Pap, maak je geen zorgen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ods
Forumcoördinator

Re: Pap, maak je geen zorgen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 19:43

Toekie schreef:
Ik zie er alleen zo verschrikkelijk tegenop... Verdrietig

Pfff hartverscheurend dit te lezen, ik wou dat het anders voor jou en je vader was.

Je bent zo sterk Toekie, ik heb daarin zoveel bewondering voor je! Ik wens je het beste en je vader ook, sterkte meis... Ach gut

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 19:58

Gelukkig dat je zo veel mogelijk bij hem kan zijn, want dit is iets wat je maar een keer kan doen. Hier kan je nog alles in zeggen en doen wat belangrijk is voor jou en hem. Het klinkt raar maar in deze tijd kunnen echt geschenken uit voortkomen. Mijn vader was bijvoorbeeld nooit iemand zei, dat hij van me hield en ik zei dat eigenlijk ook nooit. In de laatste tijd zijn we zo close met elkaar geworden en dat ervaar ik nu als het mooiste geschenk wat ik heb gehad.
Er zijn trouwens veel manieren om die laatste tijd een beetje dragelijk te maken. Pijnbestrijding, terminale sedatie enz. Wil je wat info pm me dan, mijn box staat open voor je.

letziforevr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 00:22

ik wil jullie nogmaals heel veel mooie en fijne momenten toewensen.
Het is afschuwelijk om dit mee te moeten maken maar je vader en jullie doen het hartstikke goed met elkaar!
Benut de tijd als nooit tevoren en put kracht uit de mooie momenten die jullie nog mogen beleven met elkaar!!

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 09:38

geniet van jullie tijd samen
heel veel sterkte toegewenst Vriendjes zijn?

als ik iets voor jullie kan doen, laat het me weten

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 09:47

wat verschrikkelijk
Ik hoop voor je dat je toch nog een tijdje van elkaar kan genieten
Ik weet hoe het is om je vader te verliezen mijn pa is afgelopen 18 sept overleden (zeer plotseling) Huilen
heel veel sterkte Vriendjes zijn?

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 19:15

Toekie, wat vreselijk om dit toch allemaal te moeten meemaken, nogmaals heel veel sterkte. Jullie komen hier wel door, je hebt je al zo sterk getoond! Denk je zo af en toe ook even aan jezelf? Als het kan jezelf af en toe even heerlijk laten gaan hoor! Ik hoop dat ze deze periode voor je vader zo prettig mogelijk laten verlopen. Ach gut

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 21:13

Jeetje wat een verhaal..
Ik las je eerste post en daar sprak zó veel liefde en kracht uit.
Heb ook al je andere posts gelezen op de rest van de pagina's. Je vader is een levend wonder. Al die mooie dingen die hij heeft kunnen doen nog en ook jullie samen. En dan die foto's ; super.

Ik ben ermee opgegroeid dat mijn vader huidkanker heeft en transplantaties en kuren moet ondergaan maar jij hebt er heel plotseling mee moeten leren leven. Ik kan het me niet voorstellen hoe het is maar toch even deze post Lachen

Heel veel sterkte, ik blijf dit volgen en wil je gewoon zeggen: ik heb bewondering voor hoe positief jullie zijn. Ik wens je sterkte in de komende tijd en houd vol.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 13:11

Ik wens jou, je familie en je vader heel erg veel sterkte.

Ik vind het echt vreselijk voor jullie..

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 15:15

Wat fijn dat je stage meedenkt en je lekker een extra dag naar huis hebben laten gaan. Heel veel sterkte de komende tijd.

Lennox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 15:18

Heel veel sterkte meid. Ik zal aan je denken. De dochters van mijn vriend zijn vorige week hun moeder verloren aan die rot ziekte op 30 jarige leeftijd....je weet dat het uiteindelijk voor degene die de strijd verloren heeft beter is om te gaan....maar het is zwaar. Ach gut

Destiny22

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 15:24

Heel erg veel sterkte en ik hoop dat jij en je vader nog even van elkaar kunnen genieten!!!

Ook mag hij heel blij zijn met een dochter zoals jij!!! Die hem zo helpt met alles!!!

Nogmaals Heel erg veel sterkte!! Vriendjes zijn?

Destiny22

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 15:25

En trouwens voor de rest van je familie ook heel veel sterkte toegewenst!!

