steeds weer om medelijden vragen. Ik kan daar dus echt niet tegen.
Iedereen heeft zijn ding. Ook ik.
Ik ben gelukkig en tevreden met de dingen die ik heb.
Er zijn altijd mensen die het veel beter hebben als ik. Maar ook mensen die het minder hebben als ik.
En omdat ik toevallig mijn paarden aan huis heb en part-time werk zou ik daarom niet beseffen hoe geluksvogel ik ben?
Dat is ook niet aan komen waaien hoor.
Ik ben ook maar een eenvoudige timmermansdochter en mijn vriend is vrachtwagenchauffeur, dus we hebben het ook niet kado gekregen
Noetanchamon schreef:hopla schreef:Als je werkelijk niets meer kan dan kan ik begrijpen dat je niet kunt werken of geen studie hebt.
Dit kan alleen een lichamelijk gezond iemand zeggen
Anya schreef:Oh ja.. Hopla.. als jij niet tegen de zielige verhalen kunt, mag je ook wel weggaan. Ik denk niet dat ik je zal missen eerlijk gezegd
Dus.. be my guest en zoek een gezellig forum.
Iets waar ze vooral veel "leuk paardjuh" roepen.
Jeugdforum misschien???