Seks op eerste date funest voor relatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

geit

Re: Seks op eerste date funest voor relatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 22:09

iloveyah87 schreef:
kijk soms heb je een relatie achter de rug en heb je voorlopig geen zin in een nieuwe... maar wel in de spanning (dat is menselijk... je voelt je eenmaal aangetrokken tot een bepaald geslacht) maar geestelijk kan je de relatie nog niet aan/geen zin in hebben.. dus dan wordt het seks om de seks...

ik ben sins 3 maanden weer vrijgezel na 2,5 jaar Knipoog
dus ik geniet er ff lekker van

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 22:13

Schimmelig schreef:
faye schreef:
Dat zeg ik niet schimmelig, ik vind het wel ordinair Ja

Ja, maar dan wijs je wel enorm met je vingertje húh Lachen

Why? Dat is gewoon een mening. Dat mag hoor op een discussieforum Knipoog

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 22:15

weet je wat ik mis in een paar berichten.. de redenering waarom mensen wat vinden!!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 22:16

misschien krijgt deze discussie dan ook een andere draai van welles/nietes/mening mag! enz

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 22:16

Dat is al tot in den treuren aan bod geweest hoor. Ieder zijn ding, gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde...

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 22:17

ach duik meteen bed in als het gevoel goed zit Bloos
ben ook makkelijk in 1 night stand Bloos

maa rnu heb ik sinds kort een vriendje.. 1e avond meteen bed in gedoken .. zeg maar uurjte naar 1 zoen Bloos

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 22:18

eigen menig is prima hoor Faye, wordt anders ook maar saai op ee discussieforum als iedereen dezelfde mening heeft Lachen

maar omdat je eerder zei dat sommige uit onzekerheid t bed in duiken met de 1e date, of in de hoop iemand zo aan zich te binden..
ik wil me juist níet binden, en wil voor t geval ik ooit wel weer iets vasts wil, wel zeker weten dat ie op alle vlakken voldoet aan mn eisen Vork

en ik vind dat er vaak te zwaar over sex wordt gedacht, ik bedoel je doet er niemand kwaad mee(als je allebij hetzelfde wil, allebij single bent, of een relatie met elkaar hebt Knipoog ) dus ik zie er et probleem niet zo van

enjoy it zou ik zeggen, hoe&met wie dat moet ieder voor zich weten!

geit

volgens mij zal dit een discussie blijven van ja ik vind jou eigenlijk een sletje en ordinair, en ik vind jou een truttig burgelijke miep Tong uitsteken

Sorriso

IMO ben je ook niet gelijk een afgelikte boterham als je seks hebt op je 1e date... Mja idd, dat is echt een eindeloze discussie, iedereen heeft daar nu eenmaal zijn/haar eigen mening over...

Schimmelig

Tuurlijk mag je een mening hebben. Faye, waarom vind je iemand die dat doet dan ordinair en waar is jouw grens precies? (Onderbouw je mening eens als je wil) Lachen

Nicje87

geit schreef:
iloveyah87 schreef:
kijk soms heb je een relatie achter de rug en heb je voorlopig geen zin in een nieuwe... maar wel in de spanning (dat is menselijk... je voelt je eenmaal aangetrokken tot een bepaald geslacht) maar geestelijk kan je de relatie nog niet aan/geen zin in hebben.. dus dan wordt het seks om de seks...

ik ben sins 3 maanden weer vrijgezel na 2,5 jaar Knipoog
dus ik geniet er ff lekker van

genietse Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 22:20

Renske, misschien geldt dat niet voor jou, maar wel voor een hoop jonge meiden. Ik vind juist dat de "tegenpartij" zwaar over sex denkt, maar dan meer in de zin van overschatting Knipoog

Schimmelig, het is door mij en anderen al uitgelegd, misschien moet je even teruglezen Knipoog

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 22:23

klopt helemaal

een relatie moet niet gefundeerd zijn op seks.....
maar op vriendschap...
want op lust gebaseerd is funest, buiten de seks om gaat het in princiepe altijd over in ruzie elkaar niet begrijpen etc.
de basis moet vriendschap zijn, dan kan je van elkaar genieten zonder dat er altijd lust in het spel is...
je houdt echt van het persoon zelf en niet de looks en lust
want wat als je straks ouder word ? je uiterlijk gaat achteruit...als je een relatie op lust gebaseerd hebt, is egoistisch lust, tja...dan heb je niks meer

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 22:32

faye schreef:
Schimmelig, het is door mij en anderen al uitgelegd, misschien moet je even teruglezen Knipoog

Ik bedoel meer uit eigen ervaring. Op welke pagina kan ik dat vinden dan? Lachen

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 22:37

"Sloerie" zat ik eigenlijk aan te denken.
Schimmelig schreef:
Dus ehm, jullie zien jezelf als beter mens, omdat jullie 'dat' nooit zouden doen? ROFL Haha!
Da's best ehm... Erg No Cheer

Vind mezelf niet beter dan wie dan ook maar weet wel dat ik dat nooit zou doen nee.
Misschien ben ik wel ouderwets dat ik eerst iemand beter moet kennen voor ik zo ver ga?
Ik vind t nl. nogal iets zeggen wanneer je met iemand naar bed gaat. Dat betekend 'iets' zeg maar.
Als je dat met 'iedereen' doet is t niet bijzonder meer, i.m.o.

Maar nogmaals; iedereen moet zelf weten wat ie doet hoor, ik zou alleen niet iemand willen die zo is en mocht ik tijdens een eerste date die indruk van iemand krijgen, zou ik er meteen op afknappen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 22:55

Als ik sommigen zo hoor praten hebben ze nogal flink wat aanbod elke keer als ze zin hebben. Misschien ben ik wel te veel van een generatie hiervoor of wipt iedereen tegenwoordig met iedereen. Je gaat uit, kijkt om je heen en bingo??

Iedereen trouwen trouw met een condoom ivm alle soa's?? Daar is toch ook geen lol aan in the heat of the night eerst rubbere robbie tevoorschijn halen bij al die wisselende kontakten, of spreken jullie van te voren af wie ze in huis heeft.

Ik ben echt van gisteren, moet er nl niet aan denken om steeds weer wat uit een kroeg op te pikken dat stinkt naar alcohol en dan maar hopen dat hij ten eerste schoon is en dan ook nog de moeite neemt voor een condoom.

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 22:58

Denk dat dat niet zoveel met de generatie te maken heeft, Russel! Wat dacht je van de hippies?
Als je t perse wil is t niet zo moeilijk hoor, niet te kieskeurig wezen Knipoog
Maar t is gewoon niet mijn 'ding'

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 22:59

@ Sflj, sommige meiden denken gewoon iets makkelijker over sex en verbinden het hele 'liefde' aspect er vaak niet aan, maar houden het bij fysieke aantrekkingskracht. Kan wel eens gebeuren dan, zo'n one night stand.

lesilla

Schimmelig schreef:
Tuurlijk mag je een mening hebben. Faye, waarom vind je iemand die dat doet dan ordinair en waar is jouw grens precies? (Onderbouw je mening eens als je wil) Lachen

De grens heb ik hier al genoeg tegengekomen, one night standen met bezette mannen waarvan ze het weten

Ik vind het ook ordinair dat je naja Haha! men standpunt is al gegeven

De jeugd van tegenwoordig Vork

Anoniem

Ja de hippies, maar dat was allemaal onder invloed van softdrugs en later van LSD. Die groep was snel uitgestorven en is van de jaren 60, dus mijn ouders hun generatie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:01

sflj schreef:
Denk dat dat niet zoveel met de generatie te maken heeft, Russel! Wat dacht je van de hippies?
Als je t perse wil is t niet zo moeilijk hoor, niet te kieskeurig wezen Knipoog
Maar t is gewoon niet mijn 'ding'

Haha! Maar ik ben wel kieskeurig en dat is misschien het probleem, kom ook niet vaak iets tegen wat mij binnen no time in vuur en vlam zet. Weinig in aanbod.

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:02

Ben toch ff een beetje aan t teruglezen...
geit schreef:
Eyecatcher schreef:
oke dan is het goed haha.... ik ken hem helemaal niet hoor, maar ik had zoiets van omdat je zei je weet toch dat hij een vriendin heeft had ik zoiets van tja maar daar heeft chan niks mee te maken hoor haha... het is zijn eigen verantwoording vind ik....

idd ik ben vrijgezellig en ik doe wat ik wil. en als dat met iemand is die een vriendin heeft so be it.
niet mijn probleem , niet mijn verantwoording Knipoog

Dit vind ik dus erg kortzichtig en gewoon ronduit onfatsoenlijk! (ook van die andere partij trouwens!)
Is het jou andersom wel eens overkomen? Dat iemand met jouw partner naar bed ging? Rolleyes

Anoniem

Tja, de een is nu eenmaal eerder onder spanning dan de ander. Kwestie van smaak of iets anders Knipoog

Schimmelig

katiavl schreef:
De grens heb ik hier al genoeg tegengekomen, one night standen met bezette mannen waarvan ze het weten

Ik vind het ook ordinair dat je naja Haha! men standpunt is al gegeven

De jeugd van tegenwoordig Vork

Haha, maar wat vind je dan van de vrouwen/mannen die niet dronken zijn en dat doen? Clown

Edit: ik zie ''bezette'' maar lees ''bezatte'' Haha! Hahaha. Het is bedtijd Koe
Laatst bijgewerkt door Schimmelig op 17-06-07 23:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Shani_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:03

drank of geen drank, de sex blijft lekker Clown