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 18:39

Heey meis! Ik schrok er even van dat het ineens zo slecht gaat... Ga je het nog een beetje volhouden nu op stage...? Sterkte...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 18:44

Toek wat vreselijk joh! Ook van hier een dikke Ach gut voor jou en je familie. Net wat Ods zegt, hartverscheurend om te lezen. Wat fijn dat ze op je stage zoveel begrip tonen, dat is super! Je bent hardstikke sterk Toek, alle bewondering voor je! Het wordt vast allemaal heel zwaar en moeilijk, kan me heel goed voorstellen dat je er tegenop ziet... Ik hoop voor jullie dat het allemaal zal gaan zoals jullie dat het liefste hebben en dat jullie nog een hoop mooie momenten hebben!

Hele dikke Ach gut

dupke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 16:23

Hoe is het nu met je vader en met jullie?

Heel erg veel sterkte....

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 17:30

Ha meissie,

Reageer niet zo vaak maar ik denk wel aan je...

Ellen xx

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-07 18:18

Het wordt echt steeds minder. Hij praat nu ook heel weinig als we er zijn, slaapt vooral. Dat is eigenlijk ook het fijnste voor hem. Ik heb hem gisteren gevraagd of hij zich ergens zorgen over maakt. Dat doet hij gelukkig niet meer. In het begin wel, over hoe het met ons verder moet. Hij weet nu dat wij het redden, dat hebben we ook al laten zien. Hij weet dat het goed is.

Ik ben nu thuis. Had vandaag een interview hier in de buurt en kon dus lekker naar huis. Morgen weer even terug en dan 's avonds weer thuis t/m zondag. We zijn bijna iedere avond samen (papa, mama, ik, broer+vriendin). Ik hoef me geen zorgen te maken over mijn paard want die komt iedere dag buiten en ik laat 'm rijden door mijn instructrice. Dan krijgt hij ook lekker zijn aandacht enzo. We kunnen er geen pijl op trekken hoe snel het nu met papa zal gaan. Mijn gevoel zegt, in het begin van het nieuwe jaar. Maar het zou ook zomaar kunnen dat hij opeens een keer in zijn slaap stilletjes vertrekt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 18:34

Tjonge Toekie, moeilijk zeg! Zware tijd. Je klinkt wel heel sterk!

Heel erg veel sterkte! En ik hoop dat jullie ondanks alles een paar hele mooie fijne 'feest'dagen tegemoed gaan!

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 18:44

Oh toek... nou ja als ie idd in zijn slaap zou overlijden dan is dat wel het mooiste natuurlijk. Maar zo idd vlak voor de feestdagen is het extra zwaar omdat je er later steeds weer aan herinnerd wordt. Hopelijk mag hij deze maand nog even meemaken.

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 20:16

Toek even een dikke Ach gut van mij, ik vind je zo dapper, zo knap, ik heb echt bewondering voor je! Heel veel sterkte de komende tijd en een hele grote en dikke Ach gut voor je Papa!

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 21:23

Ah Toekie Ach gut , echt heel veel sterkte meis, voor jullie allemaal in deze moeilijke tijd. Ik hoop van harte dat jullie deze maand toch nog een beetje sfeervol door komen. Verdrietig Fijn dat je papa nergens meer mee zit, niet alleen voor hem, maar ook voor jullie zelf. Een "voordeel" als je het zo aan ziet komen is dat alles zo fijn besproken kan zijn. Dan blijf je niet met dingen zitten als hij er straks niet meer is........ Ach gut

JoyRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 21:23

Je klinkt ontzettend sterk meis! Ik hoop dat het voor jullie allemaal rustig mag verlopen Ach gut

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 21:25

Toekie: Ach gut en 'nog één voor je mams: Ach gut

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 22:07

veel sterkte meis. Ik weet verder niet wat te zeggen, dit is zo hard voor jullie. Ach gut

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 22:43

crazycactus schreef:
Oh toek... nou ja als ie idd in zijn slaap zou overlijden dan is dat wel het mooiste natuurlijk. Maar zo idd vlak voor de feestdagen is het extra zwaar omdat je er later steeds weer aan herinnerd wordt. Hopelijk mag hij deze maand nog even meemaken.

Dat is inderdaad erg zwaar, en ook moet je er dan continu aan denken.

Toekie voor jullie allemaal een hele dikke Ach gut