Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
slimmerik schreef:Danae schreef:Een reader behandelt geen paard, maar "leest" het paard en doet eigenlijk verder niets...
Als een dier behandelt gaat worden door een healer, is het een ander verhaal... Altijd eerst de dierenarts, en daarna pas een ander circuit als je dit zou willen...
Er zijn verschillende readers hier op bokt die voer adviezen etc geven.... Dat noem ik toch "behandelen". En als een reader vertelt dat een paard ongelukkig is met het shetje wat bij hem in de wei staat en het baasje trapt hier in en verkoopt het shetje of brengt hem naar de slager??
Dat soort readers zijn er....
katiavl schreef:Ik vind dat oplichting zowiezo niet goed gepraat kan worden, maar dat is dan ook mijn eigen visie daarop.
katiavl schreef:ja maar op een moment dat je door reguliere bent of wat dan ook, denk ik dat het vrij nomaal is dat je een laatste hoop gebruikt, soms wil je gewoon leven dat je alles probeerd. Je kan dat dom noemen, goed dat is gewoon menselijke aard, van proberen overleven. Gelukkig maken wij elke dag slimme beslissingen
shadowflower schreef:ik doe altijd bij mijn readings. bijv. het paard zit op plekken vast. een mens kan zelf kijken wat past bij het paard als behandeling maar ik geef ze ook tips mee. want het verschil tussen spier pijn en emotionele pijn moet je ook onderschijden. Ik merk soms dat een dier emoties vastzet in de spieren. simpel weg masseren helpt dan al prima ... als een dier pijn heeft door andere dingen helpt dat weer niet
Van verdriet opkroppen kun je serieuze klachten krijgen, alleen is dit geloof ik nooit wetenschappelijk onderzocht. Helaas dus nergens stats. shadowflower schreef:nee idd ... maar het slaat wel degelijk op de spieren .... verdriet en stress ed. Masseren en onderbewust warmte en liefde zenden naar het dier dat laat het al heel erg veel opknappen merk ik vaak.
slimmerik schreef:shadowflower schreef:nee idd ... maar het slaat wel degelijk op de spieren .... verdriet en stress ed. Masseren en onderbewust warmte en liefde zenden naar het dier dat laat het al heel erg veel opknappen merk ik vaak.
Als een dier pijn heeft moet je hem dus volgens Danae naar een DA verwijzen...jij raadt masseren aan... '
Áls readers het al niet met elkaar eens zijn.... wat moeten we dan geloven??
Verder geen wijze raad voor jou ofzo. slimmerik schreef:shadowflower schreef:nee idd ... maar het slaat wel degelijk op de spieren .... verdriet en stress ed. Masseren en onderbewust warmte en liefde zenden naar het dier dat laat het al heel erg veel opknappen merk ik vaak.
Als een dier pijn heeft moet je hem dus volgens Danae naar een DA verwijzen...jij raadt masseren aan... '
Áls readers het al niet met elkaar eens zijn.... wat moeten we dan geloven??
Schimmelig schreef:Slimmerik knapt niet op van een goede massage en een beetje extra liefde Danae, terwijl ik dacht dat dat best wel aan iedereen besteed was
runningkawa schreef:paardrijden is hobbie voor mij, nooit geen werk geweest
was gewoon erbij na mijn werk
Misschien is een paard inrijden ook wel een gave en je doel hier
En de geduldige juffrouw voor de klas vind ik ook een gave hebben, moet ze dat maar voor niets gaan doen?
ze heeft de aangeboren gave de klas rustig te houden en helpt daarmee
Waarom zit er in gaves van mensen verschil?
Omdat deze gave spiritueel is?
Voor mij is een gave een talent voor iets
de een zal dus kunnen readen, maar de ander zal je goed kunnen leren uitleggen hoe je iets moet doen, weer een ander heeft weer andere tallenten. Elk mens heeft dus gaves
slimmerik schreef:Schimmelig schreef:Slimmerik knapt niet op van een goede massage en een beetje extra liefde Danae, terwijl ik dacht dat dat best wel aan iedereen besteed was
Leg dat eens uit Schimmelig... ik begrijp er helemaal niets van wat je probeert te zeggen. We hebben het toch over readers van dieren ?
) emoticon erachter. Nu ik een grapje moet uitleggen is het natuurlijk niet grappig meer
runningkawa schreef:De meeste hebben al honderden euros da kosten gehad, waar de da ook zegt, we kunnen niks meer doen.
Als dan een reader zegt, is die en die plek al eens onderzocht, zo nee laat dat dan eens doen...wat is dan het gevaar